قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با تمام امکانات پیشرفته
فهرست مطالب

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

آیا به دنبال قیمت طراحی سایت فروشگاهی میباشید ؟ در جواب سوال قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با تمام امکانات پیشرفته نمی توان گفت چه مبلغی مد نظر میباشد زیرا که فاکتورهای زیادی روی قیمت نهایی تاثیر گذار میباشد مشخصی اعلام کرد زیرا فاکتور های متعددی روی قیمت نهایی تاثیرگذار هستند .

برای مشاهده طراحی سایت صنعتی در شرکت atgo این مقاله را مطالعه کنید .

قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با تمام امکانات پیشرفته

اگر میخواهید قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با تمام امکانات پیشرفته را بدانید این است که بعد از راه اندازی سایت فروشگاهی باید فرآیند سئو سایت را اجرا کنید در نتیجه خدماتی که برای سئو سایت فروشگاهی انجام میدهید را برای تعیین میزان بودجه باید درنظر داشته باشید . بهترین روش برای دریافت هزینه طراحی سایت فروشگاهی ، پر کردن فرم و ارسال آن است . و بعد از دریافت فرم نیازسنجی میکنیم و سپس فاکتورهایی که برای ساخت سایت فروشگاهی در نظر گرفتیم قیمت دقیق را به شما اعلام میکنیم .

اما کدام فاکتورها روی قیمت طراحی سایت تاثیر می‌گذارند؟ این فاکتور و عوامل تاثیر گذار عبارتند از :

نحوه طراحی گرافیکی

قاعدتا در سایتی که شما راه اندازی کرده اید از طراحی گرافیکی استفاده کرده اید گرانتر میباشد و این سایت باید بر اساس تجربه و رضایت کاربری طراحی شود تا بتواند مشتریان بیشتری را جذب کند و رعایت این اصول باعث میشود کاربران به راحتی خرید کنند و تاثیر مستقیمی بر افزایش میزان فروش میگذارد .

تعداد صفحات سایت

تعداد صفحات سایت با قیمت طراحی سایت رابطه مستقیمی دارد ، هرچقدر صفحات سایت زیاد باشد قیمت طراحی سایت فروشگاهی بیشتر میشود زیرا که زمان و حجم کار بیشتر میشود .

طراحی وبلاگ

طراحی وبلاگ در صفحاتی از سایت باعث میشود تعداد صفحات بیشتر شود و موجب افزایش ترافیک ورودی و افزایش مشتری میشود به همین دلیل طراحی وبلاگ افزایش قیمت طراحی سایت فروشگاهی میشود .

خدمات سئو سایت فروشگاهی

بعد از فرآیندی که برای طراحی سایت انجام داده اید باید سایت خود را بهینه سازی کنید تا در صفحه نخست گوگل دیده شوید و سپس کاربر و مشتری جذب کنید . برای این که بتوانید به این هدف برسید باید خدمات سئو سایت فروشگاهی را در سایت خود پیاده سازی کنید .

در شرکت طراحی سایت atgo ، کدنویسی براساس اصول “SEO” در سایت اعمال میشود . بدون فرآیند سئو سایت ، داشتن سایت فایده ندارد . زیرا که گوگل شما را ایندکس نمیکند و در نتیجه کاربر و مشتری جذب نمیکنید.

اگر به طراحی سایت و بهینه سازی سایت فروشگاهی علاقه دارید ، می‌توانید دوره آموزش سئو که توسط مجموعه atgo تولید شده است ، را تهیه کنید یا در این آموزشگاه ثبت نام کنید .تا یک سئو کار حرفه ای شوید .

میزان نیاز سایت به تولید محتوا

طرز تولید محتوای شما باید به گونه ای باشد کامل و جامع ، جذاب که کاربر جذب سایت شما شود و از این طریق بتوانید کالای خود را بفروشید . و بدانید که تولید محتوابا کیفیت کلید اصلی موفقیت شما برای افزایش مشتری است .

نوع تکنولوژی سایت

طراحی سایت فروشگاهی ارزانتر از طراحی سایت اختصاصی میباشد . طراحی سایت اختصاصی ، با کدنویسی و زبان برنامه نویسی انجام میشود .

قیمت طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی زمانی که با کمک زبان‌های برنامه‌نویسی انجام می‌شود. قیمت طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی گران میباشد زیرا که زمان زیادی میخواهد همراه با دانش و تخصص در این زمینه چرا که زبان برنامه نویسی php یا با Asp . NET انجام می شود .

طراحی سایت با php نسبت به ASP.NET ارزان‌تر است. به چند دلیل:

۱. هاست لینوکس در ایران ارزان‌تر از هاست ویندوزی می‌باشد. زبان برنامه‌نویسی php بر روی هاستینگ لینوکس نصب می‌شود.

۲. زبان Php یک زبان “Open Source” است. یعنی بعد از تکمیل سایت میتوان داخل سایت تغییراتی را ایجاد کرد یا محتوا اضافه کرد .

قیمت طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی، از ۱۰ میلیون تومان شروع می‌شود، که براساس نوع زبان برنامه نویسی، امکانات سایت، تعداد محصولات، تعداد صفحات و غیره، تعرفه نهایی تغییر می‌کند.

سوالات متداول

فاکتور هایی که بر قیمت طراحی سایت فروشگاهی تاثیر میگذارند

نحوه طراحی گرافیکی
تعداد صفحات سایت
طراحی وبلاگ
خدمات سئو سایت فروشگاهی
میزان نیاز سایت به تولید محتوا
نوع تکنولوژی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

جستجوی مطالب

دسته ها

شبکه های اجتماعی