نحوه گرفتن مدرک فنی حرفه ای بدون کلاس | مدرک فنی حرفه ای چیست ؟
فهرست مطالب

گرفتن مدرک فنی حرفه ای بدون کلاس

ما در این مقاله قصد داریم در مورد گرفتن مدرک فنی حرفه ای بدون کلاس توضیح دهیم .و هرآنچه که باید در مورد مدرک فنی حرفه ای بدانید را در این مقاله توضیح داده ایم . شما میتوانید در آموزشگاه های معتبر به صورت آنلاین در رشته ی مورد علاقه خود شرکت کرده و مدرک خود را دریافت کنید .در ادامه با معرفی بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای تهران ….

آیا نمیدانید بهترین مدرک بین المللی برای مهاجرت کدام مدرک میباشد؟این مقاله را مطالعه کنید.

افرادی که تقاضا دارند برای  گرفتن مدرک فنی حرفه ای بدون کلاس میتوانند به صورت آنلاین در کلاسهای فنی و حرفه ای اقدام به خرید مدرک فنی حرفه ای کنند . آموزشگاه آریا تهران یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه فنی و حرفه ای تهران میباشد که چند شعبه ، در غرب تهران و تجریش ،پیروزی ، توحید دارند . که میتوانید با شرکت در دوره ی مورد دلخواه خود به صورت آنلاین ، مدرک فنی حرفه ای بدون کلاس خود را دریافت کنید .و توصیه میکنیم برای گرفتن مدرک فنی حرفه ای بدون کلاس به این آموزشگاه مراجعه کنید.

مدرک فنی حرفه ای چیست ؟

در پاسخ به سوال مدرک فنی حرفه ای چیست ؟ این مدرک در سال های اخیر در ایران همانند مدارک بین المللی به افرادی که در رشته های فنی حرفه ای شرکت کرده اند و در نهایت مدرک کسب میکنند یا به صورت فنی حرفه ای میباشد یا به صورت بین المللی ، مدرک فنی حرفه ای یکی از مدارک معتبری است که در دانشگاه ها و مجتمع های فنی حرفه ای با مجوز صادره ای که از سازمان فنی حرفه ای دریافت میکنند ، در رشته های فنی حرفه ای به دانش آموختگان ارائه داده میشود . یکی از بهترین مجتمع های فنی حرفه ای تهران کخ مدرک فنی حرفه ای و بین المللی ارائه میدهد آموزشگاه آریا تهران میباشد.

مدرک فنی و حرفه ای بین المللی

International technical and professional degree

زمانی که شما در آموزشگاه معتبری شرکت کرده اید چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری ،

در انتها باید مدرک فنی حرفه ای خودر را دریافت کنید .

اگر مدرک فنی حرفه ای بین المللی بگیرید ، میتوانید برای مهاجرت خود به آسانی اقامت بگیرید و این مدرک قابلیت ترجمه دارد. و در کشورهای خارجی معتبر میباشد . برای اخذ مدرک فنی حرفه ای بین المللی ابتدا باید از چندماه قبل ثبت نام کنیم در آموزشگاهی که آموزش دیدید. و سپس امتحان میدهید .

برای اطلاعات بیشتر در مورد دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی به سایت آموزشگاه aryatehran مراجعه کنید.

مدارک فنی حرفه ای

انواع مدارک فنی حرفه ای به سه دسته تقسیم میشود و در رشته های مختلفی مانند فناوری اطلاعات، بازرگانی و امور مالی، آشپزی و … به متقاضیان ارائه می شوند. 1 _مدارک رسمی 2 _مدارک مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای 3_مدرک گذر مهارتی

مدارک رسمی فنی حرفه ای

مدارک رسمی فنی حرفه ای چه در داخل و چه در خارج از کشور بسیار معتبر میباشد و میتوانید با داشتن این مدرک در رشته مورد نظر خود استخدام شوید . مدرک رسمی فنی حرفه ای به دلیل داشتن کد بین المللی در بیش از 186 کشور دنیا معتبر میباشد . این مدرک برای کسانی که قصد راه اندازی کسب و کار خود را دارند بسیار کمک خواهد کرد .

رشته های مدرک فنی حرفه ای

رشته های مدرک فنی حرفه ای بسیار زیر مجموعه دارند و مدرک فنی حرفه ای به تمامی این رشته ها تعلق میگیرد .

این رشته ها عبارتند از : هنر ، خدمات ، مدیریت ، صنعت و کشاورزی …و هرکدام از این رشته ها زیر مجموعه هایی دارند .

گروه هنر

گروه هنر عبارتند از :

موسیقی ، طراحی ، گرافیک ، نقاشی ، سینما، نقشه کشی معماری، و…

گروه مدیریت و خدمات

۱. خدمات : حمل و نقل، ناوبری _۲. بازرگانی و امور اداری : حسابداری _۳. بهداشت و سلامت : تربیت بدنی، تربیت کودک

گروه کشاورزی

امور زارعی، امور باغی، امور دامی، صنایع غذایی، ماشین های کشاورزی

مدت زمان صدور مدرک فنی حرفه ای

پس از پایان دوره ی آموزشی و گذراندن آزمون های فنی حرفه ای و کسب نمره قبولی ، حدودا تا دوماه بعد مدرک فنی حرفه ای خود را دریافت میکنید .

خرید مدرک فنی حرفه ای

افرادی که مدرک دانشگاهی ندارند و قصد مهاجرت دارند میتوانند با شرکت در دوره های فنی حرفه ای و گذارندن آزمون فنی حرفه ای و کسب مدرک ، میتوانند با خرید مدرک فنی حرفه ای ، مراحل مهاجرت خود را آسان تر کنند .

اعتبار مدرک فنی و حرفه ای

Validity of technical and professional degree

سازمان فنی حرفه ای، خود یکی از معتبر ترین سازمان های معتبر تمامی کشورها میباشد و به همین دلیل یک نهاد بین المللی است که اکثر کشورها چنین سازمانی دارند تا

کارآموزان با گرفتن مدرک فنی حرفه ای بین المللی بتوانند اقامت خود را در کشورهای خارجی بگیرند .پس شکی نیست که مدرک فنی حرفه ای چه در ایران و چه در کشورهای خارجی معتبر ترین مدرک کشور میباشد معتبر ترین مدرک کشور میباشد.

برای اطلاعات درمورد بهترین و پردرآمدترین رشته های فنی و حرفه ای کلیک کنید.

ثبت نام فنی و حرفه ای

Technical and professional registration

شما برای ثبت نام فنی و حرفه ای به راحتی میتوانید در آموزشگاه های معتبر فنی حرفه ای تهران اقدام کنید .

حتی اگر در شهر های دیگر هستید میتوانید از طریق سایت به صورت آنلاین ثبت نام انجام دهید و آموزش ببینید و مدرک خود را دریافت کنید .

البته در این مورد باید مطمئن باشید که آموزشگاه مربوطه تمامی مسائل ذهن شما در مورد یک آموزشگاه ایده آل را برآورده میکند یا خیر؟

سوالات متداول

مدرک فنی و حرفه ای بین المللی

زمانی که شما در آموزشگاه معتبری شرکت کرده اید چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری ،
در انتها باید مدرک فنی حرفه ای خودر را دریافت کنید .
با دریافت این مدرک میتوانید برای مهاجرت خود به آسانی اقامت بگیرید و این مدرک قابلیت ترجمه دارد. و در کشورهای خارجی معتبر میباشد . برای اخذ مدرک فنی حرفه ای بین المللی ابتدا باید از چندماه قبل ثبت نام کنیم در آموزشگاهی که آموزش دیدید. و سپس امتحان میدهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

جستجوی مطالب

دسته ها

شبکه های اجتماعی