چگونه ویس های واتساپ در موسیقی ذخیره نشود | چگونه ویس واتساپ را در موسیقی ذخیره کنیم
فهرست مطالب

چگونه ویس های واتساپ در موسیقی ذخیره نشود

واتس آپ یکی از قدرتمند ترین و بهترین پیام رسان ها میباشد که کاربران زیادی از آن استفاده میکنند ، و این سوال پیش می آید که چگونه ویس های واتساپ در موسیقی ذخیره نشود ؟ و یا چگونه فایل موسیقی که برای شما ارسال شده است را در قسمت موسیقی های خود ذخیره کنیم ؟ در پاسخ به این سوال ، برای اینکه بتوانید آموزش کامل را ببینید میتوانید در ادامه مطلب به پاسخ جواب خود برسید …..

چگونه ویس واتساپ را در موسیقی ذخیره کنیم

How to save WhatsApp in music

زمانی که فایل موسیقی برای شما فرستاده میشود به طور خودکار در موسیقی ذخیره میشوند اما اگر زمانی برای شما ذخیره نشد . این سوال پیش میاید که چگونه ویس واتساپ را در موسیقی ذخیره کنیم ؟ در این صورت ،باید به پوشه مورد نظر بروید و آهنگ مشخص شده را جا ب جا کنید به این روش هر موسیقی که برای شما ارسال میشود را میتوانید ذخیره کنید در ادامه محل ذخیره فایل های را به شما معرفی میکینم و در این صورت میتوانید مدیریت فایل ها از جمله ویدیو ها ، تصاویر ، آهنگ ها و ویس های واتس آپ بپردازید .

پیشنهاد ویژه _مقاله چگونه از کوییک ریپلای اینستاگرام در آپدیت جدید استفاده کنیم؟ را مطالعه کنید .

چگونه ویس های واتساپ را در موسیقی اندروید ذخیره کنیم

How to save WhatsApp vices in Android music


چگونه ویس های واتساپ را در موسیقی اندروید ذخیره کنیم ، هنگامی که شما اجازه دسترسی واتساپ به فایل موسیقی را داده باشید ، در این صورت هر آهنگی که برای شما فرستاده شده باشد به طور خودکار در در خود موسیقی ذخیره میشود . البته در صورتی که شما آن دسترسی را تایید کرده اید هر فایلی مانند : عکس ،ویدیو، آهنگ ، فایل و …. را در گوشی شما به راحتی ذخیره می کند و شما می توانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. اما اگر در صورتی که ذخیره انجام نشد باید وارد فایل های شخصی یا مدیریت فایل گوشی های اندرویدی شوید و وارد حافظه داخلی گوشی بشوید .

چگونه ویس های واتساپ را در موسیقی آیفون  ذخیره کنیم

در قسمت بالا گفته شد که چگونه ویس های واتساپ را در موسیقی اندروید ذخیره کنیم همانطور که گفته شد ذخیره ویس واتساپ در ایفون هم مانند اندروید میباشد : ابتدا باید موزیک مورد نظر را از اپلیکیشن واتس آپ به برنامه notes انتقال دهیم سپس آن را در برنامه documents ذخیره خواهیم کرد ، ابتدا آخرین نسخه از اپلیکیشن واتس آپ را دانلود کنید ، و بعد از نصب یا بروز رسانی واتس آپ را اجرا کنید و وارد گروهی شوید که آهنگ مورد نظرتان آنجا قرار دارد در مرحله بعد می بایست روی نام شخصی که این موزیک را فرستاده کلیک کنید و وارد قسمت media,links and docs شوید ، و سپس لیستی برای شما به نمایش در میاید و شما باید آهنگ مورد نظر را امنتخاب و پس از آن روی گزینه share کلیک کنید ، سپس موزیک دلخواهتان را در نوت گوشی ذخیره کنید ، و فقط کافیست تا پس از وارد شدن به صفحه share از بین گزینه ها add to notes را انتخاب کنید ، و میتوانید یک اسم دلخواه به نوتی که در حال ذخیره می باشد بدهید . و از اپلیکیشن واتساپ خارج شده و وارد برنامه notes شوید ، و در آخر می بایست ، زمانی که آهنگ پخش میشود با انتخاب گزینه share که در پایین صفحه قرار دارد ، آن را در برنامه documents به اشتراک ( copy to document
) بگذارید ، و موزیک ذخیره شده است و در پایان فایلهای موزیک ذخیره شده در صفحه اصلی برنامه نیز قابل دسترسی میباشد .

دانلود آهنگ از واتس آپ

در آپدیت های اخیر واتساپ در بسیاری از گوشی ها آهنگ هایی که برای شما ارسال می شود به صورت خودکار به برنامه موسیقی گوشی شما اضافه خواهد شد اما اگر بخواهیم آنها را جا به جا کنیم یا برای همیشه ذخیره کنیم باید چه کنیم؟ چون اگر واتساپ شما حذف شود یا شما کش واتس آپ خود را حذف کنید این آهنگ ها هم حذف می شوند. برای دانلود آهنگ از واتس آپ راهکارهایی جهت سیو کردن آهنگ در واتس آپ اندروید را با هم بررسی میکنیم بدین ترتیب میتوانید پیام های صوتی و آهنگ های واتساپ را ذخیره کنید :

برنامه مدیریت فایل گوشی اندرویدی خود را باز کنید.

وارد حافظه داخلی یا in1ternal storage شوید.

به منظور ذخیره آهنگ در واتس اپ و مدیریت فایل ها به پوشه Whatsapp و سپس پوشه Media مراجعه کنید.

در این قسمت چندین پوشه می بینید که هر کدم داده خاصی را ذخیره کرده اند. برای یافتن آهنگ هایی که برای شما ارسال شده و ذخیره آهنگ در واتس اپ به پوشه WhatsApp Audio مراجعه کنید.حالا فایل صوتی مورد نظرتان را می توانید بیابید و به بخش دلخواهی از گوشی اندرویدی خود منتقل کنید.

سوالات متداول

ذخیره کردن موسیقی و ویس در واتساپ چگونه است ؟

دراین نوشته نحوه ذخیره کردن ویس و موسیقی در واتساپ آیفون و اندروید به طور کامل توضیح داده شده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

جستجوی مطالب

دسته ها

شبکه های اجتماعی