چگونه فایل ورد را با پسوند dox ذخیره کنیم | چگونه فایل ورد را ذخیره کنیم ؟
فهرست مطالب

چگونه فایل ورد را با پسوند dox ذخیره کنیم

آیا کار شما مرتبط با نرم افزار ورد میباشد ؟ و اطلاعی ندارید که چگونه فایل ورد را با پسوند doxذخیره کنید ؟ و این موضوع بسیار مهم میباشد که فایل وردی که درست کرده اید را حتما در drive یا new fowlderذخیره کنید و یا در درایو ما در این مقاله به شما آموزش میدهیم که چگونه فایل ورد خود را در موارد مختلف ذخیره کنید .

در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با ذخیره کردن این فایل آشنا شوید.

آموزش تبدیل پی دی اف به پاورپوینت کلیک کنید.

چگونه فایل ورد ذخیره کنیم ؟

چگونه فایل ورد را ذخیره کنیم؟

استفاده از حالت استاندارد برای ذخیره کردن فایل در نرم افزار Word :

از منوی File گزینه Save را انتخاب کنید.

ذخیره سریع فایل ورد با کمک کلید میانبر

برای اینکه فایل ورد خود را با سرعتی بالاتر ذخیره کنید . برای این کار کافی است که کلیدهای میانبر ctrl+S را همزمان فشار دهید.

و سپس میتوانید برای فایل ورد خود رمز بگذارید برای این اقدام باید برای ذخیره شدن یه فایل با رمز باید در صفحه ی Save as روی دکمه ی Tools کلیک کرده و General Options را انتخاب کنید.

رمزی را برای باز شدن فایل در آن تایپ نمایید. بعد OK و مجددا همان رمز را وارد کرده و روی دکمه ی Save کلیک کنید.

برای آموزش کامل کامپیوتر کلیک کنید.

با کلیدهای Ctrl + S هم میتوانید صفحه ی Save as را باز کنید. البته نباید فراموش کنید که این پنجره فقط برای فایل هایی که تاکنون Save نشده اند ظاهر می شود.

یعنی اگر قبل فایل را در مکانی خاص ذخیره کرده باشید با فشردن کلید ترکیبی Ctrl+ S ، فقط تغییرات روی فایل قبلی ذخیره شده و پنجره باز نمی شود.

آیا نمیدانید ذخیره سازی اسناد Word به کمک آیکون Save چگونه انجام میشود این مقاله را بخوانید .

نحوه ذخیره کردن فایل در نرم افزار ورد

نحوه ذخیره کردن فایل در نرم افزار ورد

در این بخش قصد داریم به شما نحوه ذخیره کردن فایل در نرم افزار ورد را آموزش دهیم . بعد از اینکه شما یک فایل ایجاد کردید یا یک سری تغییرات در آن اعمال کردید ، سپس باید آن را ذخیره کنید تا آن تغییرات باقی بمانند .

همچنین می توانید کپی از فایلی که در حال تغییرات روی آن هستید، با هر نامی و هر نوع فرمتی، در موقعیت دلخواه خودتان ذخیره کنید.

آیا نمیدانید چگونه از قابلیت ریپلای در دایرکت اینستاگرام استفاده کنید؟ این مقاله را مشاهده کنید.

ذخیره یک فایل جدید

زمانی که برای ذخیره یک فایل جدید در تلاش هستید ابتدا باید نامی برای آن انتخاب کنیدو محلی را برای نرم افزار انتخاب کنید و در آن ذخیره کنید .سپس روی دکمه save بزنید وروی نوار ابزار بالای صفحه کلیک کنید.

یک فضایی را برای ذخیره آن فایل بگذارید سپس فایل مورد نظر را انتخاب کنید و روی دکمه save کلیک کنید. یا میتوانید کلید میانبر ctrl + s را بگیرید تافایلتان ذخیره شود.

ذخیره خودکار سند ها

برای ذخیره کردن خودکار سندها ابتدا باید سند خود را در موقعیت آنلاین ذخیره کرده باشید در این صورت میتوانید تغییرات را به صورت خودکار ذخیره کنید . و روی دکمه کشویی autosave کلیک کنید تا ویژگی ذخیره خودکار برایتان فعال شود .

و حتی اگر بخواهید ذخیره فایل در مکانی جدید با نام جدید داشته باشید ابتدا یک کپی از آن را تهیه کنید و سپس روی file کلیک کنید و روی save as کلیک کنید.

برای دانلود دانلود نمونه سوالات icdl کلیک کنید.

و مکانی دلخواه انتخاب کنید تا فایل خود را در آن ذخیره کنید. و یا اگر بخواهید فایل ورد خود را با فرمت دیگری ذخیره کنید. باید روی file کلیک کنید و روی save as کلیک کنید و مکانی که میخواهید فایل در آن ذخیره شود را انتخاب کنید و یک اسم اختیاری با یک فرمت دیگر انتخاب کنید و دکمه save را بزنید.

سوالات متداول

چگونه فایل ورد ذخیره کنیم ؟

استفاده از حالت استاندارد برای ذخیره کردن فایل در نرم افزار Word
از منوی File گزینه Save را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

جستجوی مطالب

دسته ها

شبکه های اجتماعی