لیست آهن فروشان شادآباد
فهرست مطالب

لیست آهن فروشان شادآباد

اگر به دنبال ارزان ترین قیمت کرکره برقی آهن مکان هستید، به بهترین فروشگاه کرکره برقی آهن مکان را به شما معرفی می کنیم.

در ادامه با ما همراه باشید.

پیشنهاد ویژه: برای استعلام آنی قیمت کرکره برقی، همین حالا با فروشگاه همتا تماس بگیرید. 02155449212 – 09122552119

آهن مکان کجاست

بازار آهن مکان نیز مانند بازار شادآباد، بورس آهن آلات و ماشین آلات صنعتی در تهران به‌شمار می‌رود که در بزرگراه آزادگان و جنب پل صنیع خانی واقع شده است. این بازار، گرچه تنوع بازار شادآباد را ندارد، اما یکی از مراکز مهم خرید و فروش محصولات آهنی و غیرآهنی در ایران محسوب می‌شود.

بازار آهن مکان دارای 2400 دهنه کارگاه بوده که حدود 400 دهنه آن در زمینه کرکره های برقی ، درب اتوماتیک پارکینگی و درب اتوماتیک شیشه ای فعالیت دارند . بسیاری از کارخانجات تولید تیغه کرکره برقی و همچنین واردکنندگان موتور و یراق آلات کرکره برقی در این بازار دارای انبار و شعبات فروش می باشند. در این مکان انواع مدل تیغه های کرکره برقی با برند های مختلف موجود می باشد.

بطور رسمی می توان گفت که قیمت کلیه یراق آلات و لوازم کرکره برقی در این بازار تعیین می شود پس شما پس از ارتباط با این مکان می توانید بهترین قیمت ها را در اختیار داشته باشید.

تاریخچه بازار آهن تهران

تا دهه هفتاد، بازار آهن تهران در منطقه خیام و مولوی، یعنی بخش مرکزی تهران واقع بود. قرار گرفتن بازار بزرگی مانند بازار آهن در بخش مرکزی تهران، مشکلات زیادی را ایجاد می‌کرد که از آن جمله می‌توان به مواردی چون آلودگی هوا، افزایش ترافیک به دلیل تردد وسایل نقلیه سنگین، آلودگی‌های صوتی در اثر عبور و مرور شبانه خودروهای حمل بار و … اشاره نمود.

وجود چنین مشکلاتی سبب شد تا در اواسط دهه هفتاد، شهرداری تهران تصمیم به انتقال این بازار به منطقه شاد آباد و بازار آهن فعلی بگیرد.

آدرس بازار آهن مکان تهران کجاست ؟
آدرس بازار آهن مکان تهران کجاست ؟

آدرس بازار آهن مکان تهران کجاست ؟

همانطور که گفته شد، بازار بزرگ آهن مکان تهران اولین بازار معتبر در زمینه فروش، نصب و خدمات تیغه و موتور های کرکره های برقی ، درب اتوماتیک پارکینگی، درب اتوماتیک شیشه ای و دوربین مدار بسته می باشد. این شهرک صنعتی در قسمت جنوبی تهران بزرگ واقع شده است.

شما برای آمدن به آدرس بازار بزرگ آهن مکان می توانید از آدرس های زیر اقدام نمایید :

مسیر1 : اتوبان آزادگان-جنب پل صنیع خانی-بازار بزرگ آهن مکان

مسیر2(مترو) : بیرون مترو علی آباد – سوار اتوبوس صنیع خانی غربی شوید. روبروی ایستگاه بازار بزرگ آهن مکان

برای خرید یک کرکره برقی مناسب، قبل از هر چیز باید با آنواع تیغه و موتور کرکره برقی آشنا شوید.

بازار آهن تهران چه بخش‌هایی دارد؟

در جای جای بازار آهن، مغازه‌های زیادی مشغول به‌کارند که از فروش آهن آلات گرفته تا فروش ابزار، شیرآلات و اتصالات، آلیاژهای غیرآهنی، مصالح ساختمانی، دستگاه‌های صنعتی و ارائه خدمات در حوزه آهن و فولاد را انجام می‌دهند. بنابراین، این تصور که در شادآباد، فقط محصولات آهنی را می‌توان تهیه کرد، اشتباه است.

بازار آهن شادآباد مشتمل بر چند بازار کوچکتر ازجمله بازار شادآباد، بهاران یک، بهاران ۲، پاییزان و گلستان است که حدود دو هزار باب مغازه و محل تجاری را شامل می‌شود. همچنین در چند سال اخیر مجتمع‌های تجاری در زمینه‌های ابزار، ماشین‌الات، شیرآلات صنعتی و ساختمانی، لوازم بهداشتی ساختمانی و موارد مشابه مانند جنرال آوا، پارسیان و … تاسیس شده است.

بازار آهن شادآباد

بازار آهن شادآباد بزرگترین بازار خرید و فروش انواع آهن آلات و انواع ابزارآلات صنعتی و خانگی در شهر تهران است. بازار آهن شادآباد به لحاظ تعدد و تنوع بنگاه های تجاری به نوعی بزرگترین بازار تجاری کشور نیز محسوب می گردد. نزدیک به ۴۰۰۰ واحد تجاری و خدماتی در بازار آهن شادآباد ، این بازار را مبدل به بزرگترین بورس آهن آلات کل کشور نموده است.

وب سایت کوچه گرد به عنوان وب سایت تخصصی در زمینه کسب و کارهای اینترنتی ، اقدام به معرفی بازار آهن شادآباد ، به عنوان بزرگترین بازار خرید و فروش آهن در تهران نموده و می تواند بهترین مشاور تبلیغات اینترنتی شما در امر تبلیغات اینترنتی در خرید و فروش آهن در تهران باشد.

تاریخچه بازار آهن شادآباد

در دهه هفتاد بود که به دلیل مشکلات بازار آهن فروشان خیام و  مولوی برای مدیریت شهری شهر تهران ، شهرداری تهران به فکر انتقال بازار آهن مولوی به نقطه ای دیگر در شهر تهران افتاد. بازار آهن خیام چندین مشکل عمده را در مرکز شهر به وجود آورده بود.

آدرس بازار آهن شادآباد

بازار آهن شادآباد در جنوب غرب تهران (منطقه ۱۸) و جنوب میدان شیر پاستوریزه و بزرگراه فتح (احمد متوسلیان) واقع شده است. از محله‌های مجاور این بازار می‌توان به شادآباد، کوی هفده شهریور، محله امام خمینی و کوی فردوس اشاره کرد.

بازار آهن فروشان شادآباد

این بخش، مهم‌ترین بخش بازار آهن است که در آن، انواع محصولات آهنی و فولادی شامل انواع میلگرد، قوطی و پروفیل، تیرآهن، ورق و … به فروش می‌رسد.

به همین دلیل، شما با تنوع محصولات آهنی مواجهید و درصورتی که اطلاعات و شناخت کافی نداشته باشید، ممکن است در خرید خود با مشکلاتی روبه‌رو شوید. هرچند که انتخاب یک منبع معتبر، می‌تواند به خرید شما کمک کند.

مسیرهای حمل و نقل عمومی به سمت بازار آهن

اگر بخواهید با استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای رفتن به بازار آهن شادآباد اقدام کنید، سه راه کلی در پیش دارید.

ایستگاه مترو آزادی: نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به بازار، ایستگاه آزادی است. شما می‌توانید از این ایستگاه خارج شده و بعد از آن برای رفتن به بازار آهن، از تاکسی‌های خط آزادی – شاد آباد و یا اتوبوس‌های خلیج استفاده کنید.

ایستگاه مترو صادقیه: می‌توانید در این ایستگاه پیاده شوید و با اتوبوس‌های مسیر صاقیه شادآباد، به بازار آهن برسید.

ایستگاه مترو نعمت آباد: این ایستگاه در خط ۳ مترو واقع شده که پس از آن باید با خط ۱۰ بی آر تی، به یافت آباد بروید و سپس از آنجا با تاکسی به مقصد بازار آهن حرکت کنید.

نزدیکترین ایستگاه مترو به بازار آهن شادآباد

نزدیکترین مترو به بازار آهن شادآباد ایستگاه مترو آزادی در خط مترو ۴  است. بعد از رسیدن به ایستگاه مترو آزادی می توانید خود را با تاکسی های خط آزادی شادآباد به بازار آهن شادآباد برسانید.

ایستگاه مترو نزدیک به بازار آهن شادآباد در خط سه ایستگاه های نعمت آباد و آزادگان است. اما باید توجه داشته باشید از این ایستگاه ها دسترسی به بازار آهن شادآباد ساده نیست. گر چه خط اتوبوسرانی نعمت آباد به شادآباد در دسترس شما قرار دارد اما این خط زمان زیادی را برای رسیدن به بازار آهن شادآباد از شما خواهد گرفت.

ساعت کاری بازار آهن شادآباد

ساعت کاری بازار آهن تهران در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر و روز پنجشنبه، از ساعت ۹ تا حدود ۱۴ است.

بخش های مختلف بازار آهن شادآباد

بازار آهن شادآباد به سه بخش اصلی بازار آهن فروشان ، صنایع مختلف تولید کننده مصنوعات آهنی  و بازار ابزار تقسیم می شود

بازار آهن فروشان

بازار آهن فروشان شادآباد بخش اصلی بازار آهن شادآباد محسوب می شود. در این بازار انواع محصولات آهن و فولادی به مشتریان عرضه می گردد. انواع میلگردهای عاج دار و ساده ، انواع ورق های فولادی ، انواع لوله و پروفیل ها ، تیر آهن ، انواع نبشی و ناودانی و حتی محصولات مسی و آلومینیومی در این بازار یافت می شود.

بنابراین این بازار تامین کننده انواع محصولات آهنی و فولادی در تمامی تناژ ها است و می تواند هر کدام از این محصولات را به هر مقدار و تناژ برای خریداران خود تامین کند. به دلیل اهمیت بازار آهن شادآباد، بسیاری از تولید کنندگان آهن ، در این بازار دارای دفاتر فروش هستند و به همین دلیل است که قیمت انواع آهن در بازار آهن شادآباد در پایین ترین قیمت ها قرار دارد و این رقابت شدید باعث شده است تا بهترین قیمت انواع محصولات فولادی ، مانند بهترین قیمت میلگرد ، بهترین قیمت انواع ورق فولادی ، بهترین قیمت پروفیل ، بهترین قیمت لوله های آهنی و بهترین قیمت تیرآهن در این بازار به سهولت یافت شود. این بازار به دلیل تکثر محصولات و مقاطع مختلف فولادی و همچنین رقابت شدید عرضه کنندگان و تولید کنندگان صنعت فولاد کشور در زمره بهترین بازار آهن آلات تهران محسوب می شود.

بازار ابزار

بازار آهن شادآباد دارای یکی از کاملترین  بازارهای  ابزار در کل کشور است. انواع ابزار آلات صنعتی ، ابزار خانگی ، انواع پیچ و مهره و هر نوع ابزار آلات برای مشاغل مختلف در بازار ابزار  شادآباد وجود دارد. شما جویای هر نوع از مته‌ ها و سنگ ها و فرزها‌ و هر نوع از ابزار آلات ریز و درشت که باشید به راحتی در این بازار به آن ها دسترسی خواهید داشت. بازار ابزار شاداباد در چند بخش بازار در دسترس است. مجتمع تجاری آوا جنرال و مجتمع شهر ابزار از بزرگترین بخش های بازار ابزار شاداباد هستند. بازارها و فروشگاه های ابزار خیابان آستانه نیز در امر توزیع انواع ابزارهای کاربردی برای امور مختلف اشتعال دارند.

در بخش بازار ابزار ابزار شادآباد، فروشندگان و عرضه کنندگان پیچ و مهره جایگاه ویژه ای را دارند. انواع پیچ و مهره های مختلف در سایزهای کوچک تا بزرگترین سایزهای مورد نیاز در صنایع مختلف در بازار ابزار شادآباد یافت می شود و حتی تولید کنندگان بسیاری در این قسمت وجود دارند که پیچ و مهره های مورد استفاده در صنایع مختلف را در صورت عدم موجودی بازار ، تولید کرده و به متقاضیان صنایع کشور عرضه می کنند.

بخش فروش شیرآلات و لوازم بهداشتی منزل نیز از بخش های مهم بازار آهن شادآباد است. بازار آهن شادآباد با وجود تردد بسیار زیاد روزانه و در بخش های مختلف ساختمانی و صنعتی در امر تامین کالاها اشتغال دارد و یکی از بخش های مهم در صنایع ساختمانی، شیرآلات و لوازم بهداشتی ساختمان است.

بخش تولیدات محصولات فلزی

در بازار آهن شادآباد بخش های مختلفی جهت تولیدات محصولات فولادی و فلزی وجود دارد. تولید درب و پنجره فلزی ، نرده های آهنی ، کانال های گالوانیزه ، نرده های شاخ گوزنی‌ و هر محصول مرتبط با صنعت آهن در بازار آهن شادآباد تولید شده و جهت فروش عرضه می گردد. بنابراین شما می توانید به جز خرید آهن آلات به صورت خام آنها را تبدیل به مصنوعات مورد نیاز کرده و در این بازار از یافتن کارگاه های تولیدی در مناطق دیگر تهران بی نیاز خواهید بود.

مقایسه بازار آهن شادآباد و آهن مکان

بازار شادآباد و آهن مکان، تفاوت‌هایی با هم دارند که دانستن آن‌ها کمک زیادی به شناخت بیشتر این دو بازار مهم خواهد کرد. برخی از این تفاوت‌ها عبارتند از:

  • بازار آهن شادآباد، قدمت بیشتری از آهن مکان دارد.
  • در بازار آهن شادآباد، تردد ماشین‌های سنگین با مشکل مواجه است. اما در آهن مکان، اینطور نیست و خیابان‌های عریض آن، امکان تردد وسایل نقلیه و کامیون‌ها را فراهم می‌کند.
  • در آهن مکان، فضا برای پارک ماشین‌ها وجود دارد اما خیابان‌های باریک شادآباد، این امکان را به مراجعین نمی‌دهد و مراجعین همیشه دچار مشکل پارکینگ هستند.
  • برخی کالاها مانند لوله و محصولات استیل در آهن مکان بسیار کم است اما معمولا منابع بسیاری برای فروش تسمه در آنجا وجود دارد.
  • آهن مکان علی‌رغم بعد مسافت، دسترسی بهتری دارد.

مزیت‌ های بازار آهن تهران

اینکه همه آنچه برای خرید نیاز دارید از استعلام قیمت استیل، فولاد و … تا خرید لوله مانیسمان، تیرآهن و میلگرد، از یک مکان قابل پیگیری و انجام باشند، خود یکی از بزرگترین امتیازات بازار آهن در مقایسه با بازار آهن مکان است. در زیر موارد دیگری که جزء مزیت های بازار آهن تهران گزارش شده‌اند را برای شما فهرست کرده‌ایم:

  • وسعت فضای کسب و کار
  • تنوع کسبه
  • جامعیت محصولات و به اصطلاح جور بودن اجناس
  • توسعه بازار به محصولات جانبی مثل کرکره و در هوشمند برقی
  • امکان تعیین قیمت به صورت رقابتی میان کسبه
  • کیفیت بالای محصولات عرضه شده؛ سرزندگی اجتماعی
  • تمرکز زدایی از سایر بازارهای متراکم محصولات آهنی
  • امنیت معاملات میان مشتریان و فروشندگان با سابقه.

قیمت دهی آهن آلات در بازار شادآباد

همانطور که توضیح داده شد، در بازار آهن محصولات فولادی و غیرفولادی زیادی عرضه می‌گردد، اما به دلیل هزینه‌های جانبی که از خریداران اخذ می‌شود، معمولا خریدهای کوچک و خرد توجیه‌پذیر می‌گردد و اگر خریداران نیاز به مقدار کالای بیشتری داشته باشند، قیمت‌های عرضه شده رقابتی نیستند.

قیمت‌دهی در بازار آهن تحت تاثیر عواملی چون میزان عرضه و تقاضای هر کالا، تغییرات نرخ ارز در کشور، سیاست‌های بنکداران و عمده‌فروشان، بورس کالا، سیاست‌های حاکم بر بازار و بسیاری موارد دیگر تعیین می‌شود و اغلب افت و خیزهای زیادی را تجربه می‌کند. بنابراین، افرادی که قصد تهیه هرکدام از مقاطع فولادی و غیرفولادی را داشته باشند، حتما پیش از خرید باید استعلام قیمت بگیرند.

استعلام قیمت آهن، امروزه به راحتی و از طریق اینترنت و فضای مجازی، می‌تواند انجام شود. قیمت روز تمامی مقاطع فولادی مانند قیمت میلگرد، لوله، پروفیل، تیرآهن، ورق، محصولات استیل و … هر روز در وبسایت آیرومارت به روزرسانی می‌شود و در دسترس همه قرار می‌گیرد.

تازه ‌ها از بازار آهن تهران

یکی از خبرهای خوبی که در رابطه با بازارهای آهن تهران منتشر شده است قول مسئولین برای مرتفع‌سازی برخی مشکلات در این بازارها بوده که در چند سال گذشته برخی دشواری‌ها را برای مشتریان و فعالان بازار آهن ایجاد کرده بود. ساماندهی ترافیک ورودی، ایجاد خطوط ویژه تاکسی و اتوبوس برای این بازار فروش محصولات آهنی و نوسازی آسفالت منطقه از جمله این موارد گزارش شده‌اند. به هر روی، بازار آهن تهران در حال پیشرفت و مرتفع‌سازی کاستی‌هاست.

افتتاح برخی انبارهای مرتبط با توزیع ورق و پروفیل نیز از دیگر رویدادهای اقتصادی و تجاری بازار آهن تهران است که برای فعالین، توسعه‌گران و متقاضیان محصولات آهنی خبر خوبی ارزیابی می‌شود. آهن و فولاد برای رشد و توسعه تمدن مدرن ایرانی مهم هستند زیرا از محصولات ساخته شده از آهن و فولاد به عنوان مواد اولیه و غیره استفاده می شود. همچنین به طور گستردهای برای ساخت ماشین آلات و انواع کالاهای بادوام کاربرد دارند.

سایت آهن مکان

برای کسب اطلاعات بیشتر به دو سایت زیر مراجعه کنید

https://ahanmakantehran.ir/

ورق فروشی آهن مکان

فروش انواع ورق روغنی، فروش انواع ورق اسید شوی، ورق روغنی از ضخامت 40 دهم تا 5 میل، ورق اسید شور از ضخامت 2میل تا 5میل، ورق روغنی مبارکه ورق روغنی غرب ورق روغنی هفت الماس

همتا آماده همکاری با شرکت های دولتی و خصوصی میباشد . سرمایه ما اعتبار ماست.

لیست آهن فروشان تهران در آهن مکان

به زودی در این قسمت لیست آهن فروشان تهران در آهن مکان درج خواهد شد.

انواع تیغه کرکره برقی

  • کرکره برقی آلومینیومی
  • کرکره برقی رول گیتر
  • کرکره برقی پلی کربنات
  • کرکره برقی گالوانیزه
  • کرکره برقی فولادی

کرکره برقی آلومینیومی

یکی از پر فروش ترین و پر کاربرد ترین کرکره ی برقی، کرکره های برقی با تیغه های آلومینیومی است. کرکره های اکسترود علاوه بر اینکه از استحکام و مقاومت کافی برخوردار هستند، قیمتی مناسب دارند.

کرکره های برقی امنیتی

گروه دیگر از کرکره های برقی که در کرکره برقی آهن مکان برای فروش وجود دارد، کرکره هایی با تیغه های امنیتی است. در این کرکره ها از تیغه های پلی کربنات و رول گیتر استفاده می‌شود. این تیغه ها ضریب امنیتی بالایی دارند و برای مکان هایی که نیازمند امنیت بالا هستند استفاده می‌شود.

تیغه های شفاف یا پلی کربنات مزایایی نسبت به سایر تیغه ها دارد. مقاوم بودن در برابر آتش، ضد گلوله بودن و استحکام بالا در برابر ضربه از ویژگی های منحصر به فرد این تیغه می‌باشد. جنس تیغه های پلی کربنات از مقاوم ترین پلیمرهاست. تیغه های رول گیتر از مفتول ها ی محکم فولادی با روکش استیل ساخته می‌شوند. تیغه های رول گیتر تو خالی هستند و به هیچ عنوان عایق صوتی و برودتی محسوب نمی‌شود.

کرکره های برقی با تیغه ی فوم دار

تیغه کرکره فوم دار یکی دیگر از کرکره های برقی آهن مکان است. تیغههای فوم دار را از دو لایه که فضای بین آن ها را با خمیر مخصوص به نام پلی اروتان پر کرده اند، ساخته می‌شوند. کرکره هایی که تیغه ی آن ها از تیغه های فوم دار باشد، بهترین کرکره برای مکان هایی است که نیازمند خاصیت عایقی هستند. در کشور های اروپایی برای جلوگیری از اتلاف و هدر شدن انرژی، از کرکره های فوم دار برای منازل مسکونی و محل کار خود استفاده می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از مقاله انواع تیغه کرکره برقی و قیمت تیغه کرکره برقی استفاده کنید.

برندهای تیغه کرکره برقی

  • تیغه آکرول
  • تیغه پرومکس
  • تیغه سوپراسلت
  • تیغه گرند
  • تیغه پروتکت
  • تیغه آلتک
  • تیغه روکسی
  • تیغه وینکس
  • تیغه آلما
  • و…

برای کسب اطلاعات بیشتر می توایند مقاله بهترین برند تیغه کرکره برقی را مطالعه کنید.

انواع موتور کرکره برقی

در کرکره های برقی آهن مکان بر اساس متراژ و ابعاد کرکره و وزن تیغه های کرکره در هر متر مکعب از موتور کرکره برقی توبلار و موتور ساید استفاده می‌کنند.

  • موتور توبولار کرکره برقی
  • موتور ساید کرکره برقی

موتور های توبلار

یکی از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین موتورهای کرکره برقی، موتور توبلار است. این موتور سایز و قدرت کمتری نسبت به موتور ساید دارد. از موتور توبلار برای کرکره های کوچک و سبک بیشتر استفاده می‌کنند. موتور توبلار در قسمت رول کرکره قرار می‌گیرد از این رو فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. و جلوه و نمای بهتری ب ساختمان می‌بخشد.

موتور های ساید

یکی از پر قدرت ترین موتورهای کرکره برقی، موتور ساید است. از موتور ساید برای کرکره های برقی آهن مکان که دارای ابعاد بزرگ و کرکره هایی که تیغه های سنگین دارد، استفاده می‌شود. در تیغه های پلی کربنات به دلیل وزن بالای تیغه ها بیشتر از موتور ساید استفاده می‌شود. موتور ساید در قسمت خارجی و در یکی از طرفین کرکره قرار می‌گیرد.

برندهای موتور کرکره برقی

  • موتور کرکره برقی بارزانته
  • موتور کرکره برقی سیرون
  • موتور کرکره برقی یونیورسال
  • موتور کرکره برقی لیفت توربو
  • موتور کرکره برقی کلاسیک
  • موتور کرکره برقی اسمارت
  • و…

قیمت کرکره برقی آهن مکان

برای کرکره های برقی آهن مکان(Electric shutters) نمی‌توان قیمت مشخص و ثابتی را در نظر گرفت. قیمت این کرکره ها به عوامل مختلفی بستگی دارند و متغیر هستند.

نوع تیغه ی به کار رفته در کرکره برقی در قیمت آن موثر است. تیغه های شفاف یا پلی کربنات گران ترین نوع تیغه ی کرکره برقی در بازار است. تیغه های اکسترود نیز کی از ارزان ترین نوع تیغه محسوب می‌شود.

هر چه طول و عرض مکان مورد نظر بیشتر باشد، در نتیجه اندازه ی کرکره ی برقی مورد نیاز نیز بزرگتر است و قیمت بیشتری دارد.

نوع موتوری که در کرکره برقی آهن مکان استفاده می‌شود نیز بر قیمت آن تاثیر دارد. قیمت موتور های ساید از موتور توبلار بیشتر است.

درجه ی کیفی موتور و تیغه های به کار رفته در کرکره برقی آهن مکان نیز بر قیمت آن تاثیر مستقیم دارد. هر چه قطعات به کار رفته از کیفیت بیشتری برخوردار باشند، قیمت کرکره نیز افزایش می‌یابد.

طرح و رنگ به کار رفته در تیغه های کرکره نیز یکی از عواملی که در تعیین قیمت کرکره برقی نقش دارد. رنگ های الکترو استاتیک قیمت بیشتری نسبت به رنگ های ساده و معمولی دارد.

خرید کرکره برقی آهن مکان
خرید کرکره برقی آهن مکان

خرید کرکره برقی آهن مکان

انواع مختلف کرکره های برقی با تیغه ها و موتورهای مختلف در آهن مکان برای فروش به نمایش گذاشته شده اند. آهن مکان یکی از بزرگ ترین بازار های بزرگ در زمینه ی فروش انواع محصولات آهنی و کرکره برقی است. برای رفتن به آهن مکان می‌توان هم با وسیله نقلیه شخصی و هم با اتوبوس های واحد به این بازار بزرگ رفت. همچنین در آهن مکان طرح زوج و فرد برای وسایل نقلیه وجود ندارد. تمام برند های معروف و با کیفیت این امکان را دارند که محصولات کرکره ای خود را در آهن مکان برای فروش به نمایش بگذارند.

یکی از این شرکت ها و بندهای معتبر که انواع مختلف کرکره های برقی خود را در آهن مکان برای فروش قرار داده است، فروشگاه همتا است.

فروشگاه همتا یکی از برندهای معتبر و شناخته شده است که در زمینه ی تولید انواع محصولات کرکره برقی سابقه ی دیرینی دارد. نزدیک به دو دهه است که فروشگاه همتا فعالیت خود را آغاز کرده است. دلیل استقبال بی نظیر مشتریان از محصولات فروشگاه همتا در طی این سال ها، فروش کرکره های برقی مرغوب و باکیفیت با قیمت مناسب بوده است. با خرید از انواع کرکره های برقی فروشگاه همتا چه به صورت اینترنتی و آنلاین، و یا اینکه به صورت حضوری از کرکره برقی آهن آلات خرید خود را انجام دهید. از خدمات پس از فروش آن مانند نصب و ضمانت و گارانتی می‌توان بهره برد.

منابع:

منبع: قیمت کرکره برقی آهن مکان

منبع: قیمت تیغه کرکره برقی آلما

منبع: قیمت تیغه کرکره برقی لومیکو

منبع: قیمت تیغه کرکره برقی رونیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

جستجوی مطالب

دسته ها

شبکه های اجتماعی