تفاوت لاستیک kb22 و kb27 | کدام برای من بهتر است! لاستیک KB22  یا KB27 ؟
فهرست مطالب

تفاوت لاستیک kb22 و kb27

میخواهیم به تفاوت لاستیک kb22 و kb27 بپردازیم:.این موضوع که ماشین باید لاستیک خوب و با کیفیتی داشته باشد را میدانید.

شرکت کویر تایر دونوع لاستیک kb22 وkb27 را تولید کرده است .تفاوت لاستیک kb22 وkb27، تفاوت چندانی در جنس و اندازه ندارند بلکه حتی شباهت فراوانی هم دارند تنها تفاوت این دو لاستیک در ضاهرشان میباشد که لاستیک kb27 ظاهری جدیدتر نسبت به لاستیک kb22 دارد.

_خرابی سنسور اکسیژن باعث چه مشکلی در خودرو میشود؟ این مقاله را مشاهده کنید.

تفاوت لاستیک مدل kb22 و kb27

در انتخاب تایر خودرو باید بسیار دقت کنید و شناخت کافی از لاستیک ها و تفاوت آنها داشته باشید ، زیرا که تایر خودرو تاثیر بسزایی در رانندگی دارد . برای اینکه تفاوت لاستیک مدل kb22 و kb27 را بدانید ابتدا باید تایر را بشناسید .و سپس برای انتخاب تایر مناسب برای خودرو باید علاوه بر تفاوت تایر به فاکتور های زیادی اعم از : انواع تایر ، روش ساخت آنها ، و حتی برند تایر و شناخت کافی از آن ، ویژگی های فنی متفاوت و … زیرا که تایر از اجزای زیاد و متفاوتی دارد ، عبارتند از : طوقه که لاستیک روی آن قرار میگیرد ، تسمه ، دیواره جانبی ، بدنه تایر ، و آج تایر که از دو نوع لاستیک به صورت طبیعی و مصنوعی ساخته شده است و کاربرد مهمی دارند که بین تایر و زمین اصطکاک ایجاد میکنند .

همانطور که گفته شد لاستیک های kb22 و kb27 را شرکت کویر تایر تولید میکند این شرکت علاوه بر 22 درصد سهمیه ای که برای تولید تایر ، کشور به آن اختصاص داده است ، یکی از شرکت هایی مطرح ایران است که در صنعت خودرو سازی فعالیت دارد.

لاستیک kb22 استرانگ میباشد ، لاستیک kb27 پرفکت است که که عدد تعریف شده برای این دو لاستیک 185/65R14 است که هرکدام به نوع آج تایر بستگی دارد .

عدد 185 پهنای تایر میباشد که بر حسب میلی متر است ، و عدد 65 نسبت فاق بر پهنای تایر میباشد که بر حسب درصد است و نماد R به شما میگوید خودرو با روش رادیال ساخته شده است . عدد 14 قطر رینگ را مشخص میکند که بر حسب اینچ تعریف شده است .

قیمت لاستیک kb22

لاستیک کویر تایر kb22 و kb27 تفاوت چندانی باهم ندارند فقط افرادی که طرح و ظاهر تایر برایشان مهم است به

دنبال لاستیک مدل kb27 میروند، وگرنه هردو لاستیک از یک شرکت یک جنس و یک اندازه میباشند. هردو راحتی و نرم

بودن را شامل میشوند و صدایی ندارند و کارکرد بالایی دارند اما مصرف سوخت پایینی دارند و بسیار بادوام هستند .و

در هر فصل قابل استفاده میباشند.قیمت لاستیک مدل kb22 از 400,0000 ریال الی 6500000 وجود دارد.

قیمت لاستیک مدل kb27

_ در ابتدا بدایند که قیمت لاستیک مدل kb27 هیچ تفاوتی با لاستیک کویر تایر kb22 ندارد از لحاظ
(جنس و اندازه و کیفیت با هم ندارند و فقط کسانی که به دنبال مد هستند لاستیک kb27 را میپسندند.و بسیار با کیفیت و نرم میباشند.این نوع لاستیک ها مناسب افرادی میباشند که خودرو شخصی دارند و میخواهند لاستیک بادوام و باکیفیتی داشته باشند که باید از برند های معروف ایرانی استفاده کنند .برند کویر تایر جز بهترین و باکیفیت ترین ها میباشد.
این نوع لاستیک ها مناسب خودرو های 206 صندوقدار،پژو 207،سمند،پژو 405،پژو پارس،کوئیک،رانا،پژو RD،پرشیا میباشند .البته بستگی به سلیقه شما دارد.

_قیمت این نوع لاستیک 4600000 ریال الی 8000000 ریال میباشد.

_آیا علت و مشکل صدای تق تق چرخ جلو هنگام دور زدن و یا در شرایط مختلف را نمیدانید؟ این مقاله را مطالعه کنید .

کدام برای من بهتر است! لاستیک KB22  یا KB27 ؟

Which is better for me! KB22 or KB27 tires?

در پاسخ به این موضوع که کدام برای من بهتر است! لاستیک KB22  یا KB27 ؟ ابتدا باید گفت که این دونوع لاستیک از لحاظ فنی تفاوتی باهم ندارند و به گونه ای ساخته شده که مناسب هر چهارفصل میباشند و تحمل وزن این نوع لاستیک تا 550کیلوگرم میباشد و برای هردومحور چرخ میتوان استفاده کرد. و معمولا قیمت یکسانی دارند . و اگر میخواهید خودرو جدیدی خریداری کنید که نوع لاستیک کویر تایر را داشته باشد و اینکه شکل ظاهری و زیبایی تایر برای شما اهمیت دارد میتوانید لاستیک kb27 را خریداری کنید که از نظر فنی و قیمت با نوع دیگر این لاستیک تفاوتی ندارند و همینطور دارای طرح گل یکسانی هم هستند .

_انواع دستگاه صافکاری مغناطیسی با دستگاه صافکاری اتومتیک آشنا شوید. کلیک کنید.

معایب لاستیک کویر تایر

معایب لاستیک کویر تایر _ این برند معایبی ندارد زیرا که از برندهای قدیمی میباشد که در خراسان جنوبی در زمینه تولید انواع لاستیک فعالیت دارد و کشور ایران در این زمینه به این شرکت سهمیه داده است زیرا که در حال حاضر بزرگترین واحد تولیدی و صنعتی در ایران میباشد .و مزیت دیگری که دارد میتوان به این موضوع اشاره کرد که تمام محصولات خود را به شما نمایش میدهد تا بتوانید به طور مناسب خرید کنید تا عمر لاستیک های خودرو خود را افزایش دهید .

عمر مفید لاستیک کویر تایر

هر لاستیک ایرانی و خارجی بنا به ارتفاع آج( که البته در همه لاستیک ها نشانگر ارتفاع موجود است) و میزان چگونگی استفاده از آن ، و همینطور شرایط آب و هوایی که در آنجا زندگی میکنید بسیار مهم میباشد تا بتوانید در این مورد که عمر مفید لاستیک کویرتایر چقدر میباشد نظر داد در نتیجه میتوان گفت برای عمر لاستیک خود شما هستید که چگونه و چطور میتوانید رفتار کنید تا عمر مفیدلاستیک خود را اینگونه تخمین بزنید. اما به طور کلی میتوان گفت اگر ماشین شما 60 هزار کیلومتر کار کرده باشد 3 سال میتواند عمر مفید داشته باشد البته اگر صحیح و باتوجه به نکات فنی جهت نگهداری از لاستیک رفتار کرده باشید، میتوانید از 3 سال به بالاتر هم از لاستیک کویر تایر استفاده کنید .

سوالات متداول

تفاوت لاستیک مدل kb22 و kb27

تفاوت فقط در طرح ظاهری دارند که لاستیکkb27 جدید تر میباشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

جستجوی مطالب

دسته ها

شبکه های اجتماعی