از کجا عصا بخریم؟| انواع عصا و نکات مهم هنگام خرید عصا
فهرست مطالب

از کجا عصا بخریم؟

پیش از اینکه پاسخ به این سوال بدهیم که باید از کجا عصا بخریم ؟ این نکته راهنمای کامل انواع عصا و نکاتی که حتما باید قبل از خرید عصا دانست را هرگز نباید فراموش کنید ، زیرا که عصا انواع مختلفی دارد و هر نوع از آن مخصوص افرادی میباشد که ما در ادامه….

برای آشنایی با واکر هاو کاربرد عصا به مقاله عصا چهار پایه چه نام دارد برویدکلیک کنید.

پیش از اینکه پاسخ به این سوال بدهیم که باید از کجا عصا بخریم ؟ این نکته راهنمای کامل انواع عصا و نکاتی که حتما باید قبل از خرید عصا دانست را هرگز نباید فراموش کنید ، زیرا که عصا انواع مختلفی دارد و هر نوع از آن مخصوص افرادی میباشد که ما در ادامه….

این مقاله راجع به این موضوع صحبت کرده ایم تا شما به راحتی بتوانید با این اطلاعات عصا ی مناسب بخرید. این موضوع مساله مهمی میباشد زیرا فروشگاه انتخابی شما باید صد در صد معتبر باشد و همینطور عصای انتخابی باید مناسب با بیماری شما باشد. به همین دلیل باید از پزشک یا فروشنده عصا مشاوره لازم درمورد عصای مناسب را فراموش نکنید.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه خرید عصا مقاله بورس فروش عصا را مطالعه کنید.

انواع عصا ونکات مهم هنگام خرید عصا

میخواهیم با انواع عصا و نکات مهم هنگام خرید عصا آشنا شویم انواع عصا :1-عصا استاندارد دسته (c)2-عصا دسته خمیده3-عصا زیر بغل _ عصای تاشو

کاربرد: حفظ تعادل در راه رفتن و کمک کننده در راه رفتن برای افراد سالخورده و کم توان ، افرادی که دارای ناتوانی حرکتی هستند و افراد سالخورده : ملزم به استفاده از انواع عصا هستند . و بهترین عصای طبی به شیوه های مختلفی دسته بندی میشود در این تقسیم بندی ها ، دسته عصا اهمیت دارد ، در ادامه به انواع دسته بندی ها اشاره میشود . ساختار کلی عصا به شکل دسته بندی زیر میباشد :

عصا استاندارد

عصا خمیده

عصا صندلی شو

عصا زیر بغل

انواع عصا چهارپایه:1-عصا چهارپایه ساده 2-عصا چهارپایه چرخ دار3-عصا چهار پایه دسته خم

این نوع عصا بسیار محکم تر از عصای معمولی و از دسته واکر ها میباشد و برای افرادی ساخته شده که بیماری مفصلی شدیدی دارند و نمیتوانند روی اندام فوقانی وزن خود را تحمل کنند .

معرفی بهترین عصا برای سالمندان

هنگامی که احساس ناراحتی در مفصل پاها دارید. یا در دوران کهولت دیگر توان راه رفتن برایتان مشکل میشود و یا در سن پیری یکی از مهم ترین معضلات کم‌تحرکی و عدم حفظ تعادل در راه رفتن میباشد باید به فکر خرید عصا باشید که ما در این نوشته با معرفی بهترین عصا برای سالمندان شما را راهنمایی میکنیم تا بتوانید بهترین عصا را خریداری کنید . و از آن‌جایی که ممکن‌است پیاده‌روی بدون تکیه‌گاه باعث سقوط و شکستگی‌های خطرناکی در افراد مسن شود؛ وجود تکیه‌گاه از ضروریات محسوب می‌شود. بهترین عصایی که میتوانید برای افراد سالخورده خریداری کنید همان عصای رایج میباشد که از ساختار ساده ای تشکیل شده اند و دسته ی انحنایی شکل دارند. اما افراد سالخورده ای که به هیچ عنوان توان راه رفتن ندارند و به توصیه پزشک ابتدا باید بتواند به کمک عصا سرپا بایستند .انواع عصای چهارپایه مناسب میباشد .

مرکز فروش عصا در تهران

Cane sales center in Tehran

عصا قدمت تاریخی دارد در چند هزاران سال پیش به عنوان سلاح و قدرت کاربرد داشته است.و امروزه به عنوان ورزش و پرتاب

نیزه کاربرد داردالبته ورزشی است که قدمت دارد عصا علاوه براینها در گذشته های دور در دوره های

مختلف:اساطیر،پیامبران،پادشاهان،و قاضی…کاربرد داشته استبیشتر نشان از قدرت آنها بوده است.عصا هرچند که ساده باشد

اما از همان قدیم ها مهم ترین ویژگی عصا محکم و مقاوم بودن آن است .

در قسمت محکم ترین چوب برای ساخت عصا چوبی یا چوب دستی با عصای مناسب را بشناسید.

برای خریدن عصا شما میتوانید به مرکز فروش عصا در تهران مراجعه کنید و یا تماس بگیرید.این مرکز ارسال به تمام نقاط ایران را دارند و همینطور

ارسال به درب منزل دارندو تمامی عصاهای موجود در مرکز فروش عصا حالت استانداردیک عصای مناسب بستگی به

شرایط و شدت بیماری شما راداردوراهنمایی میکنند.

تلفن شماره تماس :02133976943

سوالات متداول

از کجا عصا بخریم؟

قاعدتا باید از جایی عصا خرید که اعتبار داشته باشد . و عصاهای با کیفیت داشته باشند و فروشنده های آن فروشگاه باید شمارا راهنمایی کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

جستجوی مطالب

دسته ها

شبکه های اجتماعی