تنظیمات مانیتور وینکا | رمز تنظیمات کارخانه مانیتور وینکا
فهرست مطالب

تنظیمات مانیتور وینکا

در این مقاله قصد داریم در زمینه تنظیمات مانیتور وینکا توضیح دهیم . مانیتور خودرو ، همانطور که میدانید دستگاهی میباشد که پخش تصویری و صوتی میباشد که در سیستم ها از آن استفاده میشود . و مانیتوروینکا چبیست ؟ مانیتوری است که برای مدل های مختلف ماشین طراحی شده است که با ت.وجه به مدل های مختلفی که خودرو دارد باید از مدل ها و ابعاد مختلف این مانیتور ها استفاده کرد . در ادامه با تنظیمات مانیتور وینکا آشنا میشوید ….

رمز تنظیمات کارخانه مانیتور وینکا

همانطور که برای گوشی های تلفن همراه خود رمز میگذارید میتوانید برای مانیتورهای وینکا نیز یک رمزبگذارید در این صورت دیگر کسی جز شما قادر به استفاده کردن ازآن و دسترسی به نرم افزارشما را ندارد . و علاوه بر این قابلیت میتوانید بر روی مانیتورهای وینکا نرم افزارهای مختلفی از جمله پیام رسان ها نصب کنید. در نتیجه میتوانید یک رمز عبور تعیین کنید تا دیگران به آنها دسترسی نداشتنه باشند .

رمز تنظیمات کارخانه مانیتور وینکا ، چگونه میتوانید این اقدام را انجام دهید . در پاسخ به این سوال باید گفت که رمز تنظیمات کارخانه مانیتور ماشین ( عدد ۳۳۶۸) میباشد . زمانی که در بخش ریست از شما سوال میشود با وارد کردن این عدد مانیتوروینکا ریست شده و تنظیمات اولیه کارخانه برمیگردد .

اپدیت مانیتور وینکا

در تمام سیستم های اندرویدی مدت زمانی که ازاستفاده آن میگذرد حتما باید آپدیت بر روی این سیستم ها انجام بشود . در این نوشته قصد داریم نحوه انجام اپدیت مانیتور وینکا را به شما توضیح دهیم ، چرا که نرم افزار هایی که روی مانیتور وینکا میباشند در بازه های زمانی مختلف نیاز به آپدیت دارند . و آپدیت نرم افزار مانیتور وینکا موجب بهبود عملکرد این دستگاه میشود و باگ هایی که در این نرم افزار وجود دارد را حذف میکند . برای انجام آپدیت مانیتور وینکا کافیست مانیتور را خاموش کنید و با استفاده از سوزن دکمه ریست را خاموش کنید و در این صورت حافظه دستگاه را پاک کنید و در آخر میتوانید دستگاه را روشن کنید و منتظر آپدیت برنامه ها باشید .

تنظیمات مانیتوروینکا پژو پارس

در این نوشته میخواهیم تنظیمات مانیتور وینکا پژو پارس را به شما توضیح دهیم که چگونه مانیتورپژو پارس را تنظیم کنید . خودرو پژو پارس 11 اینچ اندروید وینکا ، امکانات به روز و پرکاربردی دارد و به شما کمک میکند تا به آسانی هر موسیقی و فایل ویدیویی را پخش نمایید . این مانیتور علاوه بر پژو پارس برای خودرو 405 هم مورد استفاده قرار میگیرد و همینطور کیفیتهای بالایی از فایلهای ویدیویی و فرمت های JPEG، CD-R، DIVX،MP4، WMA، MP3 را میتواند پخش کند . و قابلیت دیگری که دارد این است که میتوانید از طریق اتصال مانیتور به تلفن همراه به وسیله بلوتوث وجود دارد تا بتوانید فایل مورد نظر خود را ازتلفن خود انتخاب کنید . علاوه بر قابلیت هایی که گفته شد این مانیتور دارای جی پی اس است که به شما کمک میکند تا با استفاده از نقشه ،راه خود را پیدا کنید . و این مانیتور ها یک ریموت دارند که دسترسی سرنشینان عقب خودرو نیز به عملکرد مانیتور تسهیل میگردد. و همچنین ک دوربین که در عقب خودرو میباشد تا بتوانید مناظر پشت ماشین را ببینید .

سوالات متداول

رمز تنظیمات کارخانه مانیتور وینکا

نرم افزار مانیتورهای وینکا قابلیت های فراوانی دارند که برای استفاده از آن و اجازه ندادن دسترسی دیگران به این قابلیت ها میتوانید رمز عبور برای این نرم افزار ها مشخص کنید .. در این مقاله توضیح داده ایم که چگونه این اقدام را انجام دهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

جستجوی مطالب

دسته ها

شبکه های اجتماعی