مخفی کردن مودم تی پی لینک | تنظیمات اولیه مودم
فهرست مطالب

مخفی کردن مودم تی پی لینک

در این مقاله قصد داریم به شما مخفی کردن مودم تی پی لینک  را آموزش دهیم .ابتدا باید بدانید مخفی کردن مودم بسیار آسان میباشد. مخفی کردن وای فای مودم به منظور این است که تا افراد غیر مجاز به پسورد مودم شما دسترسی نداشته باشند . 1- با آدرس آی پی 192.168.1.1 در مرورگر وارد تنظیمات مودم بشوید.سپس در ادامه مطلب همرا ه ما باشید .

برای اطلاعات بیشتر در زمینه آموزش کامل کامپیوتر کلیک کنید.

مشاهده مطالب

تنظیمات اولیه مودم

Basic modem settings

در این مقاله قصد داریم تا آموزش مخفی کردن مودم تی پی لینک را به شما ارائه دهیم تا بتوانید با این اقدام رمز وای فای خود را از افراد سودجو حفظ کنید.

اگر زود به زود حجم بسته اینترنتی شما تمام می شود دلیل این مشکل بر این است که رمز وای فای مودم شما توسط کسی که در نزدیکی محل سکونت و محل کار شما حضور دارد هک شده است. و از این مشکل با آموزشی که برای شما ارائه داده ایم جلوگیری کنید.

برای تنظیمات اولیه مودم سپس بعد از اینکه وارد صفحه تنظیمات مودم شدید ابتدا باید نام کاربری ( username ) و گذرواژه ( password) خود را وارد نمایید . در این مرحله باید وارد صفحه مدیریت مودم خود شوید.

اگر نتوانستید وارد صفحه کانفیگ (config) مودم شوید، مقاله زیر را مطالعه کنید.

ورود به تنظیمات مودم

2- سپس به تب Interface Setup بروید. 3- زیر منو Wireless را انتخاب کنید.

4- حالا به قسمت Multiple SSIDs Settings  بروید و گزینه Broadcast SSID را  NO بذارید.

و در آخر save را در پایین صفحه بزنید.

How to hide the WiFi modem TP link and the basic modem settings

طریقه متصل شدن در گوشی های اندروید

طریقه متصل شدن در گوشی های اندروید به این صورت میباشد که ابتدا به قسمت WIFI گوشی هوشمند خود بروید و Add Wi-Fi Network را انتخاب کنید.

و در قسمت Network SSID باید نام وایرلس (SSID) خود را وارد کنید. دقت داشته باشید که SSID به حروف کوچک و بزرگ حساس است.

سپس قسمت Security را باید روی WPA/WPA2/FT PSK قرار بدهید . و در قسمت Enter password هم باید رمز وایرلس خودتان را وارد کنید.

طریقه اتصال در لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی

برای طریقه اتصال در لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی ابتدا شما باید در Taskbar بر روی آیکون وای فای کلیک کنید . در این قسمت ، وایرلس مخفی به نام Hidden Network موجود است . برای اتصال به مودم شما در قسمت SSID باید نام وایرلس خودتان را وارد کنید و روی گزینه NEXT کلیک کنید . در قسمت Enter the network security Key نیز باید رمز وایرلس مودم خود را وارد کنید.

تغییر نام وایفای در مودم های تی پی لینک

  1. برای تغییر نام وای فای در مودم های تی پی لینک ابتدا باید به تنظیمات مودم دی لینک ، در قسمت بالا Interface Setup را باز کرده و سپس روی Wireless کلیک کنید.
  2. قسمت SSID بروید و در فیلد مقابل آن نام دلخواه وایفای خود را بنویسید.

روی گزینه Save یا Ok کلیک کنید تا تغییرات اعمال شود. و نام وای فای شما تغییر میکند و امنیت وای فای برقرار میشود .

سوالات متداول

تنظیمات اولیه مودم

برای تنظیمات اولیه مودم سپس بعد از اینکه وارد صفحه تنظیمات مودم شدید ابتدا باید نام کاربری ( username ) و گذرواژه ( password) خود را وارد نمایید . در این مرحله باید وارد صفحه مدیریت مودم خود شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

جستجوی مطالب

دسته ها

شبکه های اجتماعی