قیمت چاقو میوه خوری اره ای
فهرست مطالب

قیمت چاقو میوه خوری اره ای

قیمت چاقو استیل میوه خوری

یکی از ملزومات آشپزخانه که کاربرد زیادی نیز دارد، کارد میوه خوری می باشد. می دانید که برای عملکرد بهتر هر نوع کارد باید از آن متناسب با سایز کاری و کاربرد خود استفاده شود. با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم قیمت چاقو استیل میوه خوری و قابلیت های آن را مورد بررسی قرار دهیم. همچنین شما می توانید برای خرید این محصول از طریق شماره های زیر با کارشناسان آریا استورز تماس بگیرید.

02166433168 – 09010612151

چاقو یا کارد میوه خوری چیست

چاقو یا همان کارد میوه خوری همان طور که از نامش نیز مشخص است، یک ابزار فلزی دسته دار تیز با میزان تیزی قابل قبول برای پوست کندن انواع و اقسام میوه ها می باشد که خرید تعدادی از آن ها برای هر مجموعه ای که قرار است در آن از مهمانی و یا افرادی خاص پذیرایی شود، لازم و ضروری می باشد.

تفاوت اصلی آن با چاقوی اشپزخانه در اندازه می باشد یعنی وقتی آن را درون پیش دستی قرار دهیم اندازه آن از پیش دستی کوچکتر است. ارگونومیک کارد به گونه ای است که به راحتی در دست قرار می گیرد و خیلی خوش دست شما می توانید به وسیله آن میوه های خود را پوست گرفته و قطعه قطعه نمائید.

کارد و چنگال‌های میوه‌خوری استیل، طول عمر بالایی دارند بعبارتی مادام‌العمر می‌باشند. برخی از کارد و وچنگال‌های استیل دارای تیغه‌ی نسبتا کندی می‌باشند که بیشتر برای میوه‌های نرم و کیک و شیرینی به‌کار می‌روند.

تاریخچه استفاده از کارد

در واقع می توان اولین استفاده از چاقو میوه خوری به وسیله بشر را عصر پارینه سنگی دانست. در آن زمان انسان های هوشمند به وسیله سنگ ابزاری را شبیه به کاردهای امروزی می ساختند که به آن ها تیغه گفته می شد. با این وسیله شکار می کردند و پوست و گوشت شکار خورد را جدا می کردند. این وسیله به عنوان ابزار جنگی هم مورد استفاده قرار می گرفت. تا اینکه در عصر آهن با اختراع فلز مفرغ و آهن کاردهایی شبیه به کاردهای امروزی ساخته شد.

ضرورت خرید کارد میوه خوری

وجود چاقو و کارد در آشپزخانه از ملزومات است که ضرورت آن بر هیچ کس پوشیده نیست و کارد میوه خوری نیز یکی از آنهاست. شما شاید بتوانید با کارد آشپزخانه نیز همان میوه‌‌ها و سبزیجات را خرد کنید که چاقوی سایز کوچک‌‌تر و یا کارد میوه خوری انجام می‌‌دهد اما هر وسیله‌‌ای اگر از هر لحاظ متناسب با سایز کاری خود باشد هم عملکرد بسیار بهتری خواهد داشت و هم در برخی موارد می‌‌توانیم با ظرافت کاری آن را انجام دهیم.

نکته‌‌ای که باید به آن اشاره کنیم این است که هدف نهایی بین کارد میوه خوری، کارد مخصوص گوشت، سبزیجات، کارد نان و غیره یکی است اما هنگام خرید باید به نکاتی توجه کنیم که شاید رعایت آن برای سایر چاقوها و کاردها ضروری نباشد. با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین و مناسب‌‌ترین نوع کارد میوه خوری را خریداری کنید.

تفاوت چاقو و کارد در چیست

در واقع هر دو یک کار را انجام می دهند، یعنی دارای یک لبه تیز برای برش دادن و یک دسته هستند. آنچه چاقو و کارد را از هم متمایز می کند، شکل دسته آن است. در چاقو معمولا لبه تیز و برنده آن تا شده و درون دسته قرار می گیرد به طوری که طول آن نصف شده و به راحتی می توانید آن را درون جیب قرار دهید. کارد دارای یک دسته ثابت است که به هیچ عنوان نمی توان آن را در جیب قرار داد و معمولا در کنار چنگال استفاده می شود.

انواع مدل های کارد میوه خوری

  • کارد میوه خوری استیل
  • کارد میوه خوری دسته چوبی
  • کارد میوه خوری سرامیکی
  • کارد میوه خوری پلاستیکی

کارد میوه خوری استیل

این مدل در واقع رسمی ترین نمونه کارد است. جنس دسته و لبه برنده از فلز استیل ضد زنگ می باشد. شرکت های سازنده برای اینکه جلوه زیباتری به کار بدهند، روی دسته این چاقوها نقش و نگار حکاکی می شود که در برخی موارد با آبکاری به رنگ طلایی در می آورند که زیبایی کارد را چند برابر می کند.

کارد میوه خوری دسته چوبی

از زمان های گذشته تا به امروز چوب در ساخت وسایل مربوط به خانه و آشپزخانه کاربرد فراوانی داشته است به طوری که امروزه هم از چوب برای ساخت دسته کارد میوه خوری استفاده می شود. چوب امروزه خیلی با ارزش و نایاب شده به همین علت کاردهای میوه خوری دسته چوبی خیلی لاکچری به حساب می آیند.

کارد میوه خوری سرامیکی

شاید بتوان گفت یکی از پرفروش ترین و جدیدترین مدل های کارد میوه خوری دسته سرامیکی است. از نظر ظاهری دقیقا مشابه نمونه قبلی هستند با این تفاوت که جنس دسته آن ها سرامیکی است. در واقع اگر به دنبال یک کارد مجلسی و همه پسند با قیمت مناسب هستید کارد سرامیکی بهترین گزینه است.

کارد میوه خوری پلاستیکی

پلاستیک یک ماده نفتی ارزان و سبک است بنابراین در بیشتر وسایلی که اطرافمان وجود دارد، دیده می شود. معمولا طیف گسترده ای از کاردهایی که در بازار دیده می شود دسته پلاستیکی دارند. پلاستیک در رنگ ها و طرح های مختلف قالب گیری و در دسته کارد استفاده می شود. تنوع طرح و رنگ کاردهای پلاستیکی چند برابر نمونه های قبلی است.

انواع کارد میوه خوری بر اساس نوع تیغه

  • کارد میوه خوری ساده
  • کارد میوه خوری اره ای
  • کارد میوه خوری لیزری

کارد میوه خوری ساده

در واقع ساده ترین نوع کارد می باشد که لبه های تیغه آن صاف، تیز و برنده هستند. این مدل کارد را به راحتی می توان به وسیله چاقو تیزکن تیز نمود و مجدد استفاده کرد.

کارد میوه خوری اره ای

این مدل کارد نیاز به تیز کردن ندارد، زیرا لبه های آن اره ای است و بیشتر شبیه یک اره است تا یک کارد به همین علت به آن کارد اره ای می گویند. متاسفانه این مدل قابلیت تیز کردن را ندارد.

کارد میوه خوری لیزری

نسل جدیدی از کارد میوه خوری هستند، لبه های آن ها شباهت زیادی به کارد اره ای دارد با این تفاوت که خیلی تیز تر هستند. از مهم ترین ویژگی های کارد لیزری می توان به قابلیت تیز شدن مجدد آن اشاره کرد. یعنی بعد از اینکه احساس کردید مانند گذشته تیز نیست، کافی است آن را درون فریزر قرار دهید تا دوباره مثل روز اول شود.

نکات مهم در خصوص چاقو استیل میوه خوری

در این بخش قصد داریم به معرفی برخی نکات مهم در خصوص چاقو استیل میوه خوری بپردازیم. برخی از این نکات به شرح زیر می باشد:

  1. نوع طراحی
  2. جنس دسته
  3. وزن
  4. سایز
  5. جنس تیغه

پیشنهاد ویژه: برای آشنایی با بهترین استاد چاقو ساز زنجان به صفحه مربوطه مراجعه نمایید

نوع طراحی چاقو

برای خرید کارد میوه خوری باید به این نکته توجه داشته باشید که کارد میوه خوری به طور کاملا یکدست طراحی شده است یا خیر. بنابراین مفهوم نوع طراحی در این بخش به میزان زیبایی و طرح آن نمی باشد.

برای درک بهتر شما باید بگوییم در خرید این محصول باید توجه داشته باشید که دسته چاقو جزئی از بدنه است یا خیر.

در واقع فواید این نوع طراحی این است که میزان دقت چاقو را افزایش داده و قدرت بیشتری به چاقو نیز می دهد. همچنین یکی دیگر از فواید این نوع طراحی این است که موجب افزایش فراوان دوام دسته ی چاقو نیز می شود.

جنس دسته چاقو

در این بخش باید جنس دسته چاقو را در نظر بگیرید. معمولا چاقو میوه خوری از جنس استیل، چوب، پلاستیک، پلی پروپیلن تولید می شود که در بخش زیر آن ها را بررسی می کنیم.

جنس دسته از چوب دارای فواید و معایبی می باشد. یکی از مزیت های آن این است که جنس چوب معمولا جذابیت خاصی در طراحی دارد و موجب کاهش وزن کلی چاقو می شود اما نمی توان چوب را شست.

جنس پلاستیکی چاقو معمولا دوام بسیار کمی دارد و به راحتی شکسته می شوند و یا از محل خود کنده می شوند چرا که با استفاده از چسب به تیغه چاقو میوه خوری وصل شده اند.

پلی پروپیلن: دارای جنس مقاوم می باشد اما در استفاده از آن افراد احساس راحتی نخواهند کرد.

استیل: این نوع طراحی بسیار بادوام و مقاوم می باشد و فرد با دست گرفتن آن نیز احساس خوشایندی خواهد داشت.

وزن چاقو

در خصوص وزن کارد باید بدانید هنگام خرید باید یک نوع کاردی را انتخاب کنید که هنگام دست گرفتن آن احساس راحتی داشته باشید.  البته دقت داشته باشید میزان وزن یک چاقو که برای شما مناسب می باشد امکان دارد برای سایر افراد مناسب نباشد. همچنین ضمن توجه به وزن چاقو باید به جنس تیغه و دسته آن نیز توجه داشته باشید . برای مثال دسته با جنس چوب وزن چاقو را پایین می آورد اما  قابل شستشو نیست.

سایز چاقو

لازم است بدانید چاقو میوه خوری دارای اندازه خاصی می باشد و استفاده از سایز کوچک تر و بزرگ تر از آن به عنوان چاقو میوه خوری گزینه مناسبی نمی باشد.

توجه داشته باشید سایز مناسب این نوع چاقو موجب می شود هنگام دست گرفتن آن کنترل بیشتری داشته باشید. معمولا سایز چاقو های میوه خوری بین ۶ تا ۱۰ سانتی متر می باشد. بنابراین هنگام خرید حتما امتحان کنید که با کدام یک احساس راحتی بیشتری دارید.

جنس تیغه چاقو

معمولا تیغه چاقو میوه خوری با دوام و ماندگاری بالا از دو نوع استیل ضد زنگ و کربن استیل تولید شده است. در خصوص تیغه نوع‌کربن استیل باید بدانید دوام، ماندگاری، سختی و بازدهی فوق العاده بالایی دارد اما بعد از خرید این نوع باید بدانید این کارد نیاز به مراقبت های زیادی دارد تا سالم و تمیز باقی بماند.

تیغه استیل ضد زنگ وزن آن سبک بوده و در مقابل پوسیدگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم می باشد. اگر بخواهیم این دو نوع تیغه را با یکدیگر مقایسه کنیم باید بگوییم استیل ضد زنگ در قیاس با نوع کربن استیل انعطاف پذیری بیشتری دارد و وزن آن سبک تر می باشد.

پیشنهاد برای مطالعه: اگر هنگام خرید چاقو نمی دانید بهترین مارک چاقو کدام است، پیشنهاد می کنیم مقاله  بهترین مارک چاقو را مطالعه کنید.

انواع چاقو استیل میوه خوری

در ادامه انواع چاقو استیل میوه خوری را معرفی خواهیم کرد.

کارد میوه خوری ناب استیل مدل Florence

گروه صنعتی ناب استیل یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان قاشق، چنگال و کارد استیل در کشور است. این مجموعه از سال 1362 در این صنعت فعال‌ شده و طی این سال‌ها، افتخارات زیادی کسب کرده است.

واحد نمونه‌ی صنعتی ملی، واحد نمونه‌ی سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و واحد نمونه‌ی جشنواره‌ی تولید ملی- افتخار ملی گوشه‌ای از افتخارات این شرکت باتجربه است. محصولات این گروه از همان ابتدا به‌وسیله‌ی ماشین‌آلات مطابق با استاندارد Solingen آلمان و بهترین مواد اولیه‌ی اروپایی ساخته‌وپرداخته شده‌اند.

همچنین کنترل کیفیت در تمامی مراحل ساخت و تولید محصولات این شرکت از بالاترین درجه برخوردار است که تمامی این‌ها می‌تواند نشان‌دهنده‌ی کیفیت بالای محصولات گروه صنعتی ناب استیل باشد. از دیگر محصولات این گروه تولیدی در کنار قاشق، چنگال و کارد استیل می‌توان به انواع هود شومینه‌ای، گاز صفحه‌ای، فر گازی و برقی توکار اشاره کرد که در سال‌های اخیر در کنار قاشق، چنگال و کارد استیل به لیست تولیدات این مجموعه اضافه ‌شده‌اند.

کارد و چنگال میوه خوری 6 نفره ناب استیل طرح فلورانس استیل براق (12 پارچه)

قاشق و چنگال مدل فلورانس با طراحی مدرن برای مشتریان به‌روز ناب استیل تولید می‌گردد. اگر به دنبال قاشق و چنگالی می‌گردید که در عین سادگی لوکس نیز باشد، کارد و چنگال میوه خوری 6 نفره ناب استیل طرح فلورانس (12 پارچه) انتخاب مناسبی است.

به دلیل روش خاص تولید کاردهای ناب استیل، تیزی تیغه های آن ماندگار است و دغدغه شما برای پوست کندن میوه ها با کارد استیل را برطرف کرده است. اگر برای خرید سرویس ناب استیل میخواهید به صفحه مربوطه بروید کافی است روی کلمات آن کلیک کنید.

چاقو میوه خوری استیل شش عددی دسته سیاه

میوه خوری زنجانیها کارد میوه خوری زنجان یک محصول بسیار کاربردی و مهم برای هر خانه ای میباشد و در مجالس و مهمانی ها حتما به این محصول احتیاج خواهید داشت. کارد میوه خوری زنجانیها یک محصول تمام دست ساز و با کیفیت برای استفاده به عنوان برش میوه و نوش جان کردن میباشد. پروسه ی تولید این محصول تماما دست ساز بوده و از ابزار با کیفیت نیز ساخته شده است.

جنس تیغه ی این محصول از فولاد استنلس 420 (استیل اصل) میباشد این فولاد از فولادهای مقاوم در برابر رطوبت و مایعات میباشد و دیگر هیچ دغدغه از لحاظ زنگ زدن تیغه در مواجهه به رطوبت و مایعات نخواهید داشت و همیشه به همین گونه زیبا براق و تیز خواهد ماند. مراحل سخت کاری تیغه و تیز کردن تیغه بصورت اصولی و با استفاده از استانداردهای روز گذرانده شده است تا این محصول بتواند سالیان طولانی برای شما کار کند.

جنس دسته ی این محصول از فیبر عالی میباشد از ویژگی های بسیار خوب این نوع دسته میتوان به مقاوم بودن از بابت نفوذ آب به داخل و مقاومت بالا در برابر ضربه نیز شمرد که این دسته را به یکی از بهترین جنس فیبر فشرده جهان تبدیل کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه خرید چاقو زنجان پرداخت درب منزل  شده و یا از صفحه بهترین مارک سرویس چاقو دیدن کنید.

کارد میوه‌خوری فلورانس براق ۶ عدد

مدل فلورانس با طراحی ساده و مینیمال علاوه بر زیبایی، سادگی در شستشو را نیز برای شما به همراه دارد. کارد میوه خوری فلورانس براق برای یک پذیرایی عالی یک دست (۶ عدد) در بسته بندی مقوایی عرضه می‌شود. در تولید محصولات ناب استیل از تکنولوژی زولینگن آلمان و بهترین مواد اولیه تولید استفاده شده است.

استیل ضد زنگ ۱۰/۱۸ که ترکیبی از نیکل و کروم است. این نوع استیل مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارد که باعث شده است محصولات قاشق و چنگال ناب استیل عمر طولانی و مفید داشته باشند. کلیه کاردهای استیل آینه‌ای قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد.

در ساخت محصولات ناب استیل از بهترین نوع استیل استفاده شده است که در صورت استفاده صحیح در برابر سیاه شدن، زنگ زدن و خط و خش از مقاومت بالایی برخوردار هستند. محصولات ناب استیل دارای ۲۵ سال ضمانت پس از فروش مطابق با فرهنگ شستشو می باشند.

کارد میوه خوری آلمانی اصل شرکت زولینگ

کارد میوه خوری آلمان، شرکت زولینگ، دارای طرح های مختلف، تیغه اره ای، کوتاه، مقاوم، ضد زنگ، تیغه از داخل دسته بیرون نمی آید صد در صد تضمینی می توانید اسم شرکت را در گوگل سرچ کنید.

کارد میوه خوری استیل دیجی کالا

برای خرید کارد میوه خوری استیل دیجی کالا با ما تماس بگیرید.

چاقو میوه خوری ۷ سانت زولینگ آلمان ZWILLING TWIN GRIP XS GEMÜSEMESSER 7 CM- ROT

کیفیت بالا دسته با طراحی ارگونومیک مقاومت در برابر خوردگی بالا تیغه سخت شده با یخ FRIODUR چاقوی تمیز کردن شما – همه کاره، کاربردی، بادوام دستگیره پلاستیکی بدون درز پردازش شده هنگام کار راحت در دست است. تیغه سخت شده با یخ FRIODUR از فولاد با کیفیت بالا ساخته شده است و با عمر طولانی و مقاومت در برابر خوردگی خود را تحت تاثیر قرار می دهد.

تیغه ساخته شده از فولاد ضد زنگ طول تیغه: 7 سانتی متر تیغه محکم و بادوام برای برش آسان. دسته ارگونومیک و از پلاستیک ساخته شده است: برای برش راحت با چاقو. طراحی متعادل عدم کسر نحوه تمیز کردن چاقوها: چاقوها را باید با دست با آب ولرم، مواد شوینده ملایم و دستمال یا اسفنج بدون خش تمیز کنید. چاقوهای ساخته شده از فولاد ذوب شده مخصوص قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند.

چاقوی میوه خوری سولینگن مدل 7002

چاقو میوه خوری سولینگن مدل 7000 ساخت کشور آلمان می باشد. طول تیغه 8.5 و طول با دسته 19 ،عرض 2 سانتیمتر می باشد .این چاقوها دارای تیغه‌ای استیل ضد زنگ و بسیار تیز هستند که هنگام جدا کردن پوست میوه‌ها به اعمال فشار زیاد نیاز نداشته باشید و به‌آسانی پوست انواع میوه‌ها را جدا کنید.

قسمت‌های فلزی این سرویس که به صورت تیغه های بسیار ریز کنار هم چیده شده استباعث سهولت در بریدن میشود. این چاقو ها مقاومت و استحکام خوبی در برابر رطوبت دارند و دچار زنگ‌زدگی نمی‌شوند. روکشی که روی تیغه به عنوان دسته‌ روی تمام اقلام این ست وجود دارد از جنس پلاستیک بادوام هستند.

کارد میوه خوری برند SOLINGEN

لطفاً قبل از ثبت سفارش از موجودی رنگ مورد نظرتون در بخش گفتگو استعلام بگیرید.

سرویس کارد میوه خوری 12 پارچه دالتون مدل یونیک کد 245

کارد میوه خوری برند یونیک (حک شده) هر بسته شامل 12 عدد کارد میباشد تیغه یکپارچه استیل ضد زنگ جنس دسته ها از الیاف ساقه گندم میباشد که دارای مقاومت بالا و دوستدار محیط زیست میباشد.

کارد میوه خوری اره ای ترامونتینا بسته 6 عددی مدل دیامونت

ترامونتینا یکی از با سابقه ترین شرکت های تولید کننده کارد و چنگال است. یکی از کالکشن ها بی نظیر با طراحی سبک و تیغه استیل استنلیس با کیفیت،کالکشن دیامونت می باشد. کارد اره ای میوه خوری 6 تایی دیامونت ترامونتینا در 5 رنگ مختلف و جذاب سفید،نارنجی،قرمز،آبی و بنفش تولید شده است.

دسته های این کارد از جنس پلی پروپیلین ضد حساسیت و آنتی باکتریال است و به هیچ عنوان شکسته و یا از تیغه جدا نمی شود. این محصول دارای تیغه بسیار تیز اره ای از جنس استیل استنلیس کربن دار می باشد. برای داشتن کارد بسیار با کیفیت و عمری، ست کارد های دیامونت را به شما پیشنهاد می دهیم.

کارد میوه خوری فردینوکس مدل سرآشپز بسته 6 عددی

چاقو های اصلی مارک فردینوکس ساخت آلمان ( دو آشپز ) معروف هستند ، را می توان جزو قدیمی ترین و همچنین تیز ترین چاقو های دنیا دانست، چرا که این مدل با داشتن تیغه استیل ضد زنگ و همچنین دستگیره های از جنس ABS مدلی بسیار کارآمد برای تمام مصارف خانگی بوده که شما را از داشتن یک چاقوی تیز و و مقاوم بی نیاز خواهد نمود.

این چاقو ها به صورت شش عددی عرضه شده و شما می توانید به صورت انتخابی هر یک از چند رنگ: نارنجی و سفید را انتخاب و تهیه نمایید. لازم به ذکر است این مدل ساخت کشور آلمان بوده و علامت برند Solingen-fardinox حک شده است و همچنین Made in Germany روی تیفه آن درج شده است که می تواند خیال شما را از داشتن یک چاقوی بسیار با کیفیت و همچنین ماندگار تامین نماید و به هیچ عنوان شکسته و یا از تیغه جدا نمی شود کیفیت تیغه این کارد به بیش از 20 سال عمر مفید دارند .

این مدل کارد از تیغه ها صاف و تیز به طول 6 سانتی متر تولید شده که مناسب برای کارد میوه خوری است. و در رنگ بندی سفید و نارنجی تولید شده.

چاقو میوه اره ای 12 عددی رمانتیک هوم

چاقو میوه رمانتیک هوم سایز بزرگ باکیفیت و با دوام در هر جعبه 12 عدد 🏠 با کمترین قیمت ممکن 🏠 در رنگ های ابی،نارنجی،سبز،زرد طول هر چاقو 17 سانت

کارد میوه خوری متوسط اره ای سولینگن

کارد تیغه متوسط آلمان یک انتخاب منحصر به فرد برای شما عزیزان می باشد. این محصول با کیفیت و زیبا دارای را می توانید با ضمانت اصل بودن تهیه بفرمایید و با خیال راحت از آن استفاده کنید. چاقو میوه خوری اره ای از برند فردینوکس می باشد .روی تیغه آن عبارت Solingen ساخت آلمان حک شده است. طول چاقو های تیغه متوسط آلمان 17 سانتی متر بوده که حدودا 3 سانتی متر تیغه های این محصول از چاقو اره ای اصلی آلمان سایز بزرگ کوتاه تر می باشد.

دسته های کارد لیزری از جنس پلاستیک درجه یک و طراحی ارگونومیگ می باشد که به راحتی قابل کار کردن است. دسته های این محصول رنگ بندی متنوع ای دارد که مناسب با سلیقه مشتریان است.

کارد و چنگال میوه خوری استیل سه بعدی 12 پارچه هپی کد 501

کارد و چنگال میوه خوری استیل سه بعدی 12 پارچه هپی کد 501 انتخاب را برای شما راحت خواهد کرد و با طراحی سه بعدی و مدرنی که دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و دارای کیفیت ساخت بسیار بالا می باشد.

کارد و چنگال میوه خوری استیل سه بعدی 12 پارچه هپی کد 501 شامل شش عدد کارد و شش عدد چنگال می باشد که در تولید آن از استیل ضد زنگ استفاده شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از تفاوتهای این ست کارد و چنگال میوه خوری استیل سه بعدی با نمونه های قدیمی در بازار که کاملا مشهود است, ظاهر بسیار مدرن و شیک آن می باشد که با طراحی سه بعدی دسته آن را بسیار منحصر به فرد کرده و باعث ایستادن چاقو در هر سطحی می شود و به دست گرفتن آن کاملا راحت است. همچنین تیغه بسیار تیز و برنده ای دارد.

کارد و چنگال میوه خوری استیل سه بعدی 12 پارچه هپی کد 501 نیاز شما را برای استفاده روزمره و پذیرایی از مهمانان برطرف کرده و از آن برای سرو غذاهایی همچون استیک و یا برای سرو میوه می توانید استفاده کنید. خرید سرویس های قاشق چنگال و کارد و چنگال یکی از دغده های خانمها می باشد, زیرا هنگام خرید به کیفیت ساخت و ظاهر خوش فرم آن توجه ویژه ای دارند که ست کارد و چنگال هپی با داشتن کیفیت ساخت بالا و ظاهر منحصر به فرد و همینطور قیمت بسیار مناسب یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب می باشد.

پس اگر به دنبال کارد و چنگالی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب هستید, ست کارد و چنگال استبل میوه خوری سه بعدی هپی کد 501 مناسب ترین گزینه می باشد و همچنین این محصول دارای ست قاشق و چنگال غذا خوری می باشد که شما با خرید از فروشگاه کالا خانه می توانید یک ست زیبا برای سرو میوه و غذا تهیه کنید.

کارد و چنگال سه بعدی استیل 12 پارچه یونیک کد 5607-1

“کارد و چنگال سه بعدی استیل 12 پارچه یونیک کد 5607-1” یک ست کارد میوه خوری در انواع طرح ها و مناسب برای پذیرایی های شماست. تیغه و دسته این کارد ها از استیل ضد زنگ و ضخیم به صورت یک تکه ساخته شده. این ویژگی باعث شده طول عمر این کارد ها بسیار بالا باشد و تا سال های سال از آن ها استفاده کنید.

خرید چاقو میوه خوری استیل

قبل از خرید چاقو میوه خوری استیل باید به برخی نکات توجه داشته باشید. قبل از خرید چاقو باید یک فروشگاه معتبر برای خرید خود انتخاب کنید. برای شناخت یک فروشگاه معتبر می توانید میزان رضایت کاربران در آن سایت، قیمت محصولات فروشگاه، برند محصولات و …… را نیز بررسی نمایید. البته شما می توانید از تجربه خرید اطرافیان خود نیز استفاده کنید. برای مثال یکی از اطرافیان شما تجربه خرید از فروشگاه معتبر را دارد و از کیفیت و قیمت محصول خریداری شده کاملا رضایت دارد. بنابراین در این صورت شما می توانید به آن فروشگاه اعتماد کرده و محصولات خود را خریداری کنید. آریا استورز یکی از بهترین  و معتبر ترین فروشگاه چاقو فروشی و لوازم آشپزخانه می باشد که شما می توانید محصولات مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از این فروشگاه خریداری کنید.

برخی از ویژگی هایی که موجب شده است آریا استورز طرفداران زیادی داشته باشد به  شرح زیرمی باشد:

  • قیمت فوق العاده مناسب محصولات نسبت با کیفیت عالی و سایر رقبا
  • امکان پرداخت درب منزل
  • دارای گارانتی معتبر
  • دارای خدمات پس از فرش برای محصولات
  • دارای پشتیبانی 24 ساعته
  • دارای ضمانت 2 روز بازگشت
  • فروش محصولات با کیفیت با برند های عالی
  • دارای امکان تحویل اکسپرس

بنابر ویژگی های ذکر شده در بخش بالا در خصوص فروشگاه آریا استورز شما می توانید محصولات مورد نظر خود را با اطمینان کامل از این فروشگاه خریداری کنید.

پیشنهاد ویژه: برای خرید چاقو پرداخت درب منزل روی لینک کلیک کرده و به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

قیمت چاقو میوه خوری استیل

قیمت چاقو میو خوری استیل چقدر است؟ قیمت این  محصول در سایر فروشگاه ها از 700 هزار تومان تا 800 هزار تومان می باشد اما شما می توانید این محصول فوق العاده را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از فروشگاه آریا استورز خریداری نمایید

برای استعلام قیمت چاقو میوه خوری استیل از طریق شماره های درج شده در صفحه با کارشناسان آریا استورز تماس حاصل نمایید.

راهنمای خرید کارد و چنگال

کارد و چنگال مانند سرویس قاشق و چنگال، از لوازم  پرکاربرد در هر خانه ای می‌باشد و ضرورت داشتن آن در منزل بر هیچ کس پوشیده نیست. تصور کنید که مهمانی مهمی تدارک دیده اید و از کارد و چنگال زشت و بی‌کیفیت استفاده می‌کنید. یا به علت کندبودن چاقوها، هنگام پوست کندن میوه، آب میوه سرازیر شده و بدون شک این امر نارضایتی مهمانان را دربرخواهد داشت.

ازطرفی هم ضرورتی ندارد که از اجناس گران قیمت استفاده نمائید. در فروشگاه اینترنتی خلیفه شاپ، به راحتی می‌توانید بهترین کارد و چنگال  را از معتبرترین برندها تهیه نمائید و رضایت کامل را از خرید خود داشته باشید.

تعداد کارد و چنگال در هر بسته

کارد و چنگال به صورت 12 پارچه عرضه می‌گردد که شامل 6 عدد کارد و 6 عدد چنگال می باشد. برای داشتن تعداد بیشتر کارد و چنگال، باتوجه به نیاز خود می‌بایست بسته‍‌های بیشتری تهیه نمائید.

جنس کارد و چنگال

ست کارد و چنگال پذیرایی شامل کارد و چنگال‌های سرامیکی و پلاستیکی و کارد و چنگال‌های میوه خوری استیل می‌باشد. جنس تیغه کارد از فولاد می‌باشد که برای شستشو نباید از ماشین ظرفشویی استفاده کرد، زیرا باعث کندی و زنگ زدگی کارد می‌شود.

انواع کارد و چنگال

در گذشته کارد و چنگال تنها برای پوست کردن و خوردن میوه استفاده می‌شد. ولی امروزه تنوع بسیاری پیدا کرده و هر کدام کاربرد مختلفی دارد. مانند کارد وچنگال میوه خوری، کارد و چنگال  مرغ خوری و کارد و چنگال استیک خوری.

رنگ بندی کارد و چنگال

طرح و رنگبندی کارد و چنگال‌ها تنوع بالایی دارد، ولی در حالت کلی رنگبندی آنها شامل استیل نقره ای و استیل طلایی و رزگلد است.

بهترین مارک کارد میوه خوری

چاقو های میوه خوری ، چاقو هایی کوچک با تیغه تیز و برنده هستند ، که بیشتر از آن ها برای پذیرایی از میهمانان استفاده می شود. به همین دلیل ، چند دست از این نوع چاقو ها را می توان در هر خانه ای پیدا کرد.

همان طور که می دانید ، برند های مختلفی در سراسر جهان چاقو های میوه خوری تولید می کنند ، از همین رو ، در این مقاله قصد داریم بهترین مارک های چاقو میوه خوری را به شما معرفی کرده و شما را در مسیر خرید محصولات باکیفیت یاری کنیم.

هیچ گاه به قطعیت نمی توان یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک کارد میوه خوری معرفی کرد، زیرا بیشتر تبلیغ یک برند خاص است اما معمولا برندهای آلمانی (کار میوه خوری آلمانی) از شهرت بیشتری نسبت به بقیه مارک ها برخوردارند. در ادامه لیستی از بهترین برندهای کارد میوه خوری را در اختیار شما قرار می دهیم.

  • Kuhn Rikon
  • Wuesthof
  • Mac
  • Victorinox
  • Kai
  • Tramontina
  • Wmf
  • ناب استیل
  • چاقو های میوه خوری زنجان
  • کارد میوه خوری بیوتی
  • کارد میوه خوری سولینگن
  • کارد میوه خوری گیلدا
  • کارد میوه خوری Bonito
  • کارد میوه خوری یونیک
  • کارد میوه خوری دالتون
  • کارد میوه خوری فاردینوکس
  • کارد میوه خوری کاراجا
  • کارد میوه خوری ماربیلا
  • کارد میوه خوری آپریکوت
  • کارد میوه خوری اس جی
  • استیل کارد میوه خوری تلیپ

چاقو میوه خوری Kuhn Rikon

کوهن ریکون ، از جمله برند های چاقو سازی در کشور سوئیس است ، که به ساخت چاقو های باکیفیت و همین طور نسبتا” ارزان قیمت ، مشهور می باشد. این شرکت چاقو های میوه خوری مختلفی در شکل و طرح های مختلف تولید می کند ، که اکثرا” دسته پلاستیکی داشته و بسیار خوش دست می باشند. تیغه مورد استفاده در ساخت چاقو های میوه خوری این برند ، از جنس فولاد کربنی می باشد ، که همراه با یک غلاف پلاستیکی عرضه می شوند.

چاقو میوه خوری Mac

مک ، برندی از کشور ژاپن است که کیفیت طراحی و ساخت محصولات آن نسبت به سایر رقبا بسیار بالاتر می باشد. در ساخت تیغه چاقو های این برند ، از آلیاژ خاصی استفاده می شود ، که از استحکام بالایی برخوردار بوده و باعث می شود چاقو دیرتر کند شود. محصولات این شرکت ، در کنار کیفیت بالای خود ، گران قیمت هستند و به نوعی لوکس محسوب می شوند.

چاقو tramontina

ترامونتینا ، از جمله برند های باکیفیت برزیلی است که در سال ۱۹۱۱ تاسیس شده است. محصولات این شرکت ، کیفیت و همین طور قیمت مناسبی داشته و می تواند برای سالیان سال بدون خرابی و کندی همراه شما باشد. تیغه چاقو های میوه خوری این برند ، اکثرا” از جنس استیل ضد زنگ می باشد ، که می تواند خیال شما را از بابت زنگ نزدن تیغه در صورت تماس با رطوبت و آب راحت کند.

چاقو میوه خوری wuesthof

برند wuesthof از جمله برند های آلمانی است که ۱۸۱۴ فعالیت خود را شروع کرده و از جمله شرکت های قدیمی در ساخت انواع چاقو است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ، در مقایسه با برند Kuhn Rikon ، محصولات شرکت وستوف کیفیت و البته قیمت بالاتری دارند. چاقو های میوه خوری برند wuesthof تیغه هایی پهن دارند ، که به شما این امکان را می دهد تا با آزادی عمل بیشتری ، بتوانید میوه ها را پوست کنده و میل نمایید.

چاقو wmf

دبیلیو ام اف برندی بسیار محبوب از کشور آلمان است ، که محصولاتی فوق العاده باکیفیت داشته و از طراحان بنامی برای طراحی شکل ظاهری محصولات خود استفاده می نماید. برند دبیلیو ام اف از آلیاژ بسیار خاص و نادری بر روی محصولات خود استفاده می نماید ، که پروماگان نام دارد. استفاده از این آلیاژ در ساخت چاقو میوه خوری ، موجب می شود که تیغه و بدنه آن به مرور زمان خط و خش بر نداشته و مانند روز اول بدرخشد.

چاقو میوه خوری Kai

یکی دیگر از بهترین مارک های چاقو میوه خوری که قصد معرفی آن را به شما داریم ، برند Kai است. این برند ، یک برند ژاپنی است که چاقو های آن ، طراحی خاصی داشته و در ساخت آن ها از متریال های بسیار باکیفیت استفاده می شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ، دسته چاقو های میوه خوری تولید شده توسط این برند ، اکثرا” از جنس چوب می باشد ، که خود به نوعی نمایان گر اصالت محصولات این شرکت است.

کارد میوه خوری Victorinox

همان طور که احتمالا” می دانید ، Victorinox از جمله برند های سوئیسی است ، که به دلیل کیفیت بالا و همین طور طیف گسترده ای از محصولاتی که تولید می کند ، تقریبا” در سراسر جهان شهرت یافته است.

چاقو های میوه خوری تولید شده توسط این برند ، بسیار سبک و تیز بوده و با قیمت مناسبی نیز عرضه می شوند. اما طبق نظر سنجی هایی که از بین خریداران چاقو های میوه خوری این شرکت انجام شده است ، درصدی از خریداران ، از دوام چاقو های میوه خوری Victorinox رضایت کامل نداشته اند.

چاقو های میوه خوری زنجان

همان طور که می دانید ، شهر زنجان قطب تولید انواع چاقو در کشور ایران می باشد ، که از قدیم الایام تا به اکنون به تولید چاقو های باکیفیت ، شهره بوده است. چاقو های میوه خوری بسیار متنوعی (از نظر ابعاد و شکل ظاهری) در شهر رنجان تولید می شوند ، که می تواند دست شما را در انتخاب چاقوی مدنظرتان بسیار باز بگذارد.

چاقو ناب استیل

ناب استیل ، از جمله بهترین مارک های چاقو میوه خوری در ایران می باشد ، که از سال ۱۳۶۲ فعالیت خود را آغاز نموده است. تولیدات این شرکت ، اکثرا” توسط ماشین آلات آلمانی و با استفاده از استیل ضدزنگ ساخته می شوند. چاقو های میوه خوری این برند ، در مقایسه با برند های خارجی ، از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ، محصولات برند ناب استیل دارای ۲۵ سال ضمانت می باشند.

خرید کارد تیغه اصلی آلمان

مشتریان عزیز توجه داشته باشید که مورد های مشابه کارد میوه خوری اره ای آلمان در بازار با نام و برند فردینوکس و قیمت های بسیار کمتر و تقلبی به فروش می رسد. تفاوت چندانی هم میان ظاهر اصلی و تقلبی نیست. اما این کارد اصلی از تیغه اره ای بسیار ریز و بُرنده؛ نسبت به کارد های تقلبی تولید شده که دوام و کیفیت آن با گذشت زمان و استفاده مکرر هرگز تغییر نمی کند. شما می توانید این محصول را با ضمانت اصل بودن و کیفیت کالا از فروشگاه اینترنتی هوم کوک تهیه نمایید.

روش نگهداری از کارد میوه خوری

همیشه کارد میوه خوری خود را بعد از مهمانی بلافاصله شستشو داده و با دستمال خشک کنید، زیرا ماندن لکه آب روی استیل به آسانی پاک نمی شود. اگر دسته کارد شما پلاستیکی است پیشنهاد می کنم با آن میوه های خیلی سفت مانند سیب را سرو نکنید، زیرا دسته آن ها به راحتی شکسته می شود.

برای خوردن میوه های سفت مانند سیب از مدل های تمام استیل و دسته چوبی و سرامیکی استفاده کنید. برای پاک کردن لکه آب و مواد دیگر روی کارد میوه خوری هرگز از مایع جرم گیر استفاده نکنید. زیرا باعث تغییر رنگ همیشگی فلز کارد می شود.

هرگز کارد میوه خوری خورد را در جای مرطوب و خیس نگهداری نکنید. زیرا رطوبت می تواند باعث زنگ زدگی و تغییر رنگ در فلز چاقوی شما شود. دسته چاقوی شما اگر چوبی باشد آب می تواند به آن هم آسیب وارد کند.

منابع:

منبع: چاقو استیل میوه خوری

منبع: خاصیت های گلابی

منبع: انواع سبد حصیری میوه

منبع: پرفروش ترین مارک آب میوه گیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

جستجوی مطالب

دسته ها

شبکه های اجتماعی