آدرس آموزشگاه شيريني پزي با مدرک بين المللي در تهران | دوره شیرینی پزی
فهرست مطالب

آموزشگاه شيريني پزي با مدرک بين المللي در تهران

اگر بدنبال آموزشگاه شيريني پزي با مدرک بين المللي در تهران هستيد .

ما در اين مقاله با معرفي بهترين آموزشگاه شيريني پزي با ارائه مدرک بين المللي ، به کساني که علاقه مند شيريني پزي هستند ، مژده بدهيم شما با آموزشگاه آريا تهران يک شيريني پز ماهر ميشويد و میتوانید قنادی خود را راه اندازی کنید . که حتي اقامت در کشورهاي خارجي با دريافت مدرک بين المللي برايتان آسان ميشود. در ادامه مطلب آدرس آموزشگاه شیرینی پزی را به شما معرفی میکنیم …

_براي آشنايي با پرطرفدارترين غذاهاي ايراني کليک کنيد.

برای معرفی بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای که دوره های جامع شیرنی پزی با ارائه مدرک بین المللی برگزار میکند .به جرات میتوان گفت آموزشگاه آریا تهران که فعالیت رسمی خود را در سال 1386 در کشور کویت انجام داد و به رسمیت شناخته شد و هدف این آموزشگاه در گذشته خدمات رسانی و آموزش به ایرانیان مقیم خارج از کشور بوده است که امروزه بسیار پیشرفت چشم گیری در ایران و کویت داشته است . با مراجعه با این آموزشگاه شما میتوانید به آینده ای درخشان دست بیابید .

مجتمع فنی آریا تهران – مرکز آموزش دوره های شیرینی پزی و دیگر دوره های فنی حرفه ای اعم از : مرکز آموزش نرم افزار های کامپیوتری – حسابداری – ICDL – برنامه نویسی – سخت افزار و … را برگزار میکند .

آدرس: تهران، خیابان توحید، به سمت میدان توحید، نبش بن بست شهید حاج رضایی، پلاک ۷۵، واحد ۲ –

تلفن :۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۶

دوره شیرینی پزی

Confectionery class of Tehran Technical Complex

در پاسخ به افرادی که به قنادی و دوره ی شیرینی پزی علاقه دارند که به کدام آموزشگاه مراجعه کنند .ما به شما توصیه میکنیم که به مجتمع فنی حرفه ای آریا تهران مراجعه کنید . در این دوره آموزشی میتوانید طرز تهیه انواع شیرینی خشک و متن.ع را آموزش ببینید و میتوانید حضوری یا به صورت آنلاین در این دوره شرکت کنید که زیر نظر بهترین اساتید آموزش میبینید . این دوره به افرادی که قصد دارند قنادی راه اندازی کنند بسیار کمک میکند تا تمام مراحل شیرینی پزی و کار با ابزار های مختلف را بیاموزند . این دوره در حداقل ترین زمان ممکن ، کاملترین آموزش لازم در زمینه شیرینی پزی را به شما ارائه میدهد .

فيلم کلاس شيريني پزي

_در ويديو زير يک نمونه از ويديو هاي کلاس شيريني پزي آموزشگاه آريا تهران را مشاهده ميکنيد.

ویدیویی که مشاهده میکنید در آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران که دوره های شیرینی پزی با مدرک بین المللی به شما ارائه داده میشود برگزار شده است .

کلاس شيريني پزي مجتمع فني تهران

با آموزشگاه آريا تهران بهترين کلاس شيريني پزي را تجربه کنيد . کلاس شيريني پزي مجتمع فني تهران :

تمايز اين آموزشگاه فني با ديگر آموزشگاه ها در اين است که تهیه مواد اولیه و تجیهزات دوره آموزشی به عهده آموزشگاه میباشد . و کارآموزان کافيست فقط ثبت نام انجام دهند و از کلاس هاي اين آموزشگاه استفاده کنند.

به جرات ميتوان گفت تمامي کارآموزان شر کت کننده تا به کنون در اين آموزشگاه از تمامي دوره ها رضايت کامل را داشته اند. اين دوره ي آموزشي شيريني پزي در حدي جامع ميباشد که شما ميتوانيد قنادي خود را داشته باشيد.

برای مطالعه شرایط گرفتن مدرک آشپزی کلیک کنید.

کلاس آنلاين شيريني پزي

Online confectionery class

در کلاس آنلاین شیرینی پزی کافيست شما فقط يک سيستم کامپيوتر ، موبايل يا لپ تاپ داشته باشيد تا به راحتي بتوانيد به صورت مجازي و آنلاين آموزش شيريني پزي را دريافت کنيد و به هدف خود برسيد .کلاس آنلاين مخصوص افرادي در اين سايت گذاشته شده است که مشکل رفت و آمد دارند يا اينکه در شهرستان سکونت دارند و متقاضي اين دوره از آموزشگاه آريا تهران هستند.

اين آموزشگاه به قدري تمام خدمات خود را تکميل کرده است که حتي در اين زمينه هم به فکر تمام کارآموزان بوده و کلاس آنلاين ، مجازي در سايت خود گذاشته است . در نتيجه آموزشگاه آريا تهران بهترين و معتبر ترين آموزشگاه فني در تمام دوره ها ميباشد . يکي از اين رشته ها از جمله دوره شيريني پزي با بهترين اساتيد ميباشد.

سوالات متداول

کلاس آنلاين شيريني پزي

اين کلاس مخصوص افرادي ميباشد که مشکل رفت و آمد دارند و يا در شهرستان هستند آموزشگاه آريا
تهران در اين زمينه راه حلي براي رفع اين مشکل بنا کرده است که کلاس آنلاين
را برا کار آموزان خود برگزار کرده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

جستجوی مطالب

دسته ها

شبکه های اجتماعی