بهترین آموزشگاه بافت مو در مشهد
فهرست مطالب

بهترین آموزشگاه بافت مو در مشهد

در این مطلب شما را با یک لیست کامل از بهترین آموزشگاه های بافت مو در مشهد آشنا خواهیم کرد، با توجه به تقاضای بسیار بالایی که برای شرکت در کلاس های آموزشی بافت و اکستنشن مو وجود دارد، به همین دلیل در ادامه این مطلب ما را با با بهترین آموزشگاه های تحت نظر سازمان فنی حرفه ای آشنا خواهیم کرد.

توجه» شما برای شرکت در کلاس های آموزشی بافت و اکستنشن مو و کسب مهارت در این زمینه می توانید به وب سایت های آریا تهران به آدرس aryatehran.com و وب سایت آموزشگاه زیبایی بانولند به آدرس banouland.com مراجعه نمایید و مشاوره لازم در خصوص دوره های بافت مو را از همکاران ما دریافت نمایید.

شماره تلفن های آموزشگاه زیبایی آریا تهران » ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ – ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۵ الی ۶ شماره تلفن های آموزشگاه زیبایی بانولند » 02166913502 – 02166913503

آموزشگاه بافت مو مشهد

اگر به دنبال بهترین آموزشگاه بافت مو مشهد هستید، همین حالا به وب سایت آموزشگاه آریا تهران مراجعه کنید.

برگزاری دوره آموزشی بافت مو با مناسب ترین هزینه توسط بهترین استاتید تهران. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های آموزشگاه تماس بگیرید. 02166919633 الی 8.

بافت مو چیست

بافت مو به نوع و ساختار موهای شخص مورد اشاره است. هر فرد می‌تواند بافت موی منحصر به فردی داشته باشد، که توسط عوامل ژنتیکی و محیطی تعیین می‌شود. بافت مو می‌تواند متفاوت باشد، از جمله موهای خشک، موهای چرب، موهای مجعد، موهای ضخیم، موهای نازک و… تشخیص بافت مو می‌تواند به افراد کمک کند تا بهترین روش‌ها و محصولات مراقبتی مو برای موهای خود را انتخاب کنند.

بافت مو از جمله کارهایی است که انسان‌ها جهت ایجاد تنوع در ظاهر خود و آسان‌تر کردن مدیریت موهایشان به آن می‌پردازند.

در بافت مو، افراد می‌توانند با استفاده از ساختار مو، طرح و شکل متنوعی را روی سر خود بنا کنند. مزیت انواع بافت مو این است که برعکس کوتاه کردن مو، می‌توانید هر لحظه که تمایل داشتید، موهای خود را به حالت قبل برگردانید. البته این مورد در ارتباط با تمام مدل‌های بافت مو صدق نمی‌کند.

تاریخچه بافت مو

بنا بر یافته‌های انسان‌های امروزی، بافت مو در حدود ۳۵۰۰ سال قبل از میلاد مورد استفاده قرار گرفته است. شواهد نشانگر ای موضوع است که مردمان آفریقایی جزو اولین افرادی بوده‌اند که موهایشان را می‌بافته‌اند. با توجه به گرمای زیاد هوا و نیاز آن‌ها به تحرک، این موضوع منطقی به نظر می‌آید. بانوانی از قبیله هیمبا احتمالا نخستین افرادی بودند که از مدل بافت مو استفاده کرده‌اند.

آن‌ها از متد بافت ستاره‌ای استفاده می‌کردند که امروزه هم یکی از مدل‌های بافت موی رایج در میان انسان‌ها به حساب می‌آید. در طول مراودات، یا شاید منازعاتی که این قبیله با قبایل دیگر داشته است، بافت مو به سایرین هم منتقل شده است. با گذشت زمان، بافت مو به سایر نقاط جهان نیز راه یافت و به مسئله‌ای رایج تبدیل شد.

آموزش بافت مو

همانطور که می دانید امروزه بافت مو یکی از زیباترین و پرطرف‌دارترین مدل‌ها برای آرایش مو در سالن‌های آرایشی به شمار می‌رود، همچنین یکی از ساده‌ترین روش‌هایی است که در جذابیت ظاهر فرد تأثیر زیادی دارد.

بافتن مو شاید برای برخی خانم‌ها سخت باشد ولی با آموزش بافت مو و تمرین و تکرار می‌توان به راحتی انواع مدل‌های بافت را انجام داد. در این راهنمای آموزشگاه آرایشگری، به آموزش بافت مو به 5 روش ساده پرداخته‌ایم، برای آشنایی با مدل‌های مدرن از جمله بافت مو تیغ ماهی، بافت مو هلندی، بافت مو فرانسوی و بافت مو مخصوص مدرسه با ما همراه باشید.

خوشبختانه بافت مو یکی از دوره های فنی حرفه ای بوده و به همین دلیل در مراکز آموزشی فنی و حرفه ای آموزش داده شده و به آن مدرک فنی و حرفه ای نیز تعلق می گیرد.  برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید مقاله استعلام گواهینامه فنی حرفه ای را مطالعه کنید.

سرفصل دوره آموزشی بافت مو

دوره آموزش بافت مو به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود. در دوره آموزش بافت مو، یک روند کامل از انواع بافت موهای متفاوت، جهت زیبایی زیبایی و آراستگی موها به شما آموزش داده می شود.

 این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به بافت مو از جمله: آموزش بافت کف سری، آموزش بافت مکزیکی، آموزش بافت آفریقایی، آموزش بافت فرانسوی، آموزش بافت هلندی، آموزش بافت تیغ ماهی، آموزش بافت توییست، آموزش بافت حصیری، آموزش بافت زیپ، آموزش بافت روی موی دم اسبی، آموزش بافت الماسی و زنجیزی، آموزش بافت سه بعدی، آموزش بافت آبشاری، آموزش بافت دردلاک، آموزش بافت با موی اضافه، آموزش بافت اینفینیتی، آموزش بافت دردراپ، آموزش بافت کویین یا هایلایتی، آضافه کردن مو به بافت، اضافه کردن اسکتنشن های بافت(آفرو و غیره)آموزش درد روسی، فاکس لاکس، اکستنشن بافت، آموزش بافت به شکل تل، آموزش بافت از بغل سر می شود.

هنرجو در این دوره نحوه ایجاد انواع بافت مو برای تمام موها با قد متفاوت را می آموزد. هدف این دوره آموزشی، تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی انجام انواع مدل های بافت مو را روی موهای متفاوت دارند.

پیشنهاد مطالعه:اموزش کاشت مژه ریسه ای

انواع بافت مو

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های استایل هر فرد، موهایش است. برای افرادی که از مدل همیشگی موی خود خسته شده‌اند و کسانی که دوست دارند موهای افشانشان را جمع کنند، بافت گزینه بسیار مناسبی است. مرد زن هم ندارد؛ همه افراد با هر جنسیتی می‌توانند موهای خود را ببافند. بافت‌ها مدل‌های گوناگونی دارند که البته هر کدام از این مدل‌ها مختص حجم و اندازه انواع موهای مختلف است. برای اینکه بتوانید انتخاب درستی داشته باشید، باید ابتدا مدل‌های مختلف را بشناسید.

  • مدل تیغ ماهی
  • بافت موی فرانسوی
  • بافت مو هلندی
  • بافت‌مو آبشاری
  • بافت‌مو چهارتایی
  • بافت پیچشی
  • بافت میکرو
  • بافت میلک مید
  • بافت‌مو نردبانی
  • بافت‌مو پنج‌تایی
  • بافت مو مکزیکی
  • بافت‌مو لیمونادی
  • بافت‌مو دردلاک
  • بافت مو آفریقایی
  • مدل بافت‌مو جدید کروشیت
  • مدل تریبال یا قبیله ای
  • بافت‌مو قدیسه
  • بافت‌مو جعبه‌ای
  • مدل مو یارن
  • بافت کورن‌رو
  • بافت ماری
  • مدل بافت‌مو پسرانه و دخترانه، مدل موی ناتلِس
  • بافت فولانی
  • مدل بافت‌مو کوتاه و بلند پونی تیل

پیشنهاد مطالعه: اسم انواع کاشت ناخن با عکس

مدل تیغ ماهی

مدل تیغ ماهی در واقع یک مدل بافت آفریقایی است. این مدل برخلاف دو مدل قبلی به کمی تمرین نیاز دارد. برای شروع سعی کنید موهای خود را با ارتفاع کم ببندید تا روی میزان پیشرفتتان اشراف داشته باشید. این مدل را هم می‌توان از وسط سر شروع کرد و حتی موها را شل بست. اما اگر دوست دارید موهایتان را محکم ببندید، این مدل بافت همچنان جذاب خواهد بود.

بافت موی فرانسوی

یکی از مدل‌های بافت کلاسیک که تقریبا در اکثر نقاط دنیا محبوب است، بافت فرانسوی است. بافت فرانسوی یکی از انواع بافت‌های ساده بوده که برای دورهمی‌ها مدل بسیار مناسبی است. این مدل در طول روز باز نمی‌شود و به‌هم نمی‌خورد. اگر برای اولین بار است که می‌خواهید این مدل بافت را امتحان کنید، پیشنهاد می‌کنیم با موهای نم‌دار کار کنید؛ زیرا این‌گونه راحت‌تر می‌توانید موها را تحت کنترل داشته باشید.

بافت‌مو آبشاری

بافت‌مو آبشاری یکی از آن مدل‌هایی است که سن نمی‌شناسد! این مدل بافت برای افراد با هر سنی مناسب است و ظاهری زیبا و شکیل به مو خواهد داد. توضیح این مدل بافت به صورت نوشتاری کمی سخت است و پیشنهاد می‌کنیم برای آن فیلم آموزشی تماشا کنید. اما به طور کلی پایه کار، بافت‌مو فرانسوی است که باید موها را به صورت افقی به روش فرانسوی ببافید و موهای دیگر را از بین گیس‌ها رد کنید. این‌گونه شکل آبشار مانندی به گیس‌ها خواهید داد. این مدل برای بافت موی کوتاه مناسب است.

بافت مو هلندی

بافت مو هلندی مدل کمی پیچیده‌تر و چشمگیرتر از مدل فرانسوی است. اگر با مدل هلندی در مهمانی دیده شوید، شک نکنید که حداقل یک نفر از مدل موهای شما تعریف خواهد کرد. خوبی این بافت مو دخترانه، راحت بافتن آن است. مدل هلندی برخلاف دیگر مدل‌های بافت نیاز به آموزش ندارد و می‌توانید با چندبار تمرین، موهای خود را به تمیزی هلندی ببافید. فقط دقت داشته باشید که برای انجام این بافت به کش‌های کوچک پلاستیکی نیاز پیدا خواهید کرد.

بافت پیچشی

یکی از آسان‌ترین انواع بافت مو دخترانه که حتی از بافت سه تایی نیز راحت‌تر بوده، بافت پیچشی است. برای این بافت کافی است موهای خود به دو دسته تقسیم کنید و آن‌ها را دور هم بپیچانید. برای زمان‌هایی که دیر کرده‌اید یا می‌خواهید به سرعت موهای خود را سامان ببخشید، این مدل، مدلی مناسب خواهد بود.

مدل بافت‌مو کوتاه و بلند پونی تیل

این مدل بافت‌مو از انواع گونه های آفریقایی می باشد که در میان دخترخانم ها محبوبیت زیادی دارد. البته نوع بافت‌موی پسرانه و کوتاه آن نیز در میان آقا پسرها نیز خیلی مشاهده می‌گردد. از این مدل بافت‌مو اغلب در انجمن ها و جشن‌های موسیقی بکارگیری می‌شود.

بافت‌مو پنج‌ تایی

بافت‌مو ۵ تایی مانند بافت مو سه تایی است. در این بافت باید به جای تقسیم بندی مو به سه دسته، آن را به پنج دسته تقسیم کنید و ببافید. این بافت مدلی مناسب برای دورهمی‌های روزانه است.

بافت‌ مو چهارتایی

یکی از گزینه‌های مناسب و ساده برای کسانی که از بافت مو سه تایی خسته شده‌اند، بافت چهارتایی است. شاید در ابتدا در چشم افراد یک بافت ساده و سه تایی به نظر برسد، اما وقتی خوب دقت کنند، متوجه می‌شوند که یک بافت ساده نیست.

مدل بافت‌مو جدید کروشیت

این بافت معمولا درشت است و چیزی که خیلی چشم ها را به خود محو میکند استفاده از بندها و نوارهای زیبا در لابلای دسته های موی بافته شده است.

بافت میلک مید

میلک مید به معنای دختر شیر فروش است. شاید اکثرا این مدل مو را در کارتون‌های قدیمی دیده باشیم؛ مدلی که در آن از دو بافت برای ایجاد یک تل استفاده می‌شود.

بافت میکرو

این بافت بسیار ریزی است و از دور شبیه تارهای ضخیم مو به‌نظر می‌رسد. این نوع بافت زمان زیادی می‌طلبد و حتما باید با کمک یک فرد مجرب انجام پذیرد. پس از بافتن موها به این روش، می‌توان باز به موها حالت داد. به عنوان مثال می‌توان آن را در بالای سر جمع کرد و موها را به صورت گوجه‌ای بست. حتی می‌توان مدل دم اسبی را امتحان کرد. می‌توان یک پله فراتر رفت و مدل‌های فرانسوی یا هلندی را با این بافت‌های کوچک بافت!

بافت مو آفریقایی

اغراق نیست اگر بگوییم یکی از محبوب‌ترین معروف‌ترین مدل بافت در جهان، بافت آفریقایی است. این بافت سالیان دراز است که پرطرفدار بوده و تاکنون نیز محبوبیت خود را از دست نداده است. بافت موی آفریقایی بافت کف سری است و موها را به خوبی جمع می‌کند. بنابراين یک مدل مناسب برای افراد شاغلی است که دوست ندارند هنگام کار مو جلوی چشمشان را بگیرد. البته باید گفت که بافت موی آفریقایی تنها واژه فراگیرنده انواع بافت‌ها است که در ادامه معروف‌ترین آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

مدل تریبال یا قبیله ای

این مدل مو بیشتر شبیه بافت های آفریقایی است که به شکلی جدید تغییر پیدا کرده است.

مدل بافت‌مو پسرانه و دخترانه، مدل موی ناتلِس

یکی از ظریف‌ترین و در عین حال قشنگترین انواع مدل بافت دخترانه و پسرانه مو است که در سال های اخیر علاقه مندان بسیار زیادی در همه دنیا دارد.

بافت مو مکزیکی

یکی از بافت‌های معروف و محبوب که در واقع ریشه آفریقایی دارد، بافت مکزیکی است که به آن بافت کف سری هم می‌گویند. یکی از ویژگی‌های مثبت این بافت، اهمیت نداشتن قد مو در آن است که افراد می‌توانند بدون هیچ محدودیتی موهای خود را ببافند. از جمله دیگر مزیت‌های این بافت، محکم بودن آن است؛ از آنجایی این بافت بسیار ریز و ظریف بوده، می‌توان آن را به مدت طولانی نگه داشت. در واقع این نوع بافت می‌تواند در حدود یک هفته با وجود استحمام شکل خود را حفظ کند.

بافت ماری

بافت ماری یکی از بافت‌های راحت است که می‌توان به تنهایی و هم به صورت ترکیبی نیز آن را انجام داد. این بافت تقریبا به راحتی بافت سه تایی است! این بافت را می‌توان در دو طرف سر انجام داد و سپس آن‌ها را به صورت دم اسبی بست. اینگونه بقیه مو باز مانده و جلوه زیبایی به استایل شخص خواهد داد.

بافت‌مو دردلاک

بافت‌مو دردلاک یکی دیگر از انواع بافت‌های آفریقایی است که موها را تاحدی بیشتر و پرپشت‌تر نشان می‌دهد. در این روش موها را باید به صورت دسته دسته جدا کرد و سپس آن‌ها را در هم تنید تا موها به اصطلاح لاک شوند. در گذشته افراد برای متفاوت بودنشان با دیگران از این مدل مو استفاده می‌کردند، اما امروزه به یکی از مدل‌های همه‌گیر و محبوب تبدیل شده است.

بافت کورن‌ رو

بافت‌های کورن‌رو مدل‌هایی از بافت هستند که می‌توان به وسیله آن‌ها روی کف سر طرح‌های مختلف و مارپیج ایجاد کرد. برای ایجاد این مدل باید از ابتدا بافت‌ها را به صورت خیلی باریک و کوچک روی سر ایجاد کرد. بنابراین برای انجام آن باید حتما به آرایشگاه مراجعه کنید. برای تزئین بیشتر حتی می‌توان از صدف و مهره بهره برد.

بافت‌مو جعبه‌ ای

بافت‌مو جعبه‌ای شاید در ابتدا تصویر عجیبی در ذهن ایجاد کند، اما این بافت در واقع به این دلیل جعبه‌ای نامگذاری شده که موها به شکل مربع روی کف سر دسته بنده می‌شوند و پس از بافتن از روی سر آویزان می‌مانند. این مدل برای بافت موی کوتاه مناسب است.

مدل مو یارن

بافت یارن در واقع بیشتر نوعی اکستنشن مو در نظر گرفته میشوند که در کشورهایی مثل فرانسه و آمریکا طرفدار زیاد دارند. این مدل مو بیشتر در میان دختران جوان شناخته شده است.

بافت فولانی

فولانی یکی از زیباترین بافت‌های قبیله‌ای آفریقا است. این بافت ترکیبی از بافت‌های ریز و متوسط بوده که معمولا در دو طرف سر بافته می‌شوند. این بافت به صورت تک تک بوده و از فرق سر و اطراف آن بافته می‌شود. این بافت را اگر به صورت ترکیبی با بافت مربعی انجام دهید یا اگر تنها بخشی از سرتان را به صورت فولانی ببافید، می‌توانید استایل زیبا و خاص خود را داشته باشید.

بافت‌مو نردبانی

یکی از انواع بافت‌هایی که با آن می‌توانید در مهمانی‌ها متفاوت باشید، بافت نردبانی است. در بافت موی نردبانی که از نامش پیدا است، بافت به شکل نردبان در می‌آید؛ یعنی باید موها را به دو دسته گره و رشته تقسیم کرد تا بدین صورت گره نقش پایه‌های نردبان و رشته نقش پله‌های نردبان را بازی کند.

بافت‌مو قدیسه

بافت‌مو مدل قدیسه یکی مدل‌های جذاب برای افرادی است که موهای طبیعی دارند و نمی‌خواهند کاموا یا موهای مصنوعی به موهای خود اضافه کنند. در این مدل نوارهای بافته شده مو در اندازه‌های مختلف باهم ترکیب می‌شوند که در نهایت شکل زیبا و پیچیده‌ای به خود می‌گیرند. در این مدل همچنین می‌توان از مهره و انواع لوازم تزئینی کوچک برای زیباتر شدن استایل مو استفاده کرد.

بافت‌مو لیمونادی

این بافت، نوعی بافت جلوی سری بوده که از نوارهای بافت شده مو ریز تشکیل شده و معمولا جهت آن به یک طرف است. این مدل بافت مدل شیک و همه پسند بوده و مناسب برای افراد در هر سنی است.

آموزشگاه زیبایی آریا تهران

آموزشگاه آریا تهران به عنوانی یگی از معتبرترین مراکز فنی و حرفه ای در تهران برگزار کننده انواع دوره های زیبایی و آرایشی من جمله دوره بافت مو است.

برای شرکت در دوره های حضوری و آنلاین آموزش بافت مو در تهران، بهترین آموزشگاه بافت مو غرب تهران را انتخاب کنید.

آموزشگاه زیبایی بانولند

آموزشگاه زیبایی بانولند نیز یکی از شعبات هلدینگ آریا تهران است که تمامی کلاس های آموزشی بافت و اکستنشن مو در این آموزشگاه معتبر برگزار می شود، آموزشگاه زیبایی بانولند دارای مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه ای می باشد و تمامی دوره های زیبایی را با ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی حرفه ای به هنرجویان خود ارائه می دهد، این آکادمی زیبایی کلاس های آموزشی خود را در محیطی آرام و بانشاط برگزار کرده و بهترین اساتید پوست و زیبایی در این مجموعه فعالیت می کنند، شما می توانید جهت مشاهده ویدئوی رضایت کارآموزان آموزشگاه زیبایی بانولند به صفحه آموزشگاه زیبایی مراجعه کنید، در این صفحه لیست نمونه کارهای هنرجویان و فیلم رضایت هنرجویان از دوره های آموزشی بافت مو درج شده است.

در ضمن کانال های ارتباطی متعددی در وب سایت بانولند قرار گرفته تا شما بتوانید با کارشناسان زیبایی ارتباط برقرار نمایید و سوالات خود را از آن ها بپرسید.

نکته» هم در آموزشگاه زیبایی آریا تهران و هم در آموزشگاه زیبایی بانولند، امکان شرکت در کلاس های حضوری و آنلاین وجود دارد، پس عزیزانی که امکان رفت و آمد را ندارند می توانند به صورت مجازی و آنلاین نیز در کلاس های بافت مو شرکت کنند.

لیست بهترین آموزشگاه های آرایشگری زنانه در مشهد

در ادامه یک لیست کامل از آموزشگاه های آرایشگری زنانه در شهر زیبای مشهد را به شما معرفی می کنیم که شما در این آموزشگاه های زیبایی می توانید دوره های تخصصی زیبایی مانند دوره آموزشی بافت مو را یاد بگیرید.

آموزشگاه آرایشگری مستانه

آموزشگاه مراقبت و زیبایی مستانه یکی از مجتمع های آموزش زیبایی مشهد است که شما برای مراجعه به این مجموعه باید به آدرس مشهد، بزرگمهر، جنوبی ۱۳، انتهای یاسمن ۱۱، پلاک ۶۶ مراجعه کنید.

آموزشگاه مراقبت و زیبایی مانا

آموزشگاه مراقبت و زیبایی مانا در لوکیشن بلوار سجاد، حامد جنوبی۱۲، پلاک۹۳ واقع شده است و دوره های زیبایی پوست و مو را به شما ارائه می دهد.

آموزشگاه مراقبت و زیبایی ملکا

برای دسترسی به آکادمی مراقبت و زیبایی ملکا در شهر مشهد به آدرس مشهد، سیدرضی ۴۰، ابتدای بلوار مهران، پلاک ۲۶۹ مراجعه نمایید.

آموزشگاه آرایشگری بانو گلی

جهت مراجعه به آموزشگاه زیبایی بانوگلی در شهر مشهد به آدرس مشهد، بلوار سجاد، بزرگمهر جنوبی ١٧ مراجعه نمایید.

منبع: آموزشگاه بافت مو در غرب تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

جستجوی مطالب

دسته ها

شبکه های اجتماعی