بهترین مارک های چاقو شکاری
فهرست مطالب

بهترین مارک های چاقو شکاری

چاقو شکاری آمریکایی همواره به دلیل دارا بودن تیغه ای بسیار تیز و همچنین دسته ای مستحکم یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای افرادی می باشد که برای شکار به کمپینگ ها و طبیعت گردی می روند.

در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین و تیز ترین چاقو شکاری آمریکایی موجود در بازار ایران آشنا شوید. پیشنهاد میشود برای خرید انواع چاقو شکاری و چاقو جنگی با یکی از شماره تلفن های ما 02166433168 |  09010612151 در فروشگاه آریا استورز تماس حاصل فرمایید تا متخصصین و مشاوران مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

انواع چاقوهای شکاری

چاقو شکاری از لحاظ نوع تیغه و دسته به مدل های مختلفی تقسیم می‌ شود. هر شرکت و برند با تولید محصولی خاص سعی نموده آن را به عنوان بهترین چاقوی شکاری دنیا معرفی کند. اما بهترین جنس چاقو شکاری را مصرف کننده تعیین می کند. مصرف کننده با توجه به نوع کاربری که از چاقوی شکاری انتظار دارد نوع تیغه، جنس تیغه، فرم تیغه و جنس دسته را انتخاب می کند و ممکن است برای هر نفر بهترین چاقوی تعاریف مختلفی داشته باشد.

جنس تیغه در انواع چاقوی شکاری

چاقوی شکاری تیغه ثابت اصولا از آلیاژ کربن و استیل ساخته می شود تا بتواند مدت زیادی تیز باقی بماند. فراموش نکنیم این چاقو ها برای سفرهای سخت مناسب بود. اما چاقوی تیغه تاشو را اصولا از استیل ضد زنگ می سازند. درباره‌ی تیغه چاقوها بد نیست بدانید به هر میزان که کربن در آلیاژ تیغه بیشتر باشد چاقوی شما دیرتر کند می شود.

سه نوع آلیاژ کربنی وجود دارد که تیز ترین چاقو های جهان را از این سه آلیاژ می سازند. آلیاژ ۴۲۰HC از انواع فولاد ضد زنگ است که از لحاظ قیمت مقرون به صرفه می باشد. آلیاژ ۱۵۴CM که کربن بیشتری دارد و برای چاقوهای شکاری با لبه تیز استفاده می شود و در انتها آلیاژ S370V  که در ساختار خود وانادیوم نیز دارد. وانادیوم در برابر زنگ زدگی و ساییدگی مقاومت بالایی دارد و برای چاقوهای شکاری با لبه مخلوطی مورد استفاده قرار می گیرد. اما برای جلوگیری از زنگ زدن تیغه چاقو بهتر است بعد از هر بار مصرف ابتدا آن را به خوبی تمیز کنید و سپس در قلاف خود قرار دهید و یا آن تا کنید.

جنس دسته چاقوی شکاری

دسته در چاقوی شکاری اهمیت زیادی دارد. تیزترین چاقوی دنیا دسته راحت و با کیفیتی نیز دارد. در زمان خرید چاقوی شکاری آن را در دست بگیرید اگر با آن احساس راحتی کردید باید ببنید که جنس آن با کاری که شما انجام می دهید تطابق دارد. به هر میزان تیغه قوی و برنده باشد چاقو اگر دسته مقاومی نداشته باشد شما نمی توانید نیازتان را با آن برطرف نمایید. چاقوهای شکاری اصولا دارای دسته های از متریال متفاوت هستند.

دسته های چوبی می تواند چاقوی شما را زیبا و خاص نماید اما دقت داشته باشید چوب در برابر رطوبت مقاومت چندانی ندارد و بعد از مدتی ممکن است کیفیت خود را از دست دهد. دسته پلاستیکی نیز با تمام مقاومتی که در برابر عوامل محیطی دارند اما اگر از پلاستیک درجه یک نباشد ممکن است برای کارهای سخت مناسب نباشد. دسته های لاستیکی نیز خوش دست هستند اما دوام قابل توجهی نمی توان از آنها انتظار داشت. دسته های فلزی که عمدتا از استیل و آلومنیوم ساخته می شوند دوام بسیار زیادی دارند اما در اثر تغییرات دمایی واکنش نشان داده خیلی گرم و یا سرد می شوند.

همانطور که مشاهده کردید دسته از هر متریالی ساخته شود ممکن است ایرادات و مزایای داشته باشد پس این به مصرف کننده و نوع استفاده آن بستگی دارد که دسته چاقوی شکاری خود را از چه متریالی انتخاب کند.

نوع تیغه در چاقوی شکاری

چاقوها بر اساس نوع تیغه به چاقوهای تیغه ثابت و تاشو تقسیم می شوند. چاقوهای تیغه ثابت را با تیغه های بزرگ و کوچک دیده می شوند. چاقوی تیغه ثابت شکاری بزرگ را از تیزترین چاقوی جهان می دانند. این چقو برای بریدن شاخه های درخت و بریدن سخت ترین اشیا کاربردی است اما متاسفانه وزن زیادی دارد. از این رو زمانی این چاقو را به همراه داشته باشید که قرار است در منطقه‌ای بکر طبیعت گردی کنید. در این مناطق امکان گیر افتادن طبیعت گرد بیشتر از دیگر مناطق است و داشتن تجهیزات حرفه‌ای برای او لازم است. اما چاقوهای تیغه ثابت کوچک به اندازه‌ی هم نوع بزرگ خود تیز نیستند اما استحکام بیشتری دارد و دسته‌ی آنها برای بریدن شاخه های کوچک درخت و بریدن اجسام کارایی بیشتری دارد.

برای نگهداری این مدل حتما نیاز به قلاف و کاور وجود دارد. اما چاقوی شکاری تا شو را می توان تا کرد و در جیب نیز نگهداری کرد. این چاقوهای شکاری اغلب از توان کمتری برخوردارند و برای طبیعت گردی در مناطق که خطر کمتری گردشگر را تهدید می کند مناسب تر است. چاقوی شکاری تاشو خود به مدل های مختلفی تقسیم می شود.

این چاقو ها را در شکل چاقوهای شکاری چند کاربره می بینیم. چاقوی شکاری تاشوی قفل دار، چاقوی تاشو ای است که در زمان باز شدن تیغه آن را قفل می کنند تا کاربری بهتری داشته باشد و با فشار زیاد تیغه تا نشود. چاقوهای شکاری که با یک دست باز می شوند نیز از دیگر انواع چاقوی تاشو هستند. این چاقو ها به کمک ضامنی که دارند با یک دست باز می شوند و کار با آن سرعت بیشتری دارد. نوع دیگری از چاقوی تاشو در بازار وجود دارد که دارای قفل ایمنی هستند. این قفل از باز و بسته شدن تصادفی چاقو جلوگیری می کند. بهتر است برای خرید چاقوی شکاری ابتدا نوع فعالیت خود را مورد نظر قرار دهید سپس به خرید بهترین نوع چاقوی شکاری اقدام کنید.

شکل تیغه چاقوی شکاری

تیغه بر اساس نوع کاربرد دارای اشکال مختلفی است. اگر قصد دارید طبیعت گردی را  شروع کنید بهتر است کاربرد اشکال مختلف چاقوی شکاری را بدانید تا در زمان خرید تجهیزات شکاری بهترین را انتخاب کنید. تیغه های حلالی شکل لبه‌هایی نازک و برنده دارند. از این چاقوهای شکاری برای سوراخ کردن و ظریفکاری استفاده می شود. البته به دلیل کم بودن سطح تیز چاقوی حلالی قدرت این چاقو کم است. از دیگر انواع تیغه، تیغه سرسوزنی می باشد.

این مدل قدرت فوق‌العاده ای دارد. این چاقوها دارای دو تیغه متقارن است که در قسمت نوک به شکل سوزنی به هم رسیده اند. برای کار در شرایط سخت، بریدن اشیای سخت و پرتاب کردن مناسب است. تیغه tanto به میزان زیادی شبیه به تیغه سر سوزنی است با این تفاوت که قدرت این چاقوی بسیار بیشتر از انواع دیگر است و وزن بیشتری نیز دارد. تیغه‌ی Sheepsfoot که شبیه به ساتور آشپزی است با این تفاوت که از آن بسیار کوچکتر است.

این تیغه ها از بالا تا پایین به یک اندازه تیز هستند و برای خردکردن و ریز کردن مواد غذایی در سفر کاربرد دارند. بیشتر تیغه ها علاوه بر قسمت صاف قسمت دندانه داری نیز دارند. از قسمت دندانه دار برای یریدن شاخه درخت و اشایی که پوسته‌ی سفت و محتوای نرم دارد استفاده می شود.

بهترین چاقو شکاری آمریکایی

قبل از شروع بررسی بهترین چاقو شکاری آمریکایی، بهتر است کمی با ویژگی ها و خصوصیات ظاهری این نوع چاقو ها آشنا شویدم.

یکی از اصلی ترین تفاوت هایی که بین چاقو های شکاری و سایر چاقو ها وجود دارد، مقاوت بسیار بالا تر چاقو های شکاری می باشد. چاقو های شکاری همانطور که از نام آن ها نیز پیداست اغلب برای شکار و برش پوست و گوشت حیواناتی مانند گوسفند و گوزن طراحی و تولید می شوند.

پس میتوان گفت برای برش دادن لایه های گوشت و پوست حیوان، چاقو باید از تیغه ای فوق العاده تیز و مستحکم برخوردار باشد.

در رابطه با ویژگی های ظاهری تیغه چاقو های شکاری باید بگوییم خود تیغه نسبتاً صاف است. شکارچی که یک چاقوی همه جانبه خوب می خواهد باید هنگام خرید و استفاده از یک چاقوی شکار، ابتدا تیغه چاقو را در نظر بگیرد.

از چاقو های شکاری برای پوست کندن حیوانات استفاده می شود، نکته ی مهمی که باید همواره در نظر داشته باشید این است که از یک چاقوی شکاری نباید برای بریدن طناب یا شاخه ها، یا انجام سایر کارهای عمومی مرتبط با کمپینگ استفاده شود.

تیغه چاقو های شکاری معمولا ضخیم و خمیده است که استفاده از کل تیغه را برای پوست گیری آسان می کند. استفاده از کل تیغه در چاقو های شکاری نه تنها فرآیند را تسریع می کند، بلکه خطر آسیب رساندن به گوشت را نیز کاهش می دهد.

یکی دیگر از مواردی که باید در رابطه با چاقو های شکاری بدانید این است که از آنجایی که تیغه این نوع چاقو ها نقطه مشخصی ندارد، در حین کندن پوست حیوان، کمتر احتمال دارد که گوشت را پاره کنید.

طراحی مستحکم تیغه در انواع چاقو شکاری به شکارچی اجازه می دهد تا از چاقو برای تخلیه روده و سایر کارهای تمیز کردن گوشت حیوان استفاده کند.

در اغلب چاقو های شکاری تیغه به سرعت و به طور منظمی پوست را از گوشت شکار بزرگ  مانند گوزن جدا می کند. اگرچه تیغه به طور خاص برای پوست کندن حیوان ساخته شده است، اما از چاقو می توان برای سایر کارهای شکار مانند تمیز کردن گوشت حیوان نیز استفاده کرد.

انواع چاقو شکاری آمریکایی
انواع چاقو شکاری آمریکایی

انواع چاقو شکاری آمریکایی

همواره در بازار ایران انواع چاقو های شکاری امریکایی با طرح ها و ابعاد متغیری تولید و عرضه می گردد، یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین انواع چاقو های شکاری موجود در بازار ایران، چاقو شکاری کلمبیا می باشد.

چاقو شکاری کلمبیا

چاقو های کلمبیا دارای تیغه ای بسیار تیز بوده و از دسته هایی مقاوم و با کیفیت ساخته شده اند. ما در فروشگاه آریا استورز همواره بهترین و با کیفیت ترین انواع چاقو های شکاری آمریکایی را با قیمتی مقرون به صرفه و طول عمر بالا به صورت اصل و اورجینال به مشتریان و مخاطبین خود ارائه می نماییم، پیشنهاد میشود برای استعلام قیمت چاقو کلمبیا با یکی از شماره تلفن های ما در فروشگاه آریا استورز تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مربوطه ازلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

چاقو شکاری گربر

کمپانی GERBER در سال 1966 توسط جوزف گربر در آمریکا فعالیت خود را آغاز نمود. این کمپانی به دلیل کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسب بودن آن ها ظرف مدت زمان کوتاهی بسیار محبوب  و پر فروش شد.

چاقو شکاری گربر به دلیل حجم کم و قابلیت تاشو بودن آن مورد توجه شکارچیان و طبیعت‌گردان قرار گرفته است. چاقو شکاری امریکایی گربر دارای طراحی خاص و حجم کوچکی است که برای تیغه از فولاد ضد زنگ با درصد بالای کربن استفاده کرده است که سبب مقاومت بالای آن شده است.

چاقو های شکاری گربر همواره از وزن کمی برخوردار می باشند که این ویژگی سبب شده به راحتی در جیب، کوله پشتی و انواع کیف قرار بگیرد. همچنین بر روی بدنه آن یک گیره آویز تعبیه شده که برای اتصال به کمربند مناسب بوده و این سبب حمل راحت تر و دسترسی آسان و سریع به چاقوی شکاری گربر می‌شود.

چاقو شکاری برونینگ

یکی از برند های محبوب تولید و عرضه کننده انواع چاقو های شکاری در بازار جهان برند برونینگ می باشد.

چاقوی سفری و کمپینگ برونینگ ساخت کشور چین خوش دست و سبک مناسب برای سفر، کوهنوردی، طبیعت گردی و شکار می باشد. شرکت و کشور مبداء برند این چاقو به ترتیب شرکت برونینگ و کشور آمریکا می باشد.

 تیغه این چاقو شکاری از نوع تاشو بوده و طول کلی آن برابر با 21 سانتی متر می باشد همچنین این چاقو دارای گیره کمربند جهت حمل و نگهداری راحت تر توسط  شخص صاحب آن نیز می باشد.

شما میتوانید  برای خرید انواع چاقو های شکاری برونینگ با یکی از شماره تلفن های ما در فروشگاه آریا استورز تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند  02166433168 |  09010612151.

چاقو شکاری بوکر

بوکر یکی دیگر از برند های آلمانی تولید و عرضه کننده انواع چاقو های شکاری در جهان می باشد که همواره محصولاتی با کیفیت و با دوام را با قیمتی مقرون به صرفه سراسر کشور های جهان ارائه می نماید.

بوکر برندی المانی بوده که همواره تمامی لوازم خانگی و مورد نیاز آشپزخانه را با بالاترین کیفیت و دوام به مشتریان خود عرضه نموده است. بوکر در تمامی کشور های جهان از جمله ایران دارای نمایندگی بوده و محصولات خود را با گارانیت و خدمات پس از فروش به مخاطبین خود ارائه می نماید.

چاقو های شکاری بوکر دارای تیغه هایی بسیار تیز و مناسب برای پوست کندن حیوانات بوده و دارای دسته ای از جنس پلی کربنات مستحکم می باشد.

کارد شکاری فولادی رمبو ویتنام

در جنگ های ویتنام و آمریکا استفاده از کارد شکاری فولادی رمبو ویتنام غنیمتی بسیار بزرگ در شرایط جنگی است. فرماندگان نظامی برای انجام عملیات ویژه خود همیشه به همراه داشتن این سلاح را مایه مباهات خود می دانستند این سلاح سرد علاوه خاصیت برندگی غیرقابل وصفی دارد برای بازکردن مهمات نظامی هم استفاده می شد.

نگهداری از چاقو شکاری آمریکایی

چاقوهای شکاری با کیفیت معمولا دارای تیغه های فولاد کربنی یا فولاد ضد زنگ هستند. تیغه های فولاد کربن زنگ می زند، بنابراین نیاز به نگهداری خاصی دارند.

استفاده منظم بهترین راه برای جلوگیری از ایجاد زنگ زدگی بر روی تیغه  چاقو های شکاری است، اما برای جلوگیری از زنگ زدگی می توانید پس از هر بار استفاده تیغه چاقو را با پارچه بپوشانید.

برای پوشاندن تیغه فولاد کربنی خود، تیغه خود را کاملا تمیز کنید، اجازه دهید کاملا خشک شود، سپس مومی حاوی سیلیکون را روی تیغه بریزید و بگذارید تا به دور تیغه شکل بگیرد.

تیغه های فولاد کربنی نسبت به تیغه های فولادی ضد زنگ راحت تر تیز می شوند و برای مدت طولانی تری تیز می مانند. تیغه های چاقوی فولادی ضد زنگ در برابر زنگ زدگی مقاوم هستند. این ویژگی چاقو های شکاری آمریکایی باعث می شود که آنها بین شکارچیانی که در مناطقی با شرایط بارانی شکار می کنند بسیار محبوب شود.

خرید چاقو شکاری آمریکایی
خرید چاقو شکاری آمریکایی

خرید چاقو شکاری آمریکایی

همواره نکاتی در رابطه با انواع چاقو های شکاری آمریکایی وجود دارد که باید حتما هنگام خرید این نوع چاقو ها در نظر داشته باشید.

یکی از اصلی ترین نکات خرید چاقو شکاری آمریکایی، جنس تیغه آن می باشد. تیغه های چاقو های شکاری اصلی ترین وظیفه را در برش پوست حیوانات و تکه کردن گوشت آن ها دارد، به همین دلیل پیشنهاد میشود ابتدا از اصل بودن جنس تیغه این نوع چاقو ها و همچنین فولاد کربن بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

همچنین یکی دیگر از نکاتی که باید در رابطه با خرید چاقو های شکاری آمریکایی در نظر داشته باشید این است که این چاقو ها را از یک فروشگاه معتبر و با سابقه در تولید و عرضه انواع چاقو های شکاری آمریکایی خریداری نمایید، چرا که امروزه متاسفانه افرادی سود جو در بازار ایران چاقو های غیر اصل و فیک آمریکایی را با قیمتی بالا و کیفیتی پایین ارائه می نمایند.

پیشنهاد بررسی : اموزش کار با چاقو پروانه ای

چاقوی شکاری خارجی

گاهی داشتن ابزار همه کاره ای مثل چاقوی شکاری بوکر خارجی برای طرفدارانش نعمت بزرگی به شمار می آید چاقوها به صورت کوچک و بزرگ و متناسب با نیازهای فرد تولید و طراحی می شوند. کاربرد آنها با یکدیگر متفاوت است و برخی برای بریدن شاخه های درختان و طناب از آنها استفاده می کنند و برخی دیگر برای شکار پس اگر هوس اقامت در جنگل را کرده اید باید وسایل و تجهیزات لازم و ضروری مانند چاقو را از یاد نبرید چه بسا به کارتان می آید. قبل خرید چاقو این نکته را در نظر بگیرید که برای کی و کجا می خواهید از آن استفاده کنید بعد اقدام به خرید آن بکنید از گذشته تا به حال مدل های چاقو با توجه به پیشرفت روز افزونی که در جهان داشته ایم همه ابزار آلات فرق کرده است. درقدیم بیشتر مایل بودند چاقوهای خیلی بزرگی را حمل کنند زیرا برای شکار حیوانات بزرگ و عظیم الجثه از آنها استفاده می کردند امروزه بیشتر ترجیح می دهند چاقوهای کوچک و سبکی را با خود حمل کنند تا جا گیر نباشد.

پیشنهاد  بررسی : گرانترین چاقوی زنجان

چاقو شکاری ژاپنی

از تجهیزات کاربردی ژاپنی ها در شکار و جنگ های پیشین طرح چاقو شکاری ژاپنی با طرحهای متنوع می باشد هرچند کارایی و کیفیت این نوع چاقو با نوع آمریکاییش برابری نمی کند ولی تا حدودی توانسته نیازهای افراد را برطرف کند. لبه های این تیغ بسیار برنده هستند و در هنگام استفاده از آنها سعی کنید دست شما زخمی نشود مناسب سلاخی و سربریدن حیوانات مختلف و به شما کمک می کند تا غذا بپزید و کارهای دیگری را با آن انجام بدهید.

چاقو شکاری برزیلی

بهترین گزینه برای طبیعت گردی و کمینگ ها داشتن چاقو شکاری تاشو برزیلی است که بسته به نیازو فعالیت شما در انواع واندازه های مختلفی وجود دارد. چاقو ابزاری است که برای نیازهای روزمره و مصارف شخصی استفاده می شود و برحسب نیاز افراد فرق می کند فراموش نکنیم اگر برای شکار دنبال چاقوی تیز و برنده ای هستید این چاقوی شکاری تمام عیار نیازهای شما را برطرف می کند.

در انتخاب آن باید دقت کنیم تا از بهترین جنس استفاده شود و اینکه دسته آن باید به حدی نرم و سبک باشد تا دست شما احساس راحتی کند. همچنین تیغه های تیز و برنده ای نیز داشته باشد دقت داشته باشید بعد از اتمام کار خود می توانید آن را تمیز کرده و در پوشش مناسب خود قرار دهید.

چاقو شکاری روسی

از مهمترین اختراعاتی که بشربه آن دست زده چاقو است و انتخاب چاقو شکاری دست ساز روسی کاررا برای شما آسان کرده است. در گذشته و در کشور روسیه به دلیل اینکه سرمای سختی در سبیری بوده مردم سعی داشتند تا با شکار حیوانات شکم خود را سیر نگه دارند و دلیل دیگر بریدن چوب برای گرم نگه داشتن محیط  اطراف خود بوده اند. وجود ابزار مناسب و همه کاره همیشه ازآغاز خلقت تاکنون برای بشر حائز اهمیت بوده است و مخصوصا چاقوی روسی که جزء قدیمی ترین چاقوها می باشد. امروزه با کمک فناوری های جدید و پیشرفت تکنولوژی مدل های چاقوها فرق کرده است و هر شخص با خواهان چاقوی با کیفیت و مرغوب است.

چاقوی شکاری سوئیسی

همانطور که می دانید انتخاب چاقوی مناسب مانند چاقوی شکاری سوئیسی فقط برای شکارکردن نیست بلکه استفاده های گوناگونی مثل پوست کندن و جدا کردن استخوان حیوانات و دیگر کارها مانند ماهیگیری کاربرد دارد. اگر چند روزی می خواهید در دامان طبیعت بمانید توصیه می شود که حتما چاقوی شکاری با خود به همراه داشته باشید تا از بروز خطرهای احتمالی جان سالم به در ببرید.

پیشنهاد بررسی : نمایندگی فروش چاقوی ویکتورینوکس

توجه داشته باشید هر شرکت نام برند منحصر به فرد خود را دارد و اگر شما به دنبال برند خاصی می گردید باید اطلاعات کافی را در زمینه صادرات چاقو شکاری داشته باشید.

پیشنهاد بررسی : قیمت چاقوی ویکتورینوکس اصل

بهترین مارک چاقو شکاری

اصولا بهترین چاقوهای شکاری توسط ۱۰ شرکت معروف دنیا ساخته می شود. این شرکت ها هر کدام نوع خاصی از چاقو را روانه بازار می کنند که علاوه بر برش می توان از چاقوی آنها انتظار کارهای دیگری نیز داشت.

پیشنهاد بررسی : چاقو پروانه ای دیجی کالا

چاقوی شکاری ESEE Knives 5P Fixed Blade Knife

این چاقو به شکلی با استحکام طراحی شده است که دارندگان آن مطمئن هستند تا سه نسل می تواند از این چاقو استفاده کنند. این چاقو تیغه ای حلالی و کوتاه دارد. تیغه ثابت آن را می توانید در غلاف چرمی آن قرار دهید و مطمئن باشید آسیبی به شما نخواهد زد.

چاقوی شکاری Benchmade – Hidden Canyon Hunter

ای چاقوی ساده اما فوق‌العاده زیبا را می توانید همیشه همراه داشته باشید تیغه این مدل عریض است و دسته چوبی آن زیبایی آن را چندین برابر کرده است. برای این چاقوی شکاری تیغه ثابت قلاف چرمی بسیار زیبایی طراحی شده است که می توان آن را به کیف و یا کمربندتان وصل کنید. این مدل شاید بتوان بهترین مارک چاقو جیبی دانست.

چاقوی شکاری Ka-Bar Becker BK2

این چاقوی شکاری متعلق به شرکت بکر است. این شرکت بزرگترین تولید کننده انواع چاقو به شمار می آید. آقای بکر نوه‌ی خانم ایرما استارکلف تدوین کننده کتاب لذت آشپزی است. طراحی چاقو شکاری با تمام سادگی به شکلی است که بتوانید با آن هر آنچه در نظر دارید از یک پیاز تا چوب درختان را ببرید. این چاقو دارای تیغه ضخیمی است که از جنس استیل A 1095 cro-van ساخته شده است. تیغه یک چهارم اینچی این چاقو به شکل قطره ای طراحی شده است. تیغه به خوبی به  دسته پانچ شده است.

چاقوی شکاری Gerber Strongarm Fixed Blade Coyote

این چاقو شکاری متعلق به کشور آمریکا است. تیغه این گزینه از آلیاژ ۴۲۰HC ساخته شده است که این اطمینان را به فرد می دهد که همیشه تیز خواهد بود. برای این چاقو دسته ای از پلاستیک طراحی شده است که زیبایی زیادی نیز دارد. تیغه این مدل مات است و نور را برگشت نخواهد داد.

چاقوی شکاری Gerber Bear Grylls Ultimate Serrated

این چاقو حدود ۱۱.۲ اونس وزن دارد و تیغه‌ی آن از نوع حلالی است. در قسمت انتهایی تیغه را از نوع اره ای طراحی نموده اند. این چاقو دسته‌ی لاستیکی دارد. به همراه این چاقو یک الماس برای تیز کرده، جرقه آتش زن و یک سوت ارائه می شود.

چاقوی شکاری Buck Knives 390 Omni Hunter

 این چاقوی شکاری جزء یکی از خوش ساخت ترین چاقوهای شکاری مطرح است. دسته ضد آب آن از پلاستیک ساخته شده است. تیغه آن حلالی است و بسیار تیز طراحی شده است. اندازه این چاقو نیز کاربر پسند است، زیرا نه کوچک است و نه خیلی بزرگ.

چاقوی شکاری Buck Knives 119

این چاقوی شکاری ساخت کشور ایالات متحده آمریکا می باشد. چاقویی دسته ثابت است که تیغه ۶ اینچی بزرگ آن از آلیاژ ۴۲۰HC ساخته شده است. طول چاقو ۱۰.۵ اینچ می باشد و وزن آن ۱.۵ اونس است. این چاقو را می توانید به کمربند خود متصل نمایید. روکش چرمی و زیبای آن توجه افراد را به خود جلب می کند. دسته آن از آلومینیوم ساخته شده است.

چاقوی شکاری ESEE ESLSP-BRK Laser Strike

در صورتی که این چاقو را انتخاب کنید در واقع ۱۰ اینچ از فولاد کربن تانگ ۱۰۹۵ را خریداری نموده اید. ۴.۵ اینچ از تیغه این چاقو تیزتر است. وزن این چاقو نسبتا زیاد است و فولادی که در آن استفاده شده است نیاز به مراقبت بیشتری نیاز دارد اما تیزی این تیغه را جنس آن تضمین می کند.

چاقوی شکاری Havalon Piranta Edge Blaze

این چاقوی شکاری از نوع تاشو است. دارای ۱۲ تیغه جایگزین است که می توانید آنها را با هم جایگزین کنید. این چاقوی شکاری چیزی شبیه به چاقوی جراحی است و دسته آن از پلاستیک ABS ساخته شده است. از این رو مقاومت زیادی دارد.

چاقوی شکاری Buck Knives 124 Frontiersman

این چاقوی شکاری در بین هم رده های خود وزن سبکی دارد و تیغه‌ی بلند آن امکان انجام کارهای زیادی را برای شما فراهم می آورد. اما نقطه ی ضعف این چاقو در دسته‌ی آن است. در زمان کار با این چاقو باید مواظبت بیشتری داشته باشید تا دسته از تیغه جدا نشود. در ضمن برای این مدل نیز غلاف طراحی شده است.

پیشنهاد بررسی : خرید چاقو زنجان پرداخت درب منزل

سوالات متداول در مورد چاقو شکاری

فاکتور های مهم هنگام خرید چاقوی شکاری چیست؟

تیغه های مقاوم و تیز، محکم دربرابر فرسایش و ساییدگی.

از چاقوی شکاری علاوه بر شکار در کجا استفاده میشود؟

در جنگ ها برای باز کردن مهمات نظامی.

منبع: چاقو شکاری آمریکایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

جستجوی مطالب

دسته ها

شبکه های اجتماعی