مزایا-و-معایب-لاستیک-205-برای-405
فهرست مطالب

مزایا و معایب لاستیک 205 برای پژو405

انتخاب لاستیک مناسب برای خودرو بسیار مهم میباشد . لاستیک 205 مناسب افرادی میباشد که خوردو خود را اسپرت میکنند ،البته چسبندگی لاستیک یکی از مزایای مهم لاستیک 205 میباشد ، اگر بخواهیم از معایب این لاستیک برای پژو 405 نام ببریم همین پهن بودن این لاستیک میباشد که در ادامه مطلب ….

_اگر میخواهید قیمت لاستیک مدل k22 وkb27 را بدایند کلیک کنید.

انتخاب لاستیک مناسب برای خودرو بسیار مهم میباشد . لاستیک 205 مناسب افرادی میباشد که خوردو خود را اسپرت میکنند ،البته چسبندگی لاستیک یکی از مزایای مهم لاستیک 205 میباشد ،اگر بخواهیم از معایب این لاستیک برای پژو 405 نام ببریم همین پهن بودن این لاستیک میباشد که در ادامه مطلب ….

زیرا مواقعی که زمین خیس میباشد آب وارد لاستیک شده و چسبندگی آن از بین میرود و فرمان گرفتن بدلیل اینکه بدنه 405 سنگین است ، مشکل میشود در ادامه به مزایا و معایب لاستیک 205 برای پژو405 بیشتر می پردازیم . انتخاب لاستیک مناسب برای خودرو، دغدغه همه رانندگان است و خودروی ۴۰۵ نیز از این قاعده مستثنی نیست. انتخاب لاستیک مناسب برای خودرو می‌تواند به فرمان پذیری بهتر، بازده بهتر سیستم ترمز و تعلیق و همچنین راحتی بیشتر سرنشینان خودرو کمک کند.

سایز استاندارد لاستیک برای خودرو 405 ، 14/65/185 میباشد که توصیه میشود از همین لاستیک استاندارد استفاده کرد .

دانستی های خودرو 405

باید بدانید که اگر خودرو 405 دارید و در آب و هوای بارانی زندگی میکنید به هیچ عنوان برای ظاهر خودرو خود و به اصطلاحی برای اسپرت کردن ماشین از لاستیک پهن استفاده نکنید . همانطور که قبلا ذکر شد زمانی که لاستیک پهن خیس میشود آب وارد لاستیک شده و در نتیجه به جلوبندی خودرو آسیب وارد میکند . و همچنین در آب و هوای خشک ، لاستیک های پهن باعث میشوند فشار زیادی به قطعات خودرو وارد شود و در نتیجه مصرف سوخت خودرو افزایش میابد و تاثیر منفی در شتاب خودرو میگذارد . و این موضوع که لاستیک پهن گران تر میباشد و علاوه بر این باید هزینه ای برای رینگ بزرگتری هم پرداخت کنید .

آیا میخواهید با معایب لاستیک پهن برای پزو 206 آشنا بشوید ؟ این مقاله را مطالعه کنید .

بهترین لاستیک برای پژو 405

The best tires for Peugeot 405
The best tires for Peugeot 405

بهترین لاستیک برای پژو 405 خصوصیاتی باید داشته باشد اعم از :سایز رینگ (14) باشد ،بدلیل سنگین بودن ماشین بهتر است از لاستیک پهن استفاده نشود زیرا حفظ تعادل ماشین مشکل میشود.

لاستیک بارز از لحاظ مقاوم بودن و لاستیک کویر تایر از لحاظ نرم بودن برای پژو 405 بسیار خوب میباشد.همچنین از سایز استاندارد لاستیک اگر کوچک تر باشد برای جلو بندی خودرو مشکل پیش میاد.

_ صدای تق تق چرخ جلو هنگام دور زدن دلیلی دارد که در این مقاله گفته شده کلیک کنید.

لاستیک سایز پهن بهتر است یا لاستیک سایزاستاندارد ؟

Is wide size tire better or standard size tire?

در این سوال که لاستیک سایزپهن بهتر است یا لاستیک سایز استاندارد ؟

خیلی واضح است که لاستیک استاندارد بهتر است زیرا سایز انتخابی تایر و رینگ 14 میباشد .و همینطور لاستیک پهن باعث میشود لاستیک به گلگیر گیر کند .و بدلیل اینکه پژو 405 ماشین سنگینی است توصیه نمیشود لاستیک پهن پژو 405 باشد زیرا که در دوربرگردان حفظ تعادل مشکل میشود . لاستیک استاندارد به خودرو هیچ آسیبی وارد نمیکند.

_تفاوت قیمت رینگ فولادی و آلومینیومی کلیک کنید.

نگاهی به قیمت لاستیک مناسب برای پژو 405

Take a look at the right tire price for Peugeot 405

این خودرو توسط شرکت ایران خودرو ساخته شده است و با گذر زمان خودروهایی مشابه این محصول نظیر پژو RD تولید شده است به همین دلیل اغلب افراد به دنبال خرید لاستیک مناسب برای پژو 405 هستند. و شرکت ایران خودرو در تعیین رینگ و لاستیک پژو 405 سایز 14 اینچ را اعلام کرده است.

با گذر زمان شاهد افزایش قیمت لاستیک پژو 405 بوده ایم و بهترین برندهای ایرانی لاستیک مناسب پژو 405 ، یزد تایر و بارز ، و ایران تایر میباشند .که ما دراین مقاله نگاهی به قیمت لاستیک مناسب برای پژو 405 میاندازیم.

بارزایران1,306,000تومان
یزد تایرایران1,320,000تومان
ایران تایرایران1,250,000تومان

_بازار کار صافکاری خودرو چگونه است ؟کلیک کنید.

سوالات متداول

بهترین لاستیک برای پژو 405

لاستیک استاندارد بهترین لاستیک برای پژو 405 میباشد.

لاستیک پهن بهتر است یا لاستیک استاندارد؟

لاستیک استاندارد بهتر است زیرا سایز تعیین شده 14 اینچ میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

جستجوی مطالب

دسته ها

شبکه های اجتماعی