آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی
فهرست مطالب

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی

اگر بدنبال راه کسب و در آمد و پیشرفت در حرفه ی خود از اینستاگرام هستید باید اقداماتی در اینستاگرام انجام دهید که یکی از این اقدامات ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام میباشد ما در این مقاله آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی را به شما ارائه میدهیم و به نکات کلیدی ساخت بنر تبلیغاتی در اینستاگرام میپردازیم .

برای مشاهده مقاله آموزش تصویری ریپلای در اینستاگرام کلیک کنید.

ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام

Creating an Instagram advertising banner

در این نوشته ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای بهبودو افزایش کسب و کار و فالوور پیج اینستاگرام شما را توضیح داده ایم . اینکه چگونه در شبکه های اجتماعی بنر تبلیغاتی اینستاگرام بسازید و چگونه تبلیغات کنیدحائز اهمیت میباشد بنری که شما برای تبلیغات در صفحات بلاگری اینستاگرام خود استفاده می‌کنید باید همراه با هدفی دقیق و نکته هایی باشد که با استفاده از این نکات و اهداف بتوانید یک بنر زیبا ، هدفمند و کاربردی بسازید تا مخاطبان شما از رضایت کافی بهره مند شوند البته نباید این موضوع که ، ویژگی هایی مثل رده سنی و جنسیت مخاطبان هدف خود را بشناسید و متناسب با این موضوع طراحی لازم را انجام دهید . که موارد لازم برای ایجاد تعامل شما با مخاطبان خود را در آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی ، به طور کامل ارائه داده ایم.

باید سعی کنید خلاقانه‌ترین بنرها را طراحی کنید تا مخاطب را به سمت خود جلب کنیدو محتوای بنر تبلیغاتی شما باید مرتبط با صفحه اینستاگرام شما باشد ، و از عکس های با کیفیت و متن هایی با فونت مناسب و رنگه هایی مناسب با اینستاگرام خود استفاده کنید .

ویدیوآموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی

برای مشاهده ویدیو طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام در سایت آموزشگاه آریا تهران کلیک کنید .

اولین قدم برای تبلیغات در اینستاگرام چیست؟

What is the first step to advertising on Instagram?

اینستاگرام از محبوب ترین و آسان ترین راه های ارتباطی بین بلاگر ها و مخاطبان میباشد و امروزه یکی از پردرآمد ترین کسب و کارها محسوب میشود که بلاگرها با بنر تبلیغاتی در صفحات اینستاگرام خود به پیشرفت روز افزون خود بهبود میبخشند . به هر اندازه که بنر تبلیغاتی اینستاگرام شما حرفه ای تر و شکیل تر ساخته شده باشدمخاطب بیشتری را جذب خواهید کرد . اولین قدم برای تبلیغات در اینستاگرام چیست؟

در واقع شما باید از جایی شروع کنید که اطلاعاتی ، اعم از هدف کسب و کار، لوگو مناسب پیج، و پیامی که به مخاطب انتقال میدهید و …. را به درستی انتخاب کنید باید یه طرح کلی ابتدا در ذهن خود داشته باشید . و سپس متانسب با هدف خود بهترین اپلیکیشن و یا سایت را برای ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی انتخاب کنید و شروع به طراحی کنید.

یکی از بهترین برنامه های طراحی که میتوانید با استفاده از آن بنر تبلیغاتی اینستاگرام خود را بسازید و طراحی زیبا را روی آن پیاده سازی کنید و یا حتی انتخاب فونت متن و رنگ بندی مناسب عکس وویدیو، ویرایش و روشنایی عکس را میتوانید تنظیم کنید.

1_ Canva: Disign، photo& Video

نکاتی که باید در درست کردن بنر تبلیغاتی اینستاگرام به آنها توجه کنید

Tips to pay attention to when creating an Instagram advertising banner

نکاتی که باید در درست کردن بنر تبلیغاتی اینستاگرام به آنها توجه کنید

در بنر تبلیغاتی خود از لوگو استفاده کنید . و از سایز مناسب و موقعیت درست برای لوگو در نظر بگیرید تا مانع از قرارگیری دیگر اجزای ضروری باشد .

پیام شما علاوه بر کوتاه بودن باید خوانا و قابل فهم و جذب کننده باشد و باید هدفتان را به‌طور خلاصه بیان کنید . زیرا که استفاده از متن زیاد خواننده را خسته میکند .

حتما از مخاطب خود بخواهید عملیاتی را انجام دهد مانند ترفند Call to action ( دکمه ، …) استفاده کنید . از مخاطب بخواهید مرحله بعدی را طی کند .یا می‌توانید آدرس سایت خود را بگذارید و درخواست کنید تا کلیک کنند.

سعی کنید در عین سادگی بسیار هوشمندانه و با طراحی زیبا بنر را بسازید . اگر در فضای کوچک از چندین رنگ و یا از تصاویر شلوغ استفاده کنید یا اضافه گویی کنید می‌تواند زننده باشد . پس در انتخاب رنگ، فونت، تصاویر در حین درست کردن بنر تبلیغاتی دقت کنید.

برای مشاهده مقاله مراحل طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام در سایت آریا تهران کلیک کنید.

ویژگی هایی که بنر شما را برتر از رقبا میکند

این موضوع را فراموش نکیند که طراحی بنر تبلیغاتی به خلاقیت شما بستگی دارد. و اگر از طراحی زیبا و هوشمندانه استفاده کنید باعث میشود که بنر شما چشمگیر تر از بنر رقبا باشد .در ادامه خواهید دید که با چه مواردی میتوانید یه بنر جذاب بسازید و اگر موارد زیر را رعایت کنید در آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی ، موجب محبوبیت بیشتر بنر شما می شود .

انتخاب فونت خوانا

باید با انتخاب فونت خوانا ، مخاطبان و مشتریان خودرا مجبور کنید اطلاعات کلیدی مربوط به کسب و کار شما را به یاد داشته باشند در نتیجه باید کلمات کلیدی خود را به صورت bold و برجسته در اطلاعات مهم همه عناوین بنویسید تا مخاطب جذب آن اطلاعات و متن شود . و بتوانید بسیار آسان هر آنچه که در بنر شما ارزشمند و مهم میباشد را به مخاطب انتقال دهید .

تاثیرگذاری رنگ ها در جلب مخاطب

این مورد ، تاثیرگذاری رنگ ها در جلب مخاطب در ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام بسیار مهم میباشد زیرا که سلیقه هر انسان متفاوت میباشد و واکنش ذهن انسان در برخورد با رنگ های مختلف متفاوت است . که این موضوع بر روانشناسی رنگ ها بستگی دارد و می تواند .هر رنگی نشان دهنده ی یک صفت از انسان میباشد که در جدول زیر ما مقدار کمی از رنگ شناسی را ذکر کرده ایم که هررنگی نشان دهنده ی چیست:

رنگ قرمز * خشم ،هیجان، عشق
سبز * سلامتی،رشد، پرورش
سفید * صداقت، سادگی
سیاه * قدرت ، رسمیت
زرد * دوستی
آبی * آرامش، امنیت

انتخاب عنوان مناسب

برای انتخاب عنوان مناسب باید در نظر داشته باشید که عنوان کوتاه و جامعی را پیدا کنید زیرا که اهمیت بسیاری در آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی دارد . صراحت در بیان موجب بهبود جذب مخاطبان می شود؛ بهتر است با صراحت انتظار خود را از مخاطبان بخواهید و بالعکس پاسخ انتظار آن ها از خودتان را بدهید . زمانی که نیاز به اضافه کردن توضیحات بیشتر باشد می توانید از زیرعنوان ها استفاده کنید . زیر عنوان ها در زیر عنوان اصلی آورده می شود.

سوالات متداول

اولین قدم برای تبلیغات در اینستاگرام چیست؟

در واقع شما باید از جایی شروع کنید که اطلاعاتی ، اعم از هدف کسب و کار، لوگو مناسب پیج، و پیامی که به مخاطب انتقال میدهید و …. را به درستی انتخاب کنید باید یه طرح کلی ابتدا در ذهن خود داشته باشید . و سپس متانسب با هدف خود بهترین اپلیکیشن و یا سایت را برای ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی انتخاب کنید و شروع به طراحی کنید.
یکی از بهترین برنامه های طراحی که میتوانید با استفاده از آن بنر تبلیغاتی اینستاگرام خود را بسازید و طراحی زیبا را روی آن پیاده سازی کنید و یا حتی انتخاب فونت متن و رنگ بندی مناسب عکس وویدیو، ویرایش و روشنایی میتوانید عکس و ویدیو را تنظیم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

جستجوی مطالب

دسته ها

شبکه های اجتماعی