خطرات کاشت نگین در پوست
فهرست مطالب

خطرات کاشت نگین در پوست

انجام عمل زیبایی میکرودرمال به دلیل جذابیت بالایی که در چهره فرد ایجاد می کند، در سال های اخیر محبوب و فراگیر شده است. زیباجویانی که اقدام به نصب میکرودرمال روی پوست خود می کنند، ممکن است مایل باشند بعد از مدتی نسبت به تعویض نگین میکرودرمال اقدام کنند.

تعویض نگین میکرودرمال مانند کاشت نگین میکرودرمال کاری تخصصی است که باید توسط متخصص زیبایی و با رعایت نکات بهداشتی انجام شود. پیشنهاد می کنیم برای انجام میکرودرمال و همینطور تعویض نگین میکرودرمال به مراکز تخصصی مراجعه کنید و از پزشکان متخصص زیبایی خدمات دریافت کنید. کلینیک شاهکار بیوتی، مجهزترین مرکز میکرودرمال در تهران می باشد که خدمات میکرودرمال را با کیفیتی بی نظیر به زیباجویان ارائه می دهد.

برای استفاده از خدمات تخصصی میکرودرمال و تعویض نگین میکرودرمال شاهکار بیوتی به آدرس اینترنتی www.shahkarbeautyland.com کافی است با شماره ثابت 02188504208 و یا شماره همراه 09921661500 تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره رایگان، نسبت به کاشت یا تعویض نگین میکرودرمال اقدام کنید.

میکرودرمال چیست ؟

در مجموعه صورتگرماه خدمات میکرودرمال و پیرسینگ و همچنین آموزش میکرودرمال و پیرسینگ به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای توسط پزشک انجام می شود. اگر قصد انجام میکرودمال و یا پیرسینگ را دارید جهت دریافت مشاوره رایگان توسط پزشک با ما تماس بگیرید.

جهت گدراندن دوره های آموزشی کاملا تخصصی و حرفه ای در این زمینه می توانید از دوره های آموزشی خصوصی و گروهی مجموعه استفاده کنید. پیرسینگ و میکرودرمال ، که به عنوان سوراخ میکرودرمال یا پیرسینگ تک نقطه ای نیز شناخته می شود ، یک سوراخ است که در هر سطح صاف بدن قرار می گیرد و با یک لنگر پوستی که در زیر پوست نصب شده است در محل خود نگه داشته می شود.

در مبحث آموزش پیرسینگ میکرودرمال باید بدانید که در پیرسینگ های معمولی بدن جواهرات را از یکسر وارد کرده واز سر دیگر خارج می شوند. اما در پیرسینگ میکرودرمال جواهرات روی سطح پوست قرار می گیرند و با یک لنگر  که در لایه های پوست تعبیه شده است، در جای خود قرار می گیرند. با این روش فقط مهره های کوچکی روی پوست خود خواهید داشت.

اگر به دنبال اطلاعات جامع و دقیق در مورد میکرودرمال و انواع آن می باشید، پیشنهاد می کنیم مقاله جامع میکرودرمال چیست را مطالعه کنید.

عوارض میکرودرمال چیست؟

عفونت آلرژی به فلز، بهتر است از فلز نیکل استفاده نکنید. آلوده شدن به ویروس های خطرناک در صورت ضد عفونی نبودن صحیح خونریزی امکان اختلال در جریان خون خطر ابتلا به کزاز بافت اسکار اضافی

پیرسینگ میکرودرمال چیست

پیرسینگ میکرودرمال از جمله پیرسینگ هایی می باشد که با جراحی در بدن پایه آن کاشت شده و نگین بر روی پایه میکرودرمال قرار میگیرید شما در بدلیجات میتوانید جدیدترین انواع این محصول را خریداری نمایید این نوع محصولات یک پایه و یک نگین دارن که پایه آن در زیر پوست کاشت می شود و نگین آن به صورت پیچی بر روی آن قرار میگیرد ما در اینجا سعی کرده ایم که آموزش میکرودرمال و همچنین و دستگاه پانچ آن را تهیه نمائید ،خرید پیرسینگ در ترنج استور بسیار ساده بوده و در سریعترین زمان میتوانید ثبت سفارش نمائید

پیرسینگ میکرودرمال این روزها بسیار ترند و محبوب است. زیرا می توان روی هر قسمت از پوست بدنتان که مایل هستید، آن را انجام داد. در واقع پیرسینگ و میکرودرمال را می توانید روی هر قسمتی از بدن که  امکان پیرسینگ زدن را ندارد، انجام دهید. شما می توانید الگوهایی را با استفاده از چندین درمال ایجاد کنید ، یا می توانید یک جواهر  را نیز  ضمیمه کنید ، که در پیرسینگ انگشتان محبوب است. شما می توانید هر جایی از بدنتان با هر مدلی را بخواهید، تزئیین کنید.

پیشنهاد مطالعه: چگونه در مدرسه کیوت باشیم

خطرات انجام پیرسینگ میکرودرمال

اگرچه این روزها پیرسینگ های پوستی کاملاً شناخته شده و محبوب هستند، اما با خطراتی نیز همراه هستند. برای آموزش پیرسینگ میکرودرمال باید ابتدا از خطرات این کار آگاه باشید.

عفونت پیرسینگ میکرودرمال

اگر پیرسینگ در یک محیط استریل انجام نشود ، یا مراقبت های لازم انجام نشود .، باکتری ها می توانند در عمق درم پخش شوند.

جابه جایی پیرسینگ

اگر لنگر به اندازه کافی عمیق وارد نشود، ممکن است در داخل درم جابجا شود و به ناحیه دیگری از پوست منتقل شود.

طرد شدن

رد شدن لنگر ممکن است که بافت‌های پوست در درم منبسط می‌شوند تا زمانی که جواهرات کاملاً از پوست خارج شوند. اگرچه با جابجایی لنگر معمول است، بدن شما ممکن است به سادگی آن را به عنوان یک جسم خارجی ناخواسته تشخیص دهد و آن را رد کند.

آسیب بافتی پیرسینگ میکرودرمال

اگر لنگر خیلی عمیق وارد شود، ممکن است به عروق خونی یا اعصاب اطراف آسیب برساند.

هایپرگرانولاسیون پیرسینگ میکرودرمال

یک برآمدگی قرمز رنگ در اطراف محل پیرسینگ همان هایپرگرانولاسیون ، زمانی رخ می دهد. که جواهرات بیش از حد سفت باشد. یا اگر  پیرسینگ به شکل دیگری تحریک شود. خفه کردن پوست اطراف با لوازم آرایش یا پارچه های تنگ، درهم ریختگی مداوم جواهرات و تمیز کردن نامناسب همگی می تواند منجر به گرانولاسیون شود.

جای زخم پیرسینگ میکرودرمال

برای آموزش پیرسینگ میکرودرمال باید توجه کنید که اگر پوست شما، پیرسینگ را رد کند، یا جواهرت را بردارید و یا اینکه دیگر از پیرسینگ استفاده نکنید، در این صورت جای آن یک اسکار کوچک ایجاد می شود.

چه کسانی میکرودرمال نمیتوانند انجام دهند؟

طبق نظر پزشکان متخصص افراد زیر باید از این تکنیک دوری کنند: افراد مبتلا به بیماری دیابت. کسانی که ضعف سیستم ایمنی را دارد و یا از دارو های سرکوب کننده سیستم ایمنی برای خود استفاده می کنند. افرادی که بدن آن ها تمایل به ایجاد اسکار و یا به اصطلاج گوشن اضافه بعد از ایجاد زخم را دارند. کسی که سابقه حساسیت و یا آلرژی های شدید تماسی را دارند.

پیشنهاد بررسی : سوال از دکتر پوست انلاین رایگان

روش های رایج میکرودرمال

میکرودرمال به دو روش رایج استفاده از سوزن و یا پانچ انجام می شود. در روش سوراخ کردن پوست با سوزن، همانطور که از نام آن پیداست، از یک سوزن مخصوص برای انجام میکرودرمال استفاده می شود. سوزن های میکرودرمال با توجه به نوع میکرودرمال و جنس و نوع بافت محل سوراخ، از سایزهای مختلفی برخوردارند. ابتدا سوزن مخصوص میکرودرمال ضد عفونی می شود و سپس با توجه به نوع و محل میکرودرمال و تشخیص متخصص زیبایی، سوراخ به عمق مشخصی در محل میکرودرمال ایجاد می شود. در آخر کاشت نگین میکرودرمال انجام می شود.

انجام مراقبت های بهداشتی بعد از میکرودرمال از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر مراقبت های لازم را انجام ندهید، امکان عفونت وجود دارد. برای آشنایی با اقدامات مراقبتی بعد از میکرودرمال به مقاله مراقبت های میکرودرمال مراجعه کنید. 

در روش پانچ، محل میکرودرمال در یک حرکت ناگهانی، به عمق و شکل مشخصی که روی دستگاه پانچ میکرودرمال تنظیم شده است ایجاد می شود. تنظیم عمق سوراخ و ضخامت و سایز سوزن در این حالت نیز بسیار مهم است و باید به درستی انتخاب شود. این کار به تجربه دانش زیادی نیاز دارد و به همین دلیل توصیه می کنیم میکرودرمال و همینطور تعویض نگین میکرودرمال را در مراکز تخصصی انجام دهید. پیشنهاد ما مرکز تخصصی شاهکار بیوتی می باشد که با سال ها تجربه در انجام انواع عمل های زیبایی پزشکی و غیر پزشکی، اعتماد و رضایت مشتریان زیادی را جلب کرده است.

پیشنهاد بررسی : عکس قبل و بعد تزریق چربی به واژن

کاشت نگین میکرودرمال
کاشت نگین میکرودرمال

کاشت نگین میکرودرمال

افراد زیادی در فضای آنلاین عبارت میکرودرمال نی نی سایت را جستجو می کنند تا نظرات بقیه زیباجویان را بدانند، به همین دلیل در این بخش به طور کامل اکاشت نگین میکرودرمال را بررسی می کنیم. میکرودرمال در واقع نوعی از پیرسینگ است که در آن سوراخی تکی به صورت L شکل زیر پوست ایجاد می شود و سپس قلاب فلزی نگین میکرودرمال در این سوراخ قرار می گیرد.

برای انجام این کار محل سوراخ با اسکراب جراحی استریل شده و ضد عفونی می شود. سپس سوراخ میکرودرمال با استفاده از روش پانچ و یا با استفاده از سوزن سوراخ می شود. سوراخ به شکل حرف L انگلیسی ایجاد می شود تا قلاب میکرودرمال در آن گیر کند و جدا نشود.

عمق سوراخ میکرودرمال ایجاد شده بسیار مهم است و به مهارت متخصص نیاز دارد. اگر عمق کم یا زیاد باشد در هر دو حالت پیرسینگ سرجای خود نمی ماند و بعد از مدت کوتاهی، از سوراخ بیرون می افتد. نحوه کاشت نگین میکرودرمال به محل میکرودرمال و جنس پوست زیباجویان بستگی دارد و متخصص پوست و زیبایی با شناختی که از نوع بافت محل میکرودرمال دارد نسبت به انتخاب روش میکرودرمال اقدام می کند.  

نصب پیرسینگ میکرودرمال با سوزن

عمل نصب پیرسینگ پوستی با استفاده از سوزن ، مشابه سایر روشهای معمول پیرسینگ است ، اما سوزن به جای یک سوراخ ، یک کیسه L شکل در پوست ایجاد می کند.

فرآیند نصب پیرسینگ و میکرودرمال

این ناحیه با استفاده از اسکراب جراحی استریل می شود. برای دقت بیشتر ، منطقه با جوهر مشخص شده است. سوزن را وارد پوست کرده و سپس بیرون می آورند. (این یک  کیسه ایجاد می کند که لنگر در آن قرار می گیرد.) با استفاده از پنس ، سوراخ کننده صفحه پایه لنگر را در سوراخ یا کیسه ای که قبلاً ایجاد شده است وارد می کند. لنگر را فشار می دهند تا کاملا در زیر پوست و موازی سطح پوست قرار گیرد. سپس جواهرات روی لنگر  قرار می گیرند . گاهی اوقات ، جواهرات قبل از عمل متصل می شوند. توجه: سوزن های مورد استفاده باید مخصوص سوراخ کردن یا سوزن  پزشکی باشد. انتخاب اندازه سوزن مناسب ، بستگی به محل سوراخ شدن و آناتومی پوست مشتری دارد.

پیرسینگ میکرودرمال به روش پانج

در پیرسینگ میکرودرمال به روش پانچ از دستگاه خاصی برای سوراخ کردن پوست استفاده می شود. این دستگاه دقت بالایی داشته و عمق سوراخ را بسته به تنظیمات ایجاد شده در نظر می گیرد و بعد پوست و لایه های اضافی را هم بعد پیرسینگ میکرودرمال خارج می کند. در روش پانچ سوراخ ایجاد شده دقیقا به همان اندازه است که می خواهید.

جنس نگین میکرودرمال

برای میکرودرمال از جواهرات مختلفی استفاده می شود. قیمت نگین میکرودرمال به جنس آن بستگی دارد. جنس فلز جواهر میکرودرمال می تواند از استیل، تیتانیوم، نیکل، نقره و یا طلا باشد. اگر پوست حساسی دارید توصیه می کنیم از نیکل استفاده نکنید زیرا حساسیت و آلرژی در این فلز نسبت به فلزات دیگر بیشتر است.

یکی از محبوب ترین جواهرات استفاده شده استیل ضد زنگ است و خاصیت ضد آلرژیک دارد. اما بهترین فلز برای میکرودرمال طلا است. معمولا برای جواهر میکرودرمال از طلای زرد و یا سفید با عیار 14 استفاده می شود.

چه جواهراتی برای پیرسینگ میکرودرمال مناسب است؟

تیتانیوم جراحی : اگر پوست حساسی دارید، تیتانیوم کمترین احتمال را دارد که باعث تحریک شود. استیل ضد زنگ جراحی : این مورد از محبوبت ترین های جواهرات است. اگرچه که به عنوان یکی از جواهرات ضد آلرژی شناخته می شود، اما ممکن است تحریک شود. نیوبیم:  این یکی دیگر از مواد ضد حساسیت است که احتمال رد شدن آن کم است. طلا:   برای آموزش پیرسینگ میکرودرمال باید بدانید که کیفیت طلا مهم است. در طول فرآیند بهبودی به طلای زرد یا سفید ۱۴ عیار بچسبید. طلای بالاتر از ۱۸ عیار چندان بادوام نیست. جواهرات با روکش طلا نیز می توانند منجر به عفونت و واکنش های آلرژیک شوند.

پیرسینگ های پوستی چگونه در جای خود قرار می گیرند؟

لنگر پوستی دارای پایه ای است که جواهرات را در زاویه ۹۰ درجه نگه می دارد. این پایه دارای سوراخ هایی است (برخی کوچک و برخی بزرگ). وقتی لنگر در زیر پوست قرار می گیرد، پوست روی آن شروع به ترمیم می کند و روی پیرسینگ را می پوشاند و از طرف دیگر به پوست متصل می شود. از آنجا که پوست روی سوراخ  ترمیم می شود ، لنگر باید بدون لرزش در جای خود بماند.

زمان مناسب تعویض نگین میکرودرمال
زمان مناسب تعویض نگین میکرودرمال

زمان مناسب تعویض نگین میکرودرمال

افرادی که عمل زیبایی و سرپایی میکرودرمال را انجام می دهند ممکن است مایل باشند بعد از مدتی نسبت به تعویض نگین میکرودرمال اقدام کنند. تعویض نگین میکرودرمال می تواند به دلیل حساسیت به فلز استفاده شده در نگین میکرودرمال و یا به دلیل ایجاد تنوع در نوع و مدل میکرودرمال انجام شود. اما سوال اینجاست که زمان مناسب برای این کار چیست؟

سوراخ نگین میکرودرمال به حدود یک ماه زمان نیاز دارد تا به طور کامل بهبود پیدا کند. اگر قصد دارید نسبت به تعوض نگین میکرودرمال اقدام کنید، بهتر است این کار را بعد از زمان بهبود کامل انجام دهید.

به غیر از مواردی که فلز جواهرات میکرودرمال باعث ایجاد حساسیت در پوست فرد شده است، در موارد معمول حدودا بعد از 6 ماه برای تعویض نگین میکرودرمال اقدام می شود.

پیشنهاد بررسی : آموزش پاکسازی پوست

مراحل تعویض نگین میکرودرمال

تعویض نگین میکرودرمال باید توسط متخصص میکرودرمال انجام شود. اگر نحوه درآوردن میکرودرمال به شکل اصولی انجام نشود، ممکن است باعث پاره شدن بافت شود. این کار باید طبق اصول و با استفاده از ابزار و مواد ضد عفونی مخصوص صورت بگیرد تا سوراخ دچار عفونت نشود. گاهی اوقات نگین در جای خود سفت می شود که در این حالت به هیچ وجه نباید نگین را به زور از سوراخ بیرون کشید.

برای تعویض نگین میکرودرمال ابتدا محل سوراخ کاملا استریل و ضد عفونی می شود و سپس نگین میکرودرمال بوسیله ابزار مخصوص، با احتیاط کامل و طبق اصول، بیرون کشیده می شود. توصیه می کنیم این کار را خودتان در خانه انجام ندهید و حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید. مرکز میکرودرمال شاهکار بیوتی در شرق تهران، خدمات کاشت و تعویض نگین میکرودرمال را به صورت تخصصی ارائه می دهد.

بررسی مقاله : پاك كردن تاتو ابرو با سرکه

مراقبت های بعد از پیرسینگ و میکرودرمال

پس از اینکه پیرسینگ و میکرودرمال را انجام دادید، تا چند روز آن را با پانسمان و یا Band-Aid بپوشانید. پس از آن ، باید منطقه را با استفاده از محلول نمک دریایی دوبار در روز تمیز کنید. ¼ قاشق چایخوری نمک غیر یددار را در یک فنجان آب گرم حل کنید و از یک پنبه تمیز برای تمیز کردن محل استفاده کنید.

همچنین می توانید محلول را روی محل پیرسینگ اسپری کنید. با دستمال کاغذی یا حوله کاغذی آن را به آرامی خشک کنید. هر بار که سوراخ را تمیز می کنید باید از یک دستمال یا حوله کاغذی جدید استفاده کنید زیرا اگر از دستمال و حوله هایی که قبلآ استفاده شده‌اند،  استفاده کنید ممکن است خاک و باکتری را در خود جمع کنند که باعث عفونت می شود. از  درحالی که پوست ناحیه مورد نظر خشک است، در همان حال از صابون ها استفاده نکنید. اشکالی ندارد اگر آب صابون در زیر دوش سوراخ شود ، اما صابون را مستقیماً به آن محل نزنید.

روغن چای ضد باکتری و ضد قارچ است  هرچند وقت یکبار مقداری از رقیق شده آن را روی پنبه بزنید و روی محل پیرسینگ و میکرودرمال بزنید. اما در استفاده از آن زیاده روی نکنید زیرا باعث خشکی پوست می شود. پوسته پوسته شدن طبیعی است. شما نباید آن را انتخاب کنید یا سعی کنید آن را به زور بردارید. به سادگی آن را با استفاده از محلول نمک تمیز کنید تا ناحیه عاری از باکتری باشد. برای کاهش زمان بهبودی ، این دستورالعمل ها را با دقت دنبال کنید. در صورت بی احتیاطی ، دچار عفونت می شوید که روند بهبود را طولانی می کند.

پیشنهاد بررسی : نظرات در مورد لیزر کیوسوییچ برای تاتو

مراقبت های بعد از میکرودرمال

مراقبت های بعد از میکرودرمال برای اندام های مختلف بسیار متفاوت است، دستورالعمل های مراقبتی را حتما از پزشکتان بخواهید. ما در اینجا روند بهبود به صورت عادی در اندام های مختلف را ذکر می کنیم. نرمه گوش شش هفته غضروف گوش چهار ماه تا یک سال ابرو شش تا هشت هفته سوراخ بینی دو تا چهار ماه زبان چهار تا شش هفته لب دو تا سه ماه نوک پستان شش هفته تا شش ماه ناف نه ماه تا یکسال واژن چهار تا ده هفته دستگاه تناسلی مردان شش ماه تا یکسال

رد پیرسینگ میکرودرمال پوست

برای آموزش پیرسینگ میکرودرمال هنگامی که بدن با یک لنگر پوستی وارد می شود، این احتمال وجود دارد که سلول های بدن آن را به عنوان یک جسم خارجی پس بزنند. در چنین مواردی، این سلول ها سعی می کنند از تهدید فرار کنند و پوست بهبود می یابد و در نهایت جای پیرسینگ را التیام می بخشد. به این عمل رد سوراخ پوستی گفته می شود. این اتفاق در موارد بسیار کمی رخ می دهد، اما باید مراقب پیرسینگ باشید تا از احتمال رد شدن جلوگیری کنید.

بهترین مرکز کاشت و تعویض نگین میکرودرمال در تهران

کاشت و تعویض نگین میکرودرمال کاری تخصصی و حساس می باشد و با توجه به احتمال ایجاد عوارض میکرودرمال از جمله عفونت میکرودرمال باید حتما توسط متخصص میکرودرمال صورت بگیرد. اما چگونه می توانیم بهترین مرکز میکرودرمال در تهران را بیابیم؟

برای این کار نیاز به معیار داریم. باید بدانیم یک مرکز تخصصی میکرودرمال چه ویژگی هایی باید داشته باشد. توصیه ما این است که برای کاشت و تعویض نگین میکرودرمال حتما به مراکزی مراجعه کنید که علاوه بر داشتن مجوزهای لازم، از پزشکان متخصص برای انجام میکرودرمال بهره می برند.

این پزشکان می توانند روی فرآیند میکرودرمال به خوبی نظارت کنند و با ایجاد شرایط مناسب به کیفیت انجام کار و جلوگیری از بروز عفونت کمک کنند. از طرفی یک مرکز تخصصی میکرودرمال باید دارای تجهیزات و دستگاه های بروز میکرودرمال باشد.

پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات تخصصی میکرودرمال کلینیک زیبایی شاهکار بیوتی است. این مرکز با استفاده از پزشکان متخصص و تجهیزات پشرفته و مواد و ابزار با کیفیت، خیال زیباجویان را برای انجام بی دردسر میکرودرمال راحت کرده است.

سوالات متداول پیرسینگ میکرودرمال

میکرودرمال چیست؟

 میکرودرمال با استفاده از یک لنگر که دقیقاً زیر پوست قرار می گیرد، می توانید موارد مختلفی را به آن بچسبانید و ظاهر خود را تغییر دهید.

میکرودرمال چگونه انجام می شود؟

میکرودرمال به دو روش سوراخ کردن و پانچ انجام می شود.

آیا فرآیند پیرسینگ میکرودرمال با درد همراه است؟

کمی درد با همه انواع پیرسینگ ها امکان پذیر است. احساس شما در طول فرآیند پیرسینگ به عوامل مختلفی بستگی دارد، مانند: محل قرارگیری (هرچه ناحیه گوشتی تر باشد، احتمال آسیب کمتری دارد) نوع عمل (پنچ های پوستی کمتر دردناک تلقی می شوند) آستانه تحمل درد فردی شما سطح تجربه و مهارت فرد متخصص.

عمق سوراخ پیرسینگ میکرودرمال باید چقدر باشد؟

سوراخی که در پیرسینگ میکرودرمال ایجاد می شود، نباید خیلی زیاد باشد و فلزی هم که قصد کار گذاشتن آن را دارید، نباید خیلی بزرگ باشد چون سوراخ عمیق باعث تجمع باکتری ها و میکروبها در محل فلز شده و ممکن است ایجاد عفونت کند. پیریسینگ میکرودرمال باید به شکلی انجام شود که نظافت و ضدعفونی محل پیریسینگ به خوبی و به راحتی انجام شود.

چه مدت طول می کشد تا پیرسینگ بهبود یابد؟

پیرسینگ میکرودرمال پوست معمولاً در عرض یک تا سه ماه بهبود می یابد. اگر توصیه‌های مراقبت‌های لازم  را رعایت نکنید، ممکن است بهبودی پیرسینگ بیشتر طول بکشد. ایجاد پوسته در اطراف قسمت بالای جواهرات و تورم جزئی در طی چند هفته اول معمول است. با ادامه روند بهبودی، این علائم به تدریج کاهش می یابد. ولی خارج از این موارد می تواند ار علائم عفونت باشد.

روغن درخت چای برای پیرسینگ میکرودرمال چه کاری می تواند انجام دهد؟

روغن درخت چای به دلیل قابلیت های ترمیم زخم شناخته شده است. این تا حدی به دلیل خواص ضد التهابی و ضد میکروبی طبیعی آن است. همچنین ممکن است خواص ضد عفونی داشته باشد، که می تواند به جلوگیری از عفونت های باکتریایی کمک کند.

روغن درخت چای ممکن است منبع قابل اعتمادی برای موارد زیر باشد:

 قرمزی و تحریک اطراف سوراخ را کاهش دهد پاپول ها، پوسچول ها و سایر برجستگی ها را کوچک کند از تشکیل کلوئید و سایر بافت های اسکار جلوگیری می کند جلوگیری از عفونت قارچی منبع مطمئن روغن درخت چای را نباید قورت داد، بنابراین معمولاً برای استفاده خوراکی توصیه نمی شود. بلعیدن می تواند منجر به عوارض جانبی نامطلوب از جمله کاهش هماهنگی عضلات، سرگیجه و گیجی شود. در برخی موارد، ممکن است استفاده از روغن درخت چای به عنوان بخشی از دهان شویه یا مرطوب کردن بی خطر باشد. قبل از استفاده از روغن برای مراقبت از پیرسینگ دهان، باید با متخصص خود صحبت کنید.

تفاوت سوراخ کردن سطح پوست و پیرسینگ چیست؟

بیشتر افراد از اصطلاحات پیرسینگ میکرودرمال و سوراخ شدن سطحی به معنای یکسان استفاده می کنند ، اما معمولاً وقتی افراد به سوراخ های سطحی اشاره می کنند ، در مورد سوراخ های هالتر که بر روی سطح پوست قراردارند، صحبت می کنند. برخلاف سوراخ های پوستی معمولی (ایمپلنت های میکرودرم) ، سوراخ های سطحی (ایمپلنت های ترانس درم) بیشتر تهاجمی بوده و دارای نقطه ورود و خروج هستند. به جای اینکه جواهرات با لنگر محکم شوند ، هالتر را در گوشت قرار می دهند به طوری که هر دو انتهای هالتر از پوست بیرون می آیند و میله میانی زیر گوشت قرار می گیرد.

پیرسینگ میکرودرمال باید توسط چه کسانی انجام شود؟

پیرسینگ میکرودرمال باید توسط افراد متبحر و با تجربه انجام شده و همه مسایل بهداشتی در آن رعایت شود. سوزن ها و وسایلی که بکار می رود، باید یکبار مصرف بوده و قبل از انجام این کار حتما همه چیز را به لحاظ بهداشتی چک کنید چون در صورت عدم رعایت بهداشت در این کار احتمال انتقال بیماری های مسری توسط سوزن آلوده و وسایل دیگر وجود دارد.

منبع: تعویض نگین میکرودرمال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

جستجوی مطالب

دسته ها

شبکه های اجتماعی